Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

37 minuter sedan, skrev John Khonken:

Börjar bli hett i byxan på Soros.  En underbar Fredag. 

Har du känt efter?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-18 at 16:46, skrev John Khonken:

Servern som dom tog i Frankfurt hade Trumpen som vinnare med 410 mot 128

 

Hoppas dom kan bevisa det också'. 6-3 är nyckeln

 

Spännande tider väntar.  Det blir bara roligare och roligare. Länge leve demokratin

Alltså - jag vet att jag inte borde fråga men gör det ändå - vad är det du skriver om och var har du läst det?

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Krille said:

Alltså - jag vet att jag inte borde fråga men gör det ändå - vad är det du skriver om och var har du läst det?

 

/Krille

Jag läste på en mycket trovärdig sida om en server i Ouagadougou med resultatet 529-9 i Bidens favör. Kändes helt jävla osannolikt att de skulle röstat så fel i Alabama så nu har vi en server i Shanghai med resultatet 539-0.

 

539? Japp, förhandlade till mig en elektorröst för Tibro med Giuliani mot fri hårfärgningsmedel från Tibro Klipp och Sax.   

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Krille:

Alltså - jag vet att jag inte borde fråga men gör det ändå - vad är det du skriver om och var har du läst det?

 

/Krille

Jag tror han menar serven och det är tyska öppna.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte det var lite kul att Trump, som underdog av massmedia, ändå verkade kunna ge en fight mot Biden.

För den som hoppas på honom rekar jag "The confidence man" på Netflix, det fick iaf mig att tänka annorlunda.

För den som inte har Netflix verkar det även gå se den här.

http://www.documentarymania.com/player.php?title=The Confidence Man

 

/ SatanG

 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Domare avvisar Trumps stämning i Pennsylvania

 

USA:s president Donald Trump har åkt på ännu ett bakslag i sin kamp för att ändra på resultatet i presidentvalet. En domare avvisar Trumps försök att ogiltigförklara miljontals poströster i Pennsylvania med att kalla stämningen för "Frankensteins monster".

 

https://www.svd.se/stamning-avvisas-i-pennsylvania

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Upproret mot Trump – från de egna leden

 

Stödet från det egna partiet rämnar för Donald Trump. Presidenten får skarp kritik från flera republikanska toppnamn för att han vägrar erkänna valresultatet.

Marylands guvernör Larry Hogan säger att presidentens agerande får USA att se ut som en ”bananrepublik”, enligt The Hill.

Trumps tidigare så lojale supporter Chris Christie säger att det som nu händer är en ”nationell pinsamhet”, rapporterar BBC.

Pennsylvanias republikanska senator Pat Toomey gratulerar Biden till valsegern och uppmanar Trump att erkänna resultatet.

 

https://www.expressen.se/nyheter/upproret-mot-trump-fran-de-egna-leden/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Tallviking said:

Det beror nog mest på att du läser artikeln med dina djupt polariserade glasögon på......

Det där är ingenting annat än bara din lilla åsikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju sant. TV svara gärna på det påstående som Trumpen framför. Kommer Usa förlora miljoner jobb eller inte på grund av Paris 2030

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Det är ju sant. TV svara gärna på det påstående som Trumpen framför. Kommer Usa förlora miljoner jobb eller inte på grund av Paris 2030

Nä, det kommer de inte. Det är matematiskt osannolikt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Det är ju sant. TV svara gärna på det påstående som Trumpen framför. Kommer Usa förlora miljoner jobb eller inte på grund av Paris 2030

Jag citerar igen. Kalifornien med flera delstater har på eget bevåg förbundit sig att uppfylla Paris avtalet. 

 

Och tro inte att Obama skrev på avtalet för att USA skulle förlora så många arbetstillfällen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-20 at 21:40, skrev John Khonken:

Börjar bli hett i byxan på Soros.  En underbar Fredag. 

Förklara dig gärna ??

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart blir många under en omställning till mer miljövänligt friställda (utan arbete) å andra sidan är det andra branscher som då går mot en ljus framtid.

USA är nog inte ball för att skydda sig med importtullar vilket kortvarigt kan milda effekterna.

Fortsätta i gamla hjulspår har aldrig långsiktigt varit direkt lönsamt.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Bike:

Förklara dig gärna ??

 

Kolla vilket bolag som ligger bakom Dominon  och scrytle i spanien

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kolla vilket bolag som ligger bakom Dominon  och scrytle i spanien

Soros har sina smutsiga vänsterfingrar överallt, inget nytt, han är ondskan personifierad 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker man börjar se att gammelmedia blitt lite mer oroliga senaste dagarna. 

Och mer desperata samtidigt. 

 

Finns det en liten möjlighet att JB inte kommer vinna valet? 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Surin P3 said:

Tycker man börjar se att gammelmedia blitt lite mer oroliga senaste dagarna. 

Och mer desperata samtidigt. 

 

Finns det en liten möjlighet att JB inte kommer vinna valet? 

Den ende som är desperat är Trumpen & hans gäng vad jag kan se. Nu fick dessutom Biden & hans gäng alldeles nyss officiellt ok från GSA att inleda övergången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Biden får grönt ljus för att påbörja övergångsarbete

 

Joe Biden fick på måndagskvällen det efterlängtade beskedet att han kan påbörja övergångsprocessen inför maktskiftet i januari. 

Donald Trump svarade dessutom på Twitter att hans administration kommer att samarbeta med nykomlingarna.

 

https://www.di.se/nyheter/biden-far-gront-ljus-for-att-paborja-overgangsarbete/

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev spooncreek:

Den ende som är desperat är Trumpen & hans gäng vad jag kan se. Nu fick dessutom Biden & hans gäng alldeles nyss officiellt ok från GSA att inleda övergången.

Ja, enligt media så är det Trump som sagt att de (GSA) kan inleda arbetet med övergången, men att han inte kommer att sluta kämpa för att vinna i slutändan ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Surin P3:

Ja, enligt media så är det Trump som sagt att de (GSA) kan inleda arbetet med övergången, men att han inte kommer att sluta kämpa för att vinna i slutändan ändå.

Han kommer aldrig erkänna sig besegrad utan in till döden hävda att han blev lurad på segern av valfusk.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...