Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev berlitz:

Kränkt?

Icke . Skänkte bara en tanke till dom stackarna som måste handha flebbe.

Dom kan inte hyllas nog som skyddar oss andra från att låta han gå lös.

Själv då ? 

 

Hobbe 

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hobbe:

Icke . Skänkte bara en tanke till dom stackarna som måste handa flebbe.

Dom kan inte hyllas nog som skyddar oss andra från att låta han gå lös.

Själv då ? 

 

Hobbe 

Permission is the shit !

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda Trump har bevisat är att det förmodligen inte spelar någon roll vem som styr USA.
Dom kan lugnt lämna över styret till en gammal dement farbror.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som jag sagt tidigare, både Flebbe och John Konken driver med oss i den här tråden. Vore dom så ointelligenta som deras kommentarer här visar så skulle dom varken kunna skriva eller läsa.

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det möjligen vara att ni inte tar reda på att det finns annan media . Fortfarande ställer jag samma fråga. Ni som vet allt. Kan ingen förklara för mig vad som komma skall. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/30/2020 at 8:05 AM, JohanR said:

Obama har toppat listan 12 år i rad såg jag, så det var kanske dags för någon ny. Har svårt att tro att Trump är i topp kommande år, men det återstår ju att se.

Obama's ställde upp i VM för herrar i kajak K2.

Annars har han inte gjort ett skit från att han var senator till president.IMG-20201230-WA0027.thumb.jpg.a78be54fd9596bc5943b2de7fb10f0d7.jpg

 

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, önskar Hobbe  och alla ett fantastiskt gott nytt år. Love you all

 

Men......

 

The Dark Knight

Hans Zimmer

Borde ju Enis och Isbiten gilla

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev flebbe:

Gott nytt år alla Foliehattar. Önskar er ett fint 2021 🙂

 

Gott nytt år även till dumstrutarna . Även Hobbe som har dumstruten så långt nerdragen att han är både  blind och döv och kan använda den istället för sina vuxenblöjor.  🙂

Dumstrutar och foliehattar är det vår tids hattar och mössor?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

”Trump kan starta ett sista minuten-krig mot Iran”

 

Spekulationerna att Donald Trump förbereder en militär attack mot Iran i slutet av sin mandatperiod tilltar.

”Donald Trump avser att skapa så mycket kaos som möjligt på väg ut från Vita huset”, skriver författaren och professorn Tom Nichols i en analys i The Atlantic. Ett krig ”i sista minuten” skulle inte hjälpa Trump att klamra sig fast vid makten, men det skulle vara en hämnd från presidenten mot det amerikanska folket som avfärdat honom och ett ”massivt sabotage” mot Joe Biden som besegrat honom, skriver Nichols.

Nyckelallierade till USA, företrädesvis Israel och Saudiarabien, ökar samtidigt pressen på Trump att agera i Iran. Det säger Danny Postel, expert på amerikansk och iransk utrikespolitik vid Northwestern University, till Al-Jazira.

– Han har några veckor kvar och vi vet att han är kapabel till extremt oberäkneligt agerande, säger Postel.

 

https://omni.se/trump-kan-starta-ett-sista-minutenkrig-mot-iran/a/41brzg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Märkligt Några här verkar väldigt oroliga. Varför då????. Ni borde vara jättelyckliga. Allt kommer bli som förr snart. Inga krig och dom rika företagen kan köra över den lilla människan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
53 minuter sedan, skrev John Khonken:

Märkligt Några här verkar väldigt oroliga. Varför då????. Ni borde vara jättelyckliga. Allt kommer bli som förr snart. Inga krig och dom rika företagen kan köra över den lilla människan. 

Vem är orolig? Är du orolig för att du har börjat förstå att Trump förlorade valet?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Du verkar mycket orolig. Annars hade du inte svarat. Du är olycklig. Är en vinnare alltid det ??

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
21 minuter sedan, skrev John Khonken:

Du verkar mycket orolig. Annars hade du inte svarat. Du är olycklig. Är en vinnare alltid det ??

Var det meningen att citera någon eller diskuterar du med dig själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, John Khonken said:

Märkligt Några här verkar väldigt oroliga. Varför då????. Ni borde vara jättelyckliga. Allt kommer bli som förr snart. Inga krig och dom rika företagen kan köra över den lilla människan. 

Jag som en liten människa såsom du John Khonken i en stor värld, är ruskigt glad över att presidenten som som skaffat sin rikedom på spekulation och lånta pengar är på väg ut. Han är ju på intet sätt en representant för den lilla människan och har inte gjort ett skvatt för oss.

 

Hur kan du stå rak i ryggen och hävda det?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Är ni fortfarande bittra. Jag ska föra en seriös samtal med mig själv när allt är klart. För att föra ett samtal med er är totalt meningslöst. Ingen sak utan bara påhopp. Frågan man borde ställa sig. Vad förväntar ni er av framtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev John Khonken:

Är ni fortfarande bittra. Jag ska föra en seriös samtal med mig själv när allt är klart. För att föra ett samtal med er är totalt meningslöst. Ingen sak utan bara påhopp. Frågan man borde ställa sig. Vad förväntar ni er av framtiden.

Har väl en from förhoppning om att Trump ska ge sig nån gång och erkänna att han förlorade valet. Att du däremot ska inse att han förlorade sätter jag inga pengar på.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minutes ago, John Khonken said:

Är ni fortfarande bittra. Jag ska föra en seriös samtal med mig själv när allt är klart. För att föra ett samtal med er är totalt meningslöst. Ingen sak utan bara påhopp. Frågan man borde ställa sig. Vad förväntar ni er av framtiden.

John Khonken, jag vill fortfarande mest veta vad Trumpen gjort för dn lilla människan, sådana som dig och mig.  Är inte det en bra start till ett samtal?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tallviking:

”Trump kan starta ett sista minuten-krig mot Iran”

 

Spekulationerna att Donald Trump förbereder en militär attack mot Iran i slutet av sin mandatperiod tilltar.

”Donald Trump avser att skapa så mycket kaos som möjligt på väg ut från Vita huset”, skriver författaren och professorn Tom Nichols i en analys i The Atlantic. Ett krig ”i sista minuten” skulle inte hjälpa Trump att klamra sig fast vid makten, men det skulle vara en hämnd från presidenten mot det amerikanska folket som avfärdat honom och ett ”massivt sabotage” mot Joe Biden som besegrat honom, skriver Nichols.

Nyckelallierade till USA, företrädesvis Israel och Saudiarabien, ökar samtidigt pressen på Trump att agera i Iran. Det säger Danny Postel, expert på amerikansk och iransk utrikespolitik vid Northwestern University, till Al-Jazira.

– Han har några veckor kvar och vi vet att han är kapabel till extremt oberäkneligt agerande, säger Postel.

 

https://omni.se/trump-kan-starta-ett-sista-minutenkrig-mot-iran/a/41brzg

Omni missade citera en MYCKET viktig detalj från The Atlantic.

 

Iran planerar med största sannolikhet vedergällning för Soleimanis död, och både Trump och Biden har en skyldighet att vara vaksamma på en eventuell hämnd, en verklig fara som förtjänar allvarlig uppmärksamhet. Även om Iran avstår från åtgärder före januari är regimen i Teheran ett pågående hot mot fred och stabilitet i regionen, ett problem som Trump inte uppfunnit och som Biden kommer att ärva.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
5 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Omni missade citera en MYCKET viktig detalj från The Atlantic.

 

Iran planerar med största sannolikhet vedergällning för Soleimanis död, och både Trump och Biden har en skyldighet att vara vaksamma på en eventuell hämnd, en verklig fara som förtjänar allvarlig uppmärksamhet. Även om Iran avstår från åtgärder före januari är regimen i Teheran ett pågående hot mot fred och stabilitet i regionen, ett problem som Trump inte uppfunnit och som Biden kommer att ärva.

 

Trump bestämde att USA skulle lämna Iran avtalet och införde hårda sanktioner. Trump avbröt ett internationellt sanktionerat försök att minimera Iran hotet. Sedan avrättade Trump Soleimanis och eskalerade konflikten. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev spooncreek:

John Khonken, jag vill fortfarande mest veta vad Trumpen gjort för dn lilla människan, sådana som dig och mig.  Är inte det en bra start till ett samtal?

Spooncreek

När det gäller dig som person har jag inga problem under ca tre veckor per månad. Säger inget mer. Det trevliga samtalet tackar jag absolut inte nej till. Men som jag skrivit som NI inte förstår. Jag inväntar det riktiga resultatet. Inte det Fritte läst i tidningen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Trump bestämde att USA skulle lämna Iran avtalet och införde hårda sanktioner. Trump avbröt ett internationellt sanktionerat försök att minimera Iran hotet. Sedan avrättade Trump Soleimanis och eskalerade konflikten. 

HH

Du som verkar så beläst. Har du avtalet någon stans så jag kan läsa det. Jag och spoonis har olika synpunkter på det avtalet

.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Trump bestämde att USA skulle lämna Iran avtalet och införde hårda sanktioner. Trump avbröt ett internationellt sanktionerat försök att minimera Iran hotet. Sedan avrättade Trump Soleimanis och eskalerade konflikten. 

Det vet jag. Men frågan kvarstår, Vill Trump verkligen anfalla Iran eller är det bara något som vänster önskar att han gör?

Med tanke på att han tog bort mängder med trupper från området så en attack inom kort är inte realistisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump vädjar om att ”hitta” fler röster

 

USA:s president Donald Trump uppmanade republikanen Brad Raffensperger att "hitta" tillräckligt med röster för att vända valresultatet i Georgia. Det visar ett inspelat telefonsamtal mellan dem, rapporterar Washington Post.

 

I det över en timme långa samtalet vädjar president Donald Trump till den republikanske valtoppen Brad Raffensperger att försöka ”hitta” 11 780 röster. Det skulle räcka för att ändra valresultatet i delstaten.

 

https://www.svd.se/trump-vadjar-om-att-hitta-fler-roster

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...