Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

När jag checkade in pà Arlanda va det en gammal svensk tant där som bodde i Kalifornien och jobbat inom filmbranchen i hollywood merparten av sitt liv. På frågan om vem hon höll på kom svaret Trump!!! 

Jag kände mig chockad och kränkt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kamrater Även Trumpen måste följa dom regler som finns. Amerikanska lagarna gäller .

 

Det betyder fortfarande att inte något.  Amerikas nästa president bestäms den  14 dec inget annat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Han kommer aldrig erkänna sig besegrad utan in till döden hävda att han blev lurad på segern av valfusk.....

Jaha.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, TheProdigy said:

När jag checkade in pà Arlanda va det en gammal svensk tant där som bodde i Kalifornien och jobbat inom filmbranchen i hollywood merparten av sitt liv. På frågan om vem hon höll på kom svaret Trump!!! 

Jag kände mig chockad och kränkt. 

 

Hon hette möjligen inte Mona?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Hon hette möjligen inte Mona?

 

/ SatanG

Jobbat inom film ålder 70+...

Om hon e en skådespelare sa hon inte... 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Kamrater Även Trumpen måste följa dom regler som finns. Amerikanska lagarna gäller .

 

Det betyder fortfarande att inte något.  Amerikas nästa president bestäms den  14 dec inget annat. 

Bestämdes det redan 14e dec även efter valet år 2000?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago, Surin P3 said:

Ja, enligt media så är det Trump som sagt att de (GSA) kan inleda arbetet med övergången, men att han inte kommer att sluta kämpa för att vinna i slutändan ändå.

Eftersom du misstror gammelmedia, du läser väl vad Trumpen själv skriver på Twitter?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev spooncreek:

Eftersom du misstror gammelmedia, du läser väl vad Trumpen själv skriver på Twitter?

Nej, jag läser inte direkt på Twitter (som är alldeles för snedvridet i styret för att kunna tas på något som helst allvar).

Kallar du det för gammelmedia förresten?

 

Men jag var väl tvungen att läsa lite nu då.

Tycker hans senaste tweets är helt i linje med en normal person.

Inget underligt där.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Surin P3 said:

Nej, jag läser inte direkt på Twitter (som är alldeles för snedvridet i styret för att kunna tas på något som helst allvar).

Kallar du det för gammelmedia förresten?

 

Men jag var väl tvungen att läsa lite nu då.

Tycker hans senaste tweets är helt i linje med en normal person.

Inget underligt där.

Nej, inte gammelmedia, tvärtom. Oavsett vad du tycker om styret av Twitter, så är det ju trots allt den kanal som Trumpen använder för att kommunicera ut sitt budskap direkt, och förutom de flaggningar som twitter gör så är det ofiltrerat. Utmärkt därmed för att slippa den filtrering som du tycker gammelmedia gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Nej, inte gammelmedia, tvärtom. Oavsett vad du tycker om styret av Twitter, så är det ju trots allt den kanal som Trumpen använder för att kommunicera ut sitt budskap direkt, och förutom de flaggningar som twitter gör så är det ofiltrerat. Utmärkt därmed för att slippa den filtrering som du tycker gammelmedia gör.

Fast Trumps twittrande är ju ofta trolleri för att trigga snöflingor, lura Pelosi eller annat roligt.

 

Tittar hellre på presskonferenser och dylikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 hours ago, John Khonken said:

Kamrater Även Trumpen måste följa dom regler som finns. Amerikanska lagarna gäller .

 

Det betyder fortfarande att inte något.  Amerikas nästa president bestäms den  14 dec inget annat. 

Kamrat Khonken, vad sa kamrat Donald sist du hade honom på luren, hur ska han gå tillväga för att kunna förändra någonting till den 14 december? Är det kamrat Rudys strategi att anklaga den döde  kamrat Hugo som är fortsatt huvudspår, eller är det att fortsätta att hävda att kamrater  som är högst levande och röstberättigade i själva verket är döda?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev spooncreek:

Kamrat Khonken, vad sa kamrat Donald sist du hade honom på luren, hur ska han gå tillväga för att kunna förändra någonting till den 14 december? Är det kamrat Rudys strategi att anklaga den döde  kamrat Hugo som är fortsatt huvudspår, eller är det att fortsätta att hävda att kamrater  som är högst levande och röstberättigade i själva verket är döda?

Kamrat Khonken är nog inte med altid, men i bland blixtrar han till. Tyvärr inte nu

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Kamrat Khonken är nog inte med altid, men i bland blixtrar han till. Tyvärr inte nu

Han blixtrade möjligen till när det blev överslag i hans hjärna.

Efter det ....inte så mycket .

 

Hobbe  

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

Kamrat Khonken, vad sa kamrat Donald sist du hade honom på luren, hur ska han gå tillväga för att kunna förändra någonting till den 14 december? Är det kamrat Rudys strategi att anklaga den döde  kamrat Hugo som är fortsatt huvudspår, eller är det att fortsätta att hävda att kamrater  som är högst levande och röstberättigade i själva verket är döda?

Härligt Kamrat. fakta kvarstår. Skönt med en riktig bundsförvant till skillnad mot små nollorna som finns här. Verkar vara en  en sjukdom från norra Sverige. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Pennsylvania fastställer Bidens vinst i delstaten

Pennsylvania verifierar tillträdande president Joe Bidens och tillträdande vice president Kamala Harris vinst i delstaten, rapporterar AFP. Pennsylvania har 20 elektorsröster.

”Såsom lagen kräver har jag undertecknat certifikatet”, skriver Pennsylvanias guvernör Tom Wolf på Twitter.

Donald Trump, som vann delstaten över Hilary Clinton 2016, fick i helgen avslag på sin stämningsansökan om att få flera miljoner poströster i Pennsylvania ogiltigförklarade.

”Valet är över. Det är dags att lägga våra fördomar och retoriken som demoniserar varandra åt sidan”, skriver Biden på Twitter.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Verkar vara en  en sjukdom från norra Sverige. 

Nej bara en logisk  insikt.........

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Vita huset har kontaktat Biden: ”Det har börjat”

 

Trump-administrationen har kontaktat Joe Bidens team angående maktövergången.

– Jag måste säga att det har funnits en uppriktighet i kontakterna. De har inte varit motvilliga än så länge och jag förväntar mig inte att det kommer att ändras, säger Joe Biden till NBC i sin första större intervju efter presidentvalet.

https://www.expressen.se/nyheter/vita-huset-har-kontaktat-biden-det-har-borjat/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-24 at 07:13, skrev Tallviking:

Han kommer aldrig erkänna sig besegrad utan in till döden hävda att han blev lurad på segern av valfusk.....

Så du säger att det inte förekommit valfusk ? Tänk ordentligt nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev flebbe:

Så du säger att det inte förekommit valfusk ? Tänk ordentligt nu.

Jag hävdar att det var inte på grund av valfusk som Trump förlorade......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, flebbe said:

Så du säger att det inte förekommit valfusk ? Tänk ordentligt nu.

Av 19 inlämnade stämningsansökningar har 15 redan ogillats. Ingen ny har inkommit från Trumpens advokat kamrat Rudy sedan 18 nov.  Så du säger att det förekommit valfusk? Tänk ordentligt nu.

 

Despite Trump's tweets, his team's effort in the courts has been relatively quiet. The campaign has not filed a new lawsuit since Nov. 18, and the flurry of suits filed in the days after the election have almost all concluded. Of the 19 election cases filed by the campaign, 15 have already been denied and dismissed by judges or withdrawn by the campaign as its fails to present any substantial evidence of voter fraud to back up its public claims.

Just three cases remain somewhat active. In addition to the pending appeal before the Third Circuit, the campaign has a Michigan case sitting untouched on appeal. The case was rejected as "defective" by the court for improper filing, and the issue was never corrected. Another, in Nevada, has not yet been decided, but legal experts told ABC News the case would be unlikely to impact the outcome of that state's vote count.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Av 19 inlämnade stämningsansökningar har 15 redan ogillats. Ingen ny har inkommit från Trumpens advokat kamrat Rudy sedan 18 nov.  Så du säger att det förekommit valfusk? Tänk ordentligt nu.

 

Despite Trump's tweets, his team's effort in the courts has been relatively quiet. The campaign has not filed a new lawsuit since Nov. 18, and the flurry of suits filed in the days after the election have almost all concluded. Of the 19 election cases filed by the campaign, 15 have already been denied and dismissed by judges or withdrawn by the campaign as its fails to present any substantial evidence of voter fraud to back up its public claims.

Just three cases remain somewhat active. In addition to the pending appeal before the Third Circuit, the campaign has a Michigan case sitting untouched on appeal. The case was rejected as "defective" by the court for improper filing, and the issue was never corrected. Another, in Nevada, has not yet been decided, but legal experts told ABC News the case would be unlikely to impact the outcome of that state's vote count.

Hahaha, vad är det för domare som avslagit det då?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minutes ago, flebbe said:

Hahaha, vad är det för domare som avslagit det då?

Det är väl en mix av domare som är både Republikaner och Demokrater om om det är det du menar? Men för all del utveckla gärna, vad är du ute efter med din fråga? Anser du att även domarväsendet i USA är en del av den påstådda  omfattande konspirationen mot Kamrat Trump?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev flebbe:

Hahaha, vad är det för domare som avslagit det då?

I många fall republikanska. 

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur som så har Trump inget för att fortsätta bråka, han har bränt sina skepp, nu får de se hur det är att ha en vänsterstyrd president. Biden/Harris  lär få ett helv. med en senat som inte är med honom 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det är väl en mix av domare som är både Republikaner och Demokrater om om det är det du menar? Men för all del utveckla gärna, vad är du ute efter med din fråga? Anser du att även domarväsendet i USA är en del av den påstådda  omfattande konspirationen mot Kamrat Trump?

 Du och vänsterpöbeln på detta forum är ju så långt in i snögrottan att det inte är någon mening att diskutera. Glömde det för ett ögonblick. Rekommenderar dig att ta på dig en foliehatt .

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...