Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Krille:

Så din smiley i slutet av ditt inlägg "råkade" bara hamna där utan att du menade något med den? 🤣

 

"Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣

 

/Krille

 

Det vet du ju :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minutes ago, spooncreek said:

Tittar just nu på Fox News, och måste hålla med Mick Huckabee helt och hållet när han menar att det är dags att kasta opinionsundersökningar i papperskorgen. Själv får jag ta på mig dumstruten för ett tag eftersom jag trodde att opinionsinstituten hade lärt sig lite av läxan från 2016, men icke.

 

Nu ska jag göra som de säger på både Fox och CNN: skippa spekulationerna och vänta tills alla röster är räknade.

 

IMG_20201104_191604.thumb.jpg.5223465f7bf725d5e61d51de973564ef.jpg

Dock känns det som dom inte är helt fel ute. Tidigare markant skillnad på typ 200000 röster till Trumps fördel i michigan. 

Nu bara 26000. Jag tror att michigan avgör? Om inte pennsylvania om ett par dagar? Då till bidens fördel. Post rösterna kommer avgöra valet. Och Trump kommer att starta stämningar i domstol över valresultatet. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Oddsen på bettingsidorna har nu satt Biden till 1,30 och Trump till 3,40(Unibet)

 

Tidigare idag var Trump favorit så mycket troligt att poströsterna har en väldigt avgörande betydelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Risifrutti said:

Oddsen på bettingsidorna har nu satt Biden till 1,30 och Trump till 3,40(Unibet)

 

Tidigare idag var Trump favorit så mycket troligt att poströsterna har en väldigt avgörande betydelse.

Jag fortsätter med att mest ha konservativa  Fox News på TVn för att inte få för uppskruvade förhoppningar. Deras prognos just nu är också (motsträvigt) att Biden sopar hem det till slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag fortsätter med att mest ha konservativa  Fox News på TVn för att inte få för uppskruvade förhoppningar. Deras prognos just nu är också (motsträvigt) att Biden sopar hem det till slut.

Jag tycker det är mer intressant att följa bettingsidorna då dom är helt politiskt oberoende. Deras oddssättare är giriga jävlar som hatar att förlora pengar.

 

Vi får se vem som vinner i slutändan, men 1,20 mot 4,50 just nu är ungefär som Hammarby mot Göteborg i fotboll😀

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Jag tycker det är mer intressant att följa bettingsidorna då dom är helt politiskt oberoende. Deras oddssättare är giriga jävlar som hatar att förlora pengar.

Håller med där, de felar inte i detta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minutes ago, flebbe said:

Joe Biden skryter om att dom iscensatt det största val bedrägeriet nu och tidigare när Obama blev president.

Trist skitsnack. Inte ens Fox News, som jag nu börjar bli en hängiven tittare av  😉, gick på den tweeten. Kan möjligen höra hemma i dagens humorbild, om det är så att du har den typen av humor?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev spooncreek:

Trist skitsnack. Inte ens Fox News, som jag nu börjar bli en hängiven tittare av  😉, gick på den tweeten. Kan möjligen höra hemma i dagens humorbild, om det är så att du har den typen av humor?

Haha, Biden säger det ju själv om du behagar klicka på länken. Stolle!

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev flebbe:

Joe Biden skryter om att dom iscensatt det största val bedrägeriet nu och tidigare när Obama blev president.

Kom igen nu - är du verkligen så lättlurad?

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev flebbe:

Haha, Biden säger det ju själv om du behagar klicka på länken. Stolle!

Du är fan i mig dummare än tåget .

 

"When Biden used the phrase “voter fraud organization,” he was referring to the systems put into place to help people who have trouble voting. He wasn’t admitting to voter fraud."

 

https://www.factcheck.org/2020/10/viral-posts-take-biden-quote-on-voter-fraud-out-of-context/

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, flebbe said:

Haha, Biden säger det ju själv om du behagar klicka på länken. Stolle!

Helt seriöst: du kan inte vara så korkad, det är omöjligt. Du driver med oss. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Krille:

Kom igen nu - är du verkligen så lättlurad?

 

/Krille

A

 

1 minut sedan, skrev hobbe:

Du är fan i mig dummare än tåget .

 

"When Biden used the phrase “voter fraud organization,” he was referring to the systems put into place to help people who have trouble voting. He wasn’t admitting to voter fraud."

 

https://www.factcheck.org/2020/10/viral-posts-take-biden-quote-on-voter-fraud-out-of-context/

 

Hobbe

Vänstern håller dom korrupta politikerna bakom ryggen. Inget nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Helt seriöst: du kan inte vara så korkad, det är omöjligt. Du driver med oss. 

Icke .....

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev flebbe:

Haha du hör ju att han säger det själv.

Jag tror mer och mer på någon forma av grundläggande "internetkörkort" innan man tillåts surfa fritt..... Fast då skulle ju Trump aldrig blivit president 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittat lite i dag på valet i USA, Alla säger det är spännande vem som vinner, är det det

Om jag röstat på nån av dom så inte fn är det spännande för min del kan det gå från

klarhet till katastrof Som om det var en hocky match. vinner det ena laget kan det vara

satsningar på undommar vinner den andra satsats det på eliten. Spännande

Sen tror jag inte vi enskilda personerna i Sverige berörs så mycket. Sverige och Europa 

berörs lättare eller svårare att exportera. För min del gillar jag inte lögnhalsar vi har

en del på forumet som skarvar, ljuger, hämtar saker från 10 år tillbaka och tror det

funkar

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul ändå att snurrgubben Hobbe och resten av kommunistgänget går igång. Bra att ni har något att göra. Men nu har jag inte tid med er längre. Trevlig kväll Gringubbar. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Soengsang:

TV4 är inte statlig TV......helt privatägt.

TV 4 ägs av Telia sedan 2018

Staten äger 39,5% av Telia och är ensam största ägare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Swift 4X4:

TV 4 ägs av Telia sedan 2018

Staten äger 39,5% av Telia och är ensam största ägare.

Fel, kolla en gång innan du skriver dina saker

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Vad är fel???

Som ni skriver kolla själv, har varit inne och läst på ägarförhållandet

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Som ni skriver kolla själv, har varit inne och läst på ägarförhållandet

Pannslag kolla för tusan innan du svammlar

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Som ni skriver kolla själv, har varit inne och läst på ägarförhållandet

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...