Jump to content

Öppen grupp  ·  123 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Valfusk är ett av de saker som bör vara allvarliga straff på för dem som ens fuskar det minsta.

En enda röst som fuskas bort och fängelse är det som borde gälla.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev spooncreek:

Det var bland de sämsta försök jag läst på temat att försöka skapa en höna av en fjäder.  Etta är fortfarande Gulianis försök attt skylla på Hugo Chavez, men denna icke-nyhet kommer bra nära.

 

 

Höna?

 

Det är bara ett torrt konstaterande att Biden är den presidentkandidat som fått flest röster i historien. Han hade krossat Obama fullständigt om denne kandiderat. ❤❤

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev TheProdigy:

Höna?

 

Det är bara ett torrt konstaterande att Biden är den presidentkandidat som fått flest röster i historien. Han hade krossat Obama fullständigt om denne kandiderat. ❤❤

Hade förväntat mig lite fler människoskaror som står o viftar med flaggor men visst det kommer nog nu sedan när vaccinet massdistrubueras. Creepy Joe är redo att hälsa människomassorna till våren! Om de nu vaknar från de döda haha

Link to comment
Dela på andra sajter

En julhälsning från Donald .........

 

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev TheProdigy:

 

Har du planerat att köra en "repris" på alla fake news som redan avhandlats flera gånger i tråden?😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Krille:

Har du planerat att köra en "repris" på alla fake news som redan avhandlats flera gånger i tråden?😉

 

/Krille

Haha det plockas ned fort från youtube om det får för stor spridning. Ja jag antar att Joe pratade om nåt helt annat än valfusk.  😉🤣👍

 

 

Ändrades av TheProdigy
Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Krille:

Har du planerat att köra en "repris" på alla fake news som redan avhandlats flera gånger i tråden?😉

 

/Krille

Han har ju legat i idé länge så han har mycket att ta igen.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, TheProdigy said:

Höna?

 

Det är bara ett torrt konstaterande att Biden är den presidentkandidat som fått flest röster i historien. Han hade krossat Obama fullständigt om denne kandiderat. ❤❤

Det hade även Trump gjort enligt det resonemang du för nu. Fundera på den ett slag och återkom när du tänkt färdigt på hur det där med antal  röster i olika val kan jämföras.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Haha det plockas ned fort från youtube om det får för stor spridning. Ja jag antar att Joe pratade om nåt helt annat än valfusk.  😉🤣👍

 

 

Nä han pratade om valfusk och 30 sekunders googling hade gett dig svaret om du verkligen var intresserad av vad han pratar om 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Krille:

Nä han pratade om valfusk och 30 sekunders googling hade gett dig svaret om du verkligen var intresserad av vad han pratar om 😉

 

/Krille

Länk tack. Jag hittar inget om detta på google på 30 sek. Helt omöjligt

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha hittade nu! Reuters skriver det var en felsägning!!

Det stod inte i manus..  haha tacka fan att det inte stod i manus

20201217_212853.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev TheProdigy:

Länk tack. Jag hittar inget om detta på google på 30 sek. Helt omöjligt

Öppna videon och kopiera videons titel och kopiera in den i google 😉 (Alt högerklicka på videons titel och välj "Sök på google efter....)

 

Tog inte ens 20 sekunder för mig och alla länkar som kommer upp på första sidan (inklusive Fox news) förklarar vad det handlar om.

 

/Krille.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev TheProdigy:

Skit samma.. gubben sniffar på småflickor. Ni kan gärna tycka han e en lämplig kandidat. Upp till er

Ja - du verkar ju vara expert på att kontrollera dina källor så vi litar till 100% på dig 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Krille:

Nä han pratade om valfusk och 30 sekunders googling hade gett dig svaret om du verkligen var intresserad av vad han pratar om 😉

 

/Krille

Visst finns det officiella förklaringar. Men att hitta klippet så måste du in på duckduck... de andra har cencurerat bort alla träffar. Det som ja mena. Sorry missförstånd

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minutes ago, TheProdigy said:

Länk tack. Jag hittar inget om detta på google på 30 sek. Helt omöjligt

Motbevisad lätt om all skit du skriver, och då tar du till den sista livlinan för haverister, att kalla Biden för peddo. Moget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Krille:

Ja - du verkar ju vara expert på att kontrollera dina källor så vi litar till 100% på dig 😉

 

/Krille

Han sniffar inte heller nu menar du 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

Motbevisad lätt om all skit du skriver, och då tar du till den sista livlinan för haverister, att kalla Biden för peddo. Moget.

Mmm.. har inte satt etikett på honom. Men om du vill använda det epitetet e upp till dig. Men ja skulle nog inte låta han passa ungarna

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev TheProdigy:

Visst finns det officiella förklaringar. Men att hitta klippet så måste du in på duckduck... de andra har cencurerat bort alla träffar. Det som ja mena. Sorry missförstånd

Driver du med oss? Gå in på youtube och sök på samma mening så hittar du direkt många klipp med just det innehållet.

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Krille:

Driver du med oss? Gå in på youtube och sök på samma mening så hittar du direkt många klipp med just det innehållet.

 

/Krille

Ok ok. Om man vet i förväg exakt vad han säger går det nog.

Jag googlade Biden speech voter fraud in history. Det klippet kom inte upp bara förklaringarna.

 

Biden e nog en hyvens kille. Jag har inget emot att han vann. Vet bara inte direkt varför han tog landet med sån storm... han e maximalt en föredetta medelmåtta med senila egenskaper.

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev TheProdigy:

Ok ok. Om man vet i förväg exakt vad han säger går det nog.

Jag googlade Biden speech voter fraud in history. Det klippet kom inte upp bara förklaringarna.

 

Biden e nog en hyvens kille. Jag har inget emot att han vann. Vet bara inte direkt varför han tog landet med sån storm... han e maximalt en föredetta medelmåtta med senila egenskaper.

 

Dagens sista kurs i googling 🙂

 

1. Googla igen exakt det du skriver ovan d v s "Biden speech voter fraud in history".

2. Därefter klickar du på "Videos" under sökrutan i google eftersom det är just en video du söker efter

 

Då får du upp klippet du söker ett antal gånger - lycka till 🙂

 

Att han vann har nog mest att göra med att en röst på Biden är en röst mot Trump. Han kommer garanterat att få det "jobbigt" som president.

 

/Krille

 

Ändrades av Krille
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...