Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Jag är ledsen. Jag vet faktiskt inte vad du talar om. Till skillnad mot dig har jag inte hur mycket tid som helst.  

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev John Khonken:

Jag är ledsen. Jag vet faktiskt inte vad du talar om. Till skillnad mot dig har jag inte hur mycket tid som helst.  

Aha, är det därför du aldrig hinner länka?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kamrat Khonken , du tycker det är tråkigt  att jag  bara påstår saker, endast använder förnamn för att beskriva personer och att jag vare sig länkar eller berättar vad jag hittar min information?

 

Det var lite trist att du tycker så, det är ju så enkelt att söka själv nuförtiden.

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

59 minutes ago, Fredman said:

Nu vill clownen benåda sig själv, sina barn och dvärgen i förhand. Det här är bara början kamrater, det kommer mera! 
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/trump-vill-benada-sina-barn-och-giuliani

 

Nämen, inte skulle Donald...han som ska vara en motkraft till vad hans supporters kallar för den  korrupta eliten i Washington......

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Ni verkar vara i stöten idag . Som vanligt fattar ni ingenting. Jag arbetar om dagarna. Jag ber själv om ursäkt för det när vi har så viktiga saker att förtälja här. Klanen har möte.  

410 mot 128 kvarstår

Ett litet råd . Tänk på hjärtat.

Ps jag har lyssnat på Bill. OK

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

Kamrat Khonken , du tycker det är tråkigt  att jag  bara påstår saker, endast använder förnamn för att beskriva personer och att jag vare sig länkar eller berättar vad jag hittar min information?

 

Det var lite trist att du tycker så, det är ju så enkelt att söka själv nuförtiden.

 

Ironin har inte en chans att nå fram där tyvärr......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tv sanningen går aldrig fram till dig heller. Men så har det var väldigt länge för dig. Partiboken  löser  allt.

 

Segervinden blåser fram

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev John Khonken:

Tv sanningen går aldrig fram till dig heller. Men så har det var väldigt länge för dig. Partiboken  löser  allt.

 

Segervinden blåser fram

Jag förstår att det är lönlöst att försöka men jag gör ett försök ändå:

 

410 - 128 är garanterat 100% fake news. Om du googlar lite själv så framkommer det tydligt - t ex finns stater som är "Röda/Trump" i kartbilden där Trump aldrig någonsin varit i ledningen i något skede av valet. Du får gärna förklara vad det är som gör att du så okritiskt tror på något som är så uppenbart påhittat?

 

/Krille

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du och klanen får gärna förklara varför Biden vunnit . När absolut ingenting är klart. Är ni totalt okunniga eller mindre smarta. När det är klart ska jag hylla vinnaren. Jag hoppas även du min käre Krille gör samma sak

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan spännande sak som just nu händer

Vad är det för samband mellan

Jeffery E- Gina H.

Fundera på det . Inte klanen för dom vet säkert inte ens vilka dom är

 

Dröm nu sött 

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev John Khonken:

Du och klanen får gärna förklara varför Biden vunnit . När absolut ingenting är klart. Är ni totalt okunniga eller mindre smarta. När det är klart ska jag hylla vinnaren. Jag hoppas även du min käre Krille gör samma sak

Det är ju tråkigt att du ska bli otrevlig i diskussionen och jag tror borde ha insett att det var lönlöst. Det är ju i alla fall bra att du ska hylla vinnaren när det är klart - vilket datum anser du att det är klart?

 

Eller blir det som bankkrisen som inte inträffade 2017 som du fortfarande anser har inträffat?

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Du hävdar att jag är otrevlig . Tycker du själv du är trevlig. Läs sista stycket och fråga dig själv vad detta har med Trumpen att göra.

Men jag svarar gärna på din fråga men du undviker min fråga. Till skillnad mot dig står jag för vad jag säger.

Elektorerna träffas med början den 8 dec. Ska sedan komma med ett slutligt besked senast den 14 dec. Får någon då över 270 elektorer röster . Så är han till 99 % vald. Annars går det vidare till representanthuset som träffas den 6 jan 2021. Allt ska vara helt klart till den 20 jan 2021.  Mot förmodan inte skulle vara klart så blir Nancy P ny president tills allt är utrett

Nu förväntar jag mig att klanen tackar för information som spooncreek och andra kunde hämtat själva.  Så hade vi sluppit allt tjafs som ni står för. 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev John Khonken:

Du hävdar att jag är otrevlig . Tycker du själv du är trevlig. Läs sista stycket och fråga dig själv vad detta har med Trumpen att göra.

Men jag svarar gärna på din fråga men du undviker min fråga. Till skillnad mot dig står jag för vad jag säger.

Elektorerna träffas med början den 8 dec. Ska sedan komma med ett slutligt besked senast den 14 dec. Får någon då över 270 elektorer röster . Så är han till 99 % vald. Annars går det vidare till representanthuset som träffas den 6 jan 2021. Allt ska vara helt klart till den 20 jan 2021.  Mot förmodan inte skulle vara klart så blir Nancy P ny president tills allt är utrett

Nu förväntar jag mig att klanen tackar för information som spooncreek och andra kunde hämtat själva.  Så hade vi sluppit allt tjafs som ni står för. 

Tyvärr missar du hela poängen med min fråga - jag vet hur processen är men frågan är vilket datum du anser att presidentvalet är klart och ska hylla vinnaren? 

 

Din syn på bankkrisen är väl i högsta grad relevant som jämförelse - den inträffade inte 2017 men du hävdar fortfarande det snart 4 år senare. Kommer du att göra likadant i denna fråga d v s hävda att Trump är vinnare fram till nästa presidentval?

 

/Krille

 

 

 

Ändrades av Krille
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev John Khonken:

Du och klanen får gärna förklara varför Biden vunnit . När absolut ingenting är klart. Är ni totalt okunniga eller mindre smarta. När det är klart ska jag hylla vinnaren. Jag hoppas även du min käre Krille gör samma sak

Då kan väl du som är kunnig och smart upplysa oss andra. Istället kommer det en massa ord utan inbördes ordning som är helt obegripligt.

Förresten. Torsdag idag. Hur går det med den där överraskningen som skulle komma i veckan. Jag är spänd av förväntan. Blir det något eller gissade du fel? Kanske trollfabriken som du använder som nyhetsförmedlare inte levererar.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bävern

Vad är det du inte förstår. Att Amerika har ett annat valsystem än Sverige eller? Den som är LITE insatt vet vad jag talar om

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Krille:

Tyvärr missar du hela poängen med min fråga - jag vet hur processen är men frågan är vilket datum du anser att presidentvalet är klart och ska hylla vinnaren? 

 

Din syn på bankkrisen är väl i högsta grad relevant som jämförelse - den inträffade inte 2017 men du hävdar fortfarande det snart 4 år senare. Kommer du att göra likadant i denna fråga d v s hävda att Trump är vinnare fram till nästa presidentval?

 

/Krille

 

 

 

Min personliga åsikt är den 3 nov  20.00 

Stör det dig att jag har en annan vinnare än dig. I så fall varför. Grattis att du visste allt som jag skrev

Link to comment
Dela på andra sajter

Krille

Missade det sista du skrev. Man ska aldrig hylla någon innan hela processen är klar enligt Amerikans lag 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev John Khonken:

Bävern

Vad är det du inte förstår. Att Amerika har ett annat valsystem än Sverige eller? Den som är LITE insatt vet vad jag talar om

Ok. Vi tar det från början. 

12 timmar sedan, skrev John Khonken:

Du och klanen får gärna förklara varför Biden vunnit . När absolut ingenting är klart. Är ni totalt okunniga eller mindre smarta. När det är klart ska jag hylla vinnaren. Jag hoppas även du min käre Krille gör samma sak

Här undrade du om vi är totalt okunniga. Vad det gäller dina förrvirrade teorier som du staplar upp utan att ange källa är svaret otvetydigt ja. 

On 2020-11-30 at 18:02, skrev John Khonken:

När dyker våra fredliga vänner ut på gatorna igen. Alltså demokraternas stödtrupper BLM och antifa. Dom som inte gör en fluga förnär utan är fromma som lam.

Jag gissar redan den här veckan . Däremot tror jag på en liten överraskning då

Hur går det med överraskningen? Men det är klart. Du tror och gissar. Du har många gånger haft fel i dina teorier. Lättare att räkna hur ofta du haft rätt. Ganska nära noll.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev John Khonken:

Min personliga åsikt är den 3 nov  20.00 

Stör det dig att jag har en annan vinnare än dig. I så fall varför. Grattis att du visste allt som jag skrev

 

7 minuter sedan, skrev John Khonken:

Krille

Missade det sista du skrev. Man ska aldrig hylla någon innan hela processen är klar enligt Amerikans lag 

Vad bra - då kommer du alltså att hylla presidenten 20 januari.

 

Jag ser fram emot att du håller det och inte fortsätter att påstå "410-128" fram till nästa presidentval 🙂

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev John Khonken:

Självklart kommer jag göra det. Frågan till dig kvarstår. Kommer du göra samma?

Som de flesta andra i världen har jag redan accepterat att Biden har vunnit även om han formellt sett ännu inte är president.

 

Jag kan inte säga att jag hyllar honom utan är mest tacksam för att Trump inte får fortsätta som president de närmaste fyra åren. Jag tror inte Biden blir en speciellt bra president och han har dessutom enorma utmaningar framför sig så jag tror absolut att nästa president blir republikansk - kanske t o m Trump igen 😉  

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, John Khonken said:

Elektorerna träffas med början den 8 dec. Ska sedan komma med ett slutligt besked senast den 14 dec. Får någon då över 270 elektorer röster . Så är han till 99 % vald. Annars går det vidare till representanthuset som träffas den 6 jan 2021. Allt ska vara helt klart till den 20 jan 2021.  Mot förmodan inte skulle vara klart så blir Nancy P ny president tills allt är utrett

Nu förväntar jag mig att klanen tackar för information som spooncreek och andra kunde hämtat själva.  Så hade vi sluppit allt tjafs som ni står för. 

Det är klart det alltid finns formella processer. Men att tro att elektorerna ska kunna förändra och gå emot valresultatet är väl ungefär lika naivt som att tro att den svenska kungen kan förändra den föreslagna regeringen han formellt godkänner vid konseljen efter varje val.

 

Men kom gärna med ett exempel på när elektorerna i  USA ändrat valresultatet, eller hur och varför det skulle ske denna gång. Jag anar att du inte bara sitter och hittar på, utan baserar det på info eller fakta du läst eller hört om?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det är klart det alltid finns formella processer. Men att tro att elektorerna ska kunna förändra och gå emot valresultatet är väl ungefär lika naivt som att tro att den svenska kungen kan förändra den föreslagna regeringen han formellt godkänner vid konseljen efter varje val.

 

Men kom gärna med ett exempel på när elektorerna i  USA ändrat valresultatet, eller hur och varför det skulle ske denna gång. Jag anar att du inte bara sitter och hittar på, utan baserar det på info eller fakta du läst eller hört om?

J K hittar inte på han spår i kaffesump, så fakta är det nog,för han

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...