Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Kan du inte stava till hennes namn eller vill du bara spela Allan, gubbar

Nja, iom att det verkar fattas några tangenter i ditt tangentbord, och resten vara i total kaos ska du nog ligga lite lågt i dina anmärkningar på andras stavning. ?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 8,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    1228

  • spooncreek

    569

  • Tallviking

    356

  • Khun Ken

    336

2 minuter sedan, skrev berlitz:

Å du är ju verkligen rätt kille å klaga på andras stavning :rotfl:

Nej jag stavar fel också men hitlary har många nissar skrivit förut, spelar Allan

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Inte vinner trumpen . Clitan har makteliten bakom sig. Att man borde sitta I fängelse spelar ingen roll

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev John Khonken:

Inte vinner trumpen . Clitan har makteliten bakom sig. Att man borde sitta I fängelse spelar ingen roll

Nästa stavfels Allan oj oj smågubbar

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev John Khonken:

Inte vinner trumpen . Clitan har makteliten bakom sig. Att man borde sitta I fängelse spelar ingen roll

Nu är det amerikanska valsystemet inte helt lätt att förstå. Jag trodde i min enfald att det är flest antal röster som gäller och inte vad makteliten vill.

Vad är det hon borde sitta i fängelse för och varför gör hon inte det? 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Fredman:

Nu är det amerikanska valsystemet inte helt lätt att förstå. Jag trodde i min enfald att det är flest antal röster som gäller och inte vad makteliten vill.

Vad är det hon borde sitta i fängelse för och varför gör hon inte det?

Han skriver ju man inte hon, läs förböveln

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Han skriver ju man inte hon, läs förböveln

Vad tror du att han menade? Att han själv borde sitta inne? Tänk för bövelen! 

Link to comment
Dela på andra sajter

LOSForever
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Han skriver ju man inte hon, läs förböveln

Håll käften Boa ok

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev LOSForever:

Håll käften Boa ok

Jag tycker du kan ???, läser du inte inläggen JK skriver man och det får Fredman och du till hon är du inte riktigt frisk. Sen har inte du varken mandat eller något som styrker att du ska be mej hålla käften bevisar bara ditt IQ

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
1 timme sedan, skrev Mr atm:

Det finns 2 partier att rösta på i USA eller egentligen 1 eller ingen.

Man ska rösta på ansiktet som syns i TV.

 

Nej, Det är i princip klart att det blir Hitlary.

 

Inte nödvändigtvis. Det finns gott om tid för en tredje oberoende kandidat att träda fram. Till exempel Michael Bloomberg, före detta borgmästare i New York, som tidigare sagt att om det står mellan Trump och Sanders så ställer han upp. Vilket han senare tog tillbaka. Men vem vet?

 

Man måste alltså inte ha stöd av något av partierna för att ställa upp i presidentvalet.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev janne_h:

 

Om företagen själv gör så av dom skäl du anger. Så anser jag att det är en helt annan sak än att klåfingriga politiker skapar handelshinder bara för att få företagen att flytta sin produktion.

Naturligtvis ska vi göra det som vi är bra på. Vår konkurenskraft ligger ju inte i att producera saker billigt med låg lön och okvalificerad billig arbetskraft. Under väldigt lång tid har företagen övertygats om att flytta ut både det ena och det andra av än den ena konsulten ivrigt påhejade av politikerna som vill bli kvitt industrisamhället och satsa på kunskapssamhället. Att det finns företag som tror på sig själv och vill satsa på kvalitet och kunnande för att göra saker som andra dömt ut tycker jag vi ska applådera. Det finns flera företag som gör det samma men ofta dränks dessa av nyheter av de som flyttar produktionen till låglöneländerna.

 

Vi har dom politiker vi förtjänar, även om det är katastrof nu så var det inte mycket bättre tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

LOSForever
6 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag tycker du kan ???, läser du inte inläggen JK skriver man och det får Fredman och du till hon är du inte riktigt frisk. Sen har inte du varken mandat eller något som styrker att du ska be mej hålla käften bevisar bara ditt IQ

Ha Ha mandat? Boa52 håll käften din svamelfitta

Link to comment
Dela på andra sajter

Naturligtvis ska vi göra det som vi är bra på. Vår konkurenskraft ligger ju inte i att producera saker billigt med låg lön och okvalificerad billig arbetskraft. Under väldigt lång tid har företagen övertygats om att flytta ut både det ena och det andra av än den ena konsulten ivrigt påhejade av politikerna som vill bli kvitt industrisamhället och satsa på kunskapssamhället. Att det finns företag som tror på sig själv och vill satsa på kvalitet och kunnande för att göra saker som andra dömt ut tycker jag vi ska applådera. Det finns flera företag som gör det samma men ofta dränks dessa av nyheter av de som flyttar produktionen till låglöneländerna.

 

Vi har dom politiker vi förtjänar, även om det är katastrof nu så var det inte mycket bättre tidigare.

Jag kan ju bara hänvisa till mina egna företag. Vi satsar inte på att vara billigast. Men om nån anlitar oss så ska vi ge bra service.

Då går det att ta betalt.

Jag önskar det företaget du tog upp all lycka. Och det är roligt att höra att det finns företag som ser kompetens som en bättre egenskap än lågt pris.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Man måste alltså inte ha stöd av något av partierna för att ställa upp i presidentvalet.

 

Precis, här är en "politisk vilde":

 

Move over, Donald Trump and Hillary Clinton. There's an economist running for president. Laurence J. "Larry" Kotlikoff is jumping into the race as a write-in candidate. The co-author of a best-selling book on how to maximize your payment from Social Security is hoping to apply the principles of economics to fix what ails the United States.

Kotlikoff, 65, is running as a conservative on fiscal issues and arguing that the U.S. faces a $199 trillion "fiscal gap" while taking liberal positions on abortion, gay marriage, legalization of marijuana, incarceration, and gun control.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
14 timmar sedan, skrev Fredman:

Nu är det amerikanska valsystemet inte helt lätt att förstå. Jag trodde i min enfald att det är flest antal röster som gäller och inte vad makteliten vill.

Vad är det hon borde sitta i fängelse för och varför gör hon inte det? 

Av två anledningar. Som chef vad som hände I Benghazi. Det får du läs om

Sin privata mailserver med topphemliga document som vem som helst kunde hacka sig in I.  Kolla skillnaden till Edvard Snowden. Samma sak men olika utfall

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Av två anledningar. Som chef vad som hände I Benghazi. Det får du läs om

Sin privata mailserver med topphemliga document som vem som helst kunde hacka sig in I.  Kolla skillnaden till Edvard Snowden. Samma sak men olika utfall

Jo jag känner till anklagelserna men att någon ska vara både åklagare, domare och bödel hoppas jag slippa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade odds på ett par betting siter, det verkar som USA får en kvinnlig president...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
3 timmar sedan, skrev Fredman:

Jo jag känner till anklagelserna men att någon ska vara både åklagare, domare och bödel hoppas jag slippa.

Men till domstol ska hon.  Om hon inte gjort något fel. Varför raderas allt av henne och hennes stab

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
20 minuter sedan, skrev John Khonken:

Men till domstol ska hon.  Om hon inte gjort något fel. Varför raderas allt av henne och hennes stab

Vad bra då tycker jag att de får avgöra saken där och varför andra människor gör saker har jag sällan insyn i och i detta fallet inte alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 18 maj 2016 at 20:18, skrev Herr Chang:

 

Inte nödvändigtvis. Det finns gott om tid för en tredje oberoende kandidat att träda fram. Till exempel Michael Bloomberg, före detta borgmästare i New York, som tidigare sagt att om det står mellan Trump och Sanders så ställer han upp. Vilket han senare tog tillbaka. Men vem vet?

 

Man måste alltså inte ha stöd av något av partierna för att ställa upp i presidentvalet.

 

Herr Chang har talat.

Det jag menade är att i ett land som USA med ett land på nästan 1/3 miljarder människor som har HELA 2 partier. Vilket skämt! 

Dom får 2 hela valmöjligheter med ett liknande slutresultat.

Är det någon som fortfarande tror att Quantitative easing 1,2,3,4,5 kommer att ta slut???? Nej aldrig. Samma i Sverige och Zimbabwe.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
14 timmar sedan, skrev Fredman:

Vad bra då tycker jag att de får avgöra saken där och varför andra människor gör saker har jag sällan insyn i och i detta fallet inte alls.

Vad du skriver är att jag inte får ha  en åsikt. Medans du får ha det. Jag anser att krigsrätt I Usa är det enda som kan komma på fråga. Sedan får vi  se om hon frikänns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Vad du skriver är att jag inte får ha  en åsikt. Medans du får ha det. Jag anser att krigsrätt I Usa är det enda som kan komma på fråga. Sedan får vi  se om hon frikänns.

 

Se där kom offerkoftan på, inte helt otippat. Jag skriver "hoppas jag slippa", Vad bra då tycker jag"

men jag har inte lyckats hitta något som styrker ditt påstående att jag skriver att inte du får ha en åsikt.

 

Jag försvarar allas rätt till sina åsikter hur korkade de än må vara, t.o.m. dina. :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

"Orange is the new Black" ?

 

Obama-Trump-jpg.jpg

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
3 timmar sedan, skrev Fredman:

 

Se där kom offerkoftan på, inte helt otippat. Jag skriver "hoppas jag slippa", Vad bra då tycker jag"

men jag har inte lyckats hitta något som styrker ditt påstående att jag skriver att inte du får ha en åsikt.

 

Jag försvarar allas rätt till sina åsikter hur korkade de än må vara, t.o.m. dina. :) 

Tänka sig du gillar när folk gör saker som är olagliga. Där har vi olika åsikter. Jag tror på likhet inför lagen.   

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
16 minuter sedan, skrev John Khonken:

Tänka sig du gillar när folk gör saker som är olagliga. Där har vi olika åsikter. Jag tror på likhet inför lagen.   

Det går tydligen helt runt för dig idag. Olagligt vet vi väl inte än då hon inte blivet dömd eller hur tänkte du nu eller inte alls som vanligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...