Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

25 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu är du i ditt esse. Som du kan vara, skriver under på allt. Framförallt att ena sin nation så att alla känner gemenskap istället för fiendskap mot varandra . Det är aldrig bra i ett land. 

Det där med ena landet får Trump arbeta på, ganska mycket faktiskt. Han om någon har gjort precis tvärtom.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

Vad krävs för att du personligen ska säga "OK, det kan ha fuskats med några röster här och där men det var inte organiserat och har inte på något sätt påverkat resultatet; Biden vann"?

Det finns uppgifter om 623000 ogiltiga röster i Philadelphia. 

 

Så jag säger gärna att Biden vann när detta spektakel är över, om siffrorna säger det och Biden blir officiellt utnämnd till president. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det finns uppgifter om 623000 ogiltiga röster i Philadelphia. 

 

Så jag säger gärna att Biden vann när detta spektakel är över, om siffrorna säger det och Biden blir officiellt utnämnd till president. 

När du skriver otroliga uppgifter som "Det finns uppgifter om 623 000 ogiltiga röster i Philadelphia" - skulle det vara intressant för oss andra att veta vilken källa du har? 

 

Det kan ju t ex vara intressant att veta om din källa är en tweet från Trumps advokat?😉

 

https://www.politifact.com/factchecks/2020/nov/13/rudy-giuliani/giulianis-false-claim-more-600000-unlawful-votes-p/

 

/Krister

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minutes ago, Surin P3 said:

Det finns uppgifter om 623000 ogiltiga röster i Philadelphia. 

 

Så jag säger gärna att Biden vann när detta spektakel är över, om siffrorna säger det och Biden blir officiellt utnämnd till president. 

1,120,000 personer var registrerade för att rösta i Philadelphia. Om det finns 623,000 ogiltiga röster så är det nästan 60%; jag tror nog även Ture Sventon skulle kunna luska ut det valfusket på en timme.

 

Nåja, det ska givetvis undersökas men jag hoppas du inser det absurda i ett sådant påstående; ett fusk av den magnituden skulle ju med lätthet gjort MP till Sveriges största parti. I Philadelphia fick ju dessutom Biden färre röster än vad exempelvis Fox News hade förutsett så om det dessutom fuskades med 60% av rösterna så hade ju de flera 109% fel.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Atom:

1,120,000 personer var registrerade för att rösta i Philadelphia. Om det finns 623,000 ogiltiga röster så är det nästan 60%; jag tror nog även Ture Sventon skulle kunna luska ut det valfusket på en timme.

 

Nåja, det ska givetvis undersökas men jag hoppas du inser det absurda i ett sådant påstående; ett fusk av den magnituden skulle ju med lätthet gjort MP till Sveriges största parti. I Philadelphia fick ju dessutom Biden färre röster än vad exempelvis Fox News hade förutsett så om det dessutom fuskades med 60% av rösterna så hade ju de flera 109% fel.

Du har självklart rätt i att jag ser det absurda i 623000 ogiltiga röster.

På samma sätt som din text om några röster här och där.

 

Men jag tror detta kommer pågå ett tag och sen kommer Biden bli utnämnd till president. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Det där med ena landet får Trump arbeta på, ganska mycket faktiskt. Han om någon har gjort precis tvärtom.

HH Det är vad han kommer göra

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Surin P3 said:

Du har självklart rätt i att jag ser det absurda i 623000 ogiltiga röster.

På samma sätt som din text om några röster här och där.

 

Men jag tror detta kommer pågå ett tag och sen kommer Biden bli utnämnd till president. 

Jag tror också det här kommer pågå ett par veckor till och sedan har Biden vunnit. Dessvärre har ju Trump då också vunnit eftersom han skapat tillräckligt mycket misstro mot systemet, och de största förlorarna på det är det Republikanska partiet.

 

Jag har ju varit utan både fru och dotter denna vecka så jag har nog lagt ett 20-tal timmar på att läsa in mig på tidigare val i USA. Tilltron till valen har alltid varit ganska hög i USA men den misstänksamhet som funnits har nästan alltid kommit från Demokraternas sida då Republikanerna alltid varit ”eliten”. Det var egentligen Bush vinst över Gore år 2000 som födde misstron mot valen men då var det ändå ganska förståeligt; det skiljde bara 500 röster och över 60,000 röster hade blivit ogiltigförklarade pga de nya röstningsmaskinerna.

 

Det har bara kunnat bevisas, sedan 80-talet, ett valfusk på ett 10-tal röster per stat; USA’s valsystem anses trots allt vara ett av världens säkraste. Trump behöver drygt 60,000 röster i Pennsylvania och lika många till i tre andra stater; alltså en bit över 100,000 felaktigt skickade eller räknade röster. Det är ungefär 1,000 gånger fler än vad som hittats i något val. Om alla inlämnade stämningar skulle gå igenom så påverkar det ett par tusen röster så inte ens det skulle förändra resultatet. Vad mer krävs för att inse att man piskar på en död häst?

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

HH Det är vad han kommer göra

Nä du. Trump kommer inte att ena USA. Det han har gjort och sagt de senaste fyra åren har gjort att majoriteten av befolkningen hatar Trump. Han har inte en chans att ordna till det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här är ju mer aktuell än någonsin. Världen har aldrig sett sådant fusk,bedrägerier och korruption. Usch, bara dessa Sossar och Kommunister som förnekar valfusket. 😀

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Nä du. Trump kommer inte att ena USA. Det han har gjort och sagt de senaste fyra åren har gjort att majoriteten av befolkningen hatar Trump. Han har inte en chans att ordna till det. 

HH. Det vet varken du eller jag. Eller har du något facit. 4 år är en tid att ena sitt land

Förlåt glömde. Var det därför 71mille röstade på Trumpen. Skulle du rösta på någon du hatade????

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev John Khonken:

HH. Det vet varken du eller jag. Eller har du något facit. 4 år är en tid att ena sitt land

Förlåt glömde. Var det därför 71mille röstade på Trumpen. Skulle du rösta på någon du hatade????

78 millar röstade inte på Trump och sist jag kollade så var 78 mer än 71.

Jag förstår inte hur du resonerar när du säger att Trump ska ena landet, d.v.s. 70/78 miljoner ska bli "enade ", eller hur många som behövs. 

 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev flebbe:

Den här är ju mer aktuell än någonsin. Världen har aldrig sett sådant fusk,bedrägerier och korruption. Usch, bara dessa Sossar och Kommunister som förnekar valfusket. 😀

 

 

Den där skiten har du ju provat med förut och det blir inte mer sant denna gången .

 

 

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

78 millar röstade inte på Trump och sist jag kollade så var 78 mer än 71.

Jag förstår inte hur du resonerar när du säger att Trump ska ena landet, d.v.s. 70/78 miljoner ska bli "enade ", eller hur många som behövs. 

 

Snäll HH kan du  se inte vad du själv skriver. Alla hatar Trumpen skriver du. Och ändå röstar 71 mille på honom. Frågan kvarstår. Röstar du på någon du hatar eller är du bara korkad

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Snäll HH kan du  se inte vad du själv skriver. Alla hatar Trumpen skriver du. Och ändå röstar 71 mille på honom. Frågan kvarstår. Röstar du på någon du hatar eller är du bara korkad

Du och 71 mille år korkad + trumpen

Link to comment
Dela på andra sajter

Boa det är ett heders uppdrag att bli kallad saker av dig. Det bevisar bara att jag har rätt och du har inga argument.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev John Khonken:

Boa det är ett heders uppdrag att bli kallad saker av dig. Det bevisar bara att jag har rätt och du har inga argument.

Du får väl se vem som har rätt, dina förut påstodda händelser eller dina nya, God Natt

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev John Khonken:

Snäll HH kan du  se inte vad du själv skriver. Alla hatar Trumpen skriver du. Och ändå röstar 71 mille på honom. Frågan kvarstår. Röstar du på någon du hatar eller är du bara korkad

Frågan kvarstår. Är 78 mer än 71? Kan du räkna? Du skriver att Trump ska ena landet så då vill jag veta hur Trump ska få de 78 miljonerna att tycka om Trump.

 

Sedan är det du som har hittat på "Alla".

Ändrades av HuaHindinnge
KK hittade på Alla
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror demokraternas valvinst kommer öka polariseringen mellan kust USA och inlands USA, Trump har trots allt skapat en del nya arbeten.

Jobben som skapats i i mellanvästern är arbeten inom kol och gasindustrin och är inte dom mest miljövänliga, demokraterna har

lovat att ta tag i miljöfrågorna med resultat att dom jobben försvinner.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ett litet experiment som jag hittade på nätet...

 

Sök på Google efter Donald Trump. 

Resultaten ni hittar är förmodligen av det negativa slaget. Finns i princip inte en enda artikel i media med positiva åsikter. 

 

Och sen ställer ni in Google så sökresultat inte visas efter 2016.

Det ni får se är det motsatta. 

Och en exakt tidpunkt för när mediahatet totalt exploderade var efter Trumps tal i Davos 2018.

 

Och sen får vi fundera på vad det har att göra med. 

 

Och sen fundera på om det är Trump som delat landet eller media. Vem har störst makt över människors åsikter?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Surin P3:

Jag har ett litet experiment som jag hittade på nätet...

 

Sök på Google efter Donald Trump. 

Resultaten ni hittar är förmodligen av det negativa slaget. Finns i princip inte en enda artikel i media med positiva åsikter. 

 

Och sen ställer ni in Google så sökresultat inte visas efter 2016.

Det ni får se är det motsatta. 

Och en exakt tidpunkt för när mediahatet totalt exploderade var efter Trumps tal i Davos 2018.

 

Och sen får vi fundera på vad det har att göra med. 

 

Och sen fundera på om det är Trump som delat landet eller media. Vem har störst makt över människors åsikter?

Vem ?? Soros heter en av avskummen som tjänar på detta kaos 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...