Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Detta är inte över på långa vägar. Även om nästan alla i de republikanska etablissemanget nu slutligen överger Trumpen (till och med vicepresidenten), liksom en majoritet av de republikanska väljarna, så finns det tillräckligt många miljoner kvar för att formera nya upplopp, nya mobbar.

 

Trump kommer att fortsätta att piska upp hatstämningen, han gjorde det ju till och med medans upploppen pågick. Detta var det resultat han vill ha.  En bra dag på jobbet, ur hans perspektiv.

 

Bilder som den nedan kommer att älskas av hillbillies över hela USA och stärka dem inför fortsättningen.

 

aa1406e800971c2f47a7f3dbf7a2a3cc.thumb.jpg.9c9f1556c360e814203044d6db14b2cd.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt att bevakningen av Kapitolium var så dålig trots att man visste vad som var på gång. Det verkar ju nästan som om mobben släpptes in på området.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderade lite på vad som kan hända nu. Republikanerna verkar vända Trump ryggen. Själv tror jag att Trump i sin enfald tror att folk röstade på honom och inte på ett parti.

Han lär ju inte avgå frivilligt men vad händer om han blir avsatt. Då kanske han startar ett nytt parti i tron om att alla väljare följer med. Men då får han eventuellt dom 20% som är hans bas. Republikanerna kanske drygt 30% och Demokraterna en bit över 40.

Vad ändå vissa vill påstå så lär han få hålla på med Idol i fortsättningen och vara en parantes som världsledare.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite tunt med kommentarer från Trump-anhängarna här. Tar man avstånd från hans agerande till sist eller in i kaklet?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Esspe:

Lite tunt med kommentarer från Trump-anhängarna här. Tar man avstånd från hans agerande till sist eller in i kaklet?

Dom letar nog efter alternativa fakta om vad som hänt på div media som man hittar på Internets bakgård. :big_smile:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Fritz:

Dom letar nog efter alternativa fakta om vad som hänt på div media som man hittar på Internets bakgård. :big_smile:

Eller så har de ändrat uppfattning.

 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Jive:

Eller så har de ändrat uppfattning.

 

Det är lite "uppförsbacke" just nu om man vill argumentera för Trump. Tror dock dom kommer tillbaka som baktunga leksaker. Fakta och kunskap biter inte så lätt på dom tyvärr

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Tallviking:

Det är lite "uppförsbacke" just nu om man vill argumentera för Trump. Tror dock dom kommer tillbaka som baktunga leksaker. Fakta och kunskap biter inte så lätt på dom tyvärr

Då får vi väl vara glada om det iaf är några som har tänkt till, vilket jag vill tro.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minutes ago, Jive said:

Eller så har de ändrat uppfattning.

 

Kanske ointressant men jag träffade min danske granne för två dagars sedan. Killen är knappt 50, arbetslös mellan tillfälliga låglönejobb på någon skola utanför förorten. Hans fru utan utbildning och de har en liten tjej på runt 2 år, än så länge hankat sig fram på det viset i kombination med allmosor från hans mor och lån av personer han kunnat låna ifrån.

Han hatar Thailand och önskar att han fick möjlighet att lämna för USA där han tänker ta fram botemedlet mot Alzheimer samt ev. hjälpa jänkarna att tvinga fram demokrati i Kina och göra Europa muslimfritt etc etc.

 

Jag nobbade han ett lån på 160k för jag vill inte hjälpa hans familj att gå under än mer och han förstod min inställning.

Dessvärre var hans kommentar ungefär " den 6:e kommer han kunna betala av lånet på deras hus då alla han lånat pengar av har nyligen gått med på ett nytt vad, double or nothing, där han satsar på att Trump vinner". 

Det i samband med något maffiavad skulle garantera honom 3 miljoner Bath.

 

Jag sätter mig inte på några höga hästar och lyssnar gärna på honom, folk är olika och det är ganska intressant att höra på en del. Tyvärr verkar vissa människor vilja krossa sig själva och ibland kan man ju häpna en smula över hur vissa människor fungerar, därmed inte sagt att dansken skulle vara någon norm bland trumpens anhängare.

Kort sagt, det går naturligtvis tvinga fram en acceptans att Trump inte får sitta kvar som president men det är inte alls säkert att det ingår att acceptera att Trump inte vann, egentligen.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev SatanG:

Han hatar Thailand och önskar att han fick möjlighet att lämna för USA där han tänker ta fram botemedlet mot Alzheimer samt ev. hjälpa jänkarna att tvinga fram demokrati i Kina och göra Europa muslimfritt etc etc.

Låter som en liten släng av hybris😂😂 Kanske borde han börja med ett ”botemedel” mot det.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, hamnoi said:

Låter som en liten släng av hybris😂😂 Kanske borde han börja med ett ”botemedel” mot det.

Ja det finns fler exempel på storheter som han vill genomföra, bara han får möjligheten.

Jag gillar honom ändå, det blir sällan tråkigt att lyssna på honom iaf :-)

You havent lost until you quit trying, han verkar bergsäker på sina kunskaper och även om jag utnyttjar alla mina få grå hjärnceller så är det inte lätt att hänga med i samtalet. Kanske därför han oftast är den verbala av oss, jag har heller inget krav på att man behöver vara "normal" för att kunna snackas vid så det finns en chans även för dig 😉

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, Tallviking said:

Bilderna från igår säger rätt mycket

bild.thumb.png.ce9c7fc617e1c68d4a4fa403afd9e3d1.png

bild.thumb.png.cdf1855e07dfeb6fcc81c3f09c798b71.png

bild.thumb.png.2045d885a0e460c972390b97ae474419.png

bild.png.696a532e55e60bd5f700c6e469b491bc.png

bild.thumb.png.246861d703c9aaf157e7cf374451fbbf.png

bild.thumb.png.16223cc9f1446deee678b2d7d2318335.png

bild.thumb.png.485a844572a3fa8ab64dff2cd2da396f.png

bild.thumb.png.28f22a9f733b6dea907850cea973a1ef.png

Men de högerextrema har sina egna förklaringar som vanligt...det som går runt nu på deras sajter är att det i själva verket var infiltratörer från Antifa som finns på en del av dina bilder ovan....

 

https://kallkritikbyran.se/pastas-vara-antifa-men-mannen-med-horn-ar-kand-qanon-foljare/

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev spooncreek:

Men de högerextrema har sina egna förklaringar som vanligt...det som går runt nu på deras sajter är att det i själva verket var infiltratörer från Antifa som finns på en del av dina bilder ovan....

 

https://kallkritikbyran.se/pastas-vara-antifa-men-mannen-med-horn-ar-kand-qanon-foljare/

 

 

Ja jag såg det. Högerextrema är världsmästare i bortförklaring och skylla på "alla andra"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka fega j-vla kräk dom visar sig vara när det kommer till kritan.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Vilka fega j-vla kräk dom visar sig vara när det kommer till kritan.

Precis som han som är orsaken till allt. Helt ryggradslös.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det är intressantast just nu att följa vad som sägs på olika konservativa nyhetsmedia. På Fox News som rullar på min TV pågår vad som närmast kan beskrivas som en kölhalning av såväl stormtrupperna som Donald Trump. Man kan ana att han inte längre betraktar den som sin nyhetskanal. Förhållandet har iofs knakat i fogarna länge.

 

 

IMG_20210107_201756.thumb.jpg.81425e775a0afce065ac9ded5aab2093.jpg

 

 

Surfade också in på Breitbart News. Även de verkar i viss mån ha övergett Trumpen.

https://www.breitbart.com/

 

image.thumb.png.c23ba82d9adf6177d71a3e5914ec5a77.png

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
4 timmar sedan, skrev Fritz:

Men håller du med om att det är Trump som genom sitt agerande är ansvarig för upploppet?

Självklart är han ansvarig. Men ingen här talade om när antifa övertog hela statsdelar i Portland. Har ni glömt bort det eller??

Jag säger som jag talat om hela tiden. När allt är över ska jag tala med folk som vill diskutera sakfrågan . Smutskastning får ni själva hålla på med. 

Hittills har ingen talat om vad ni hoppas Biden kommer att göra eftersom ni hyllar honom. Det är väl som vanligt hat grumlar ens tankar.

Ni borde vara väldigt glada. Men verkar skitsura. Varför då????

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
25 minuter sedan, skrev John Khonken:

Självklart är han ansvarig. Men ingen här talade om när antifa övertog hela statsdelar i Portland. Har ni glömt bort det eller??

Jag säger som jag talat om hela tiden. När allt är över ska jag tala med folk som vill diskutera sakfrågan . Smutskastning får ni själva hålla på med. 

Hittills har ingen talat om vad ni hoppas Biden kommer att göra eftersom ni hyllar honom. Det är väl som vanligt hat grumlar ens tankar.

Ni borde vara väldigt glada. Men verkar skitsura. Varför då????

Jag kan ha missat något men vilka har hyllat Biden? Personligen har jag inget emot republikanerna men däremot Trump. Förövrigt så ogillar jag både antifa och ultrahögern. Argumentationen att buuuhuuu han var också dum rättfärdigar ingenting. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla Svenska partier har nu fördömt det inträffade och Donald Trump, alla utom ett.
Gissa vilket?
Nä detta parti nominerar honom istället till Nobels Fredspris.
Vad kan det vara för ett PajasParti?  :22:

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev John Khonken:

Självklart är han ansvarig. Men ingen här talade om när antifa övertog hela statsdelar i Portland. Har ni glömt bort det eller??

Jag säger som jag talat om hela tiden. När allt är över ska jag tala med folk som vill diskutera sakfrågan . Smutskastning får ni själva hålla på med. 

Hittills har ingen talat om vad ni hoppas Biden kommer att göra eftersom ni hyllar honom. Det är väl som vanligt hat grumlar ens tankar.

Ni borde vara väldigt glada. Men verkar skitsura. Varför då????

Har inte sett någon som hyllat Biden eller påstått att han skulle bli en bra president. Han var bara ett flera klasser bättre alternativ än att få ytterligare 4 år med en mentalt störd. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Självklart är han ansvarig. Men ingen här talade om när antifa övertog hela statsdelar i Portland. Har ni glömt bort det eller??

Jag säger som jag talat om hela tiden. När allt är över ska jag tala med folk som vill diskutera sakfrågan . Smutskastning får ni själva hålla på med. 

Hittills har ingen talat om vad ni hoppas Biden kommer att göra eftersom ni hyllar honom. Det är väl som vanligt hat grumlar ens tankar.

Ni borde vara väldigt glada. Men verkar skitsura. Varför då????

Har Biden vunnit än?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Självklart är han ansvarig. Men ingen här talade om när antifa övertog hela statsdelar i Portland. Har ni glömt bort det eller??

Jag säger som jag talat om hela tiden. När allt är över ska jag tala med folk som vill diskutera sakfrågan . Smutskastning får ni själva hålla på med. 

Hittills har ingen talat om vad ni hoppas Biden kommer att göra eftersom ni hyllar honom. Det är väl som vanligt hat grumlar ens tankar.

Ni borde vara väldigt glada. Men verkar skitsura. Varför då????

Jag är sur för en maktgalen stolle var väldigt nära att sätta demokratin ur spel (kanske inte är slut än).

Politiskt så har jag inget emot republikaner men galna stollar och dess följe hör inte hemma i en demokrati som Bush den yngre skrev börjar likna en bananrepuplik.

Tur att Trumpen har dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...