Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Nicholas:

Varför skulle det vara trovärdigare i en bok?

Tar ganska lång tid med rapporteringen ifall man måste skriva en bok först.

Det stod exempelvis i en bok.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stod exempelvis i en bok.

 

Fritz..

Jo men denna sjukdom att vanliga människor inte ska kunna berätta något utan att hänvisa till källor är inte hälsosamt.

Ska stora organisationer ha monopol på sanningen?

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Nicholas:

Jo men denna sjukdom att vanliga människor inte ska kunna berätta något utan att hänvisa till källor är inte hälsosamt.

Ska stora organisationer ha monopol på sanningen?

Om någon skulle hävda att VM i fotboll inte spelades i Sverige 1958 så tycker jag att det är helt OK att man frågar efter en trovärdig källa. Om du tycker annorlunda och att det är en sjukdom att fråga efter källan så kan jag leva med det. Over and out.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon skulle hävda att VM i fotboll inte spelades i Sverige 1958 så tycker jag att det är helt OK att man frågar efter en trovärdig källa. Om du tycker annorlunda och att det är en sjukdom att fråga efter källan så kan jag leva med det. Over and out.

 

Fritz..

Jo men alla information är inte kontroversiell.

Att bara för att man inte gillar informationens art skicka den i skamvrån pga brist på en bok eller organisation är att förenkla livet för sig.

Lura sig själv helt enkelt, om man lyckas med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Man behöver bara kontrollera själv. Sedan bilda sig en egen uppfattning. Inget konstigt med det. Tycker man att det är naturligt. Då behöver man inte bry sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-03-01 at 04:07, skrev wUThai:

Det säger det mesta om amerikanerna som glor på den skiten. NASCAR är lika intressant som att se målarfärg torka.

Finns det nått du tycker är bra?

-Grupper är skit

-Trump är skit

-Nascar är skit

 

Finns det nåt som e skapligt ?

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Finns det nått du tycker är bra?

-Grupper är skit

-Trump är skit

-Nascar är skit

 

Finns det nåt som e skapligt ?

 

Är du nu här också och gnäller? Finns mycket jag tycker är skit och då säger jag det om det kommer upp. Nu diskuteras det angående Trump i denna tråden om du nu inte märkt det? Och såklart finns det ju olika åsikter om trumpeten. Du älskar honom jag tycker han är en jubelidi*t. Angående NASCAR så är det inget jag direkt funderar över så mycket. Det var bara ett svar och inget mer med det.

Ja, grupper ogillar jag i högsta grad och inget jag hymlar om. Varför skulle jag det?

Vissa vill ha en skyddad verkstad med ryggdunkare andra tycker inte det passar på ett öppet forum.

Nu ska vi inte förstöra denna tråden angående gruppen vars eller inte då det finns lämpligare trådar för det.

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det verkar just nu bli en kamp mellan fru Clinton och trumpen. Ni som ogillar Trumpen. Vad säger ni om Fru Clinton. Vad är bra respektive dåligt. Varför föredrar ni den ena framför den andra. Några argument måste ni väl ha. Eller vill ni bara smutskasta som vanligt

Ha nu en härlig och lång torsdag

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet med USA är att det är företagen som styr politiken.

 

Företagen som röstar, företagen vill ge sken av att ja själ och hjärta, när det enda dom kan är att vara skrupelfria.

 

Jag tror USA behöver fjärma sig från det gamla och därför vinner trump.

 

det är alltid så i usa, vote for change, clinton är inte change, its back to old-school.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
35 minuter sedan, skrev Nicholas:

Problemet med USA är att det är företagen som styr politiken.

 

Företagen som röstar, företagen vill ge sken av att ja själ och hjärta, när det enda dom kan är att vara skrupelfria.

 

Jag tror USA behöver fjärma sig från det gamla och därför vinner trump.

 

det är alltid så i usa, vote for change, clinton är inte change, its back to old-school.

 

 

 

Trump är ju den ultimata representanten för företagen

 

Varför är det bra om han vinner isåfall ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Varför är det dåligt om han vinner. Jag vill höra din ÅSIKT

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
6 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Trump är ju den ultimata representanten för företagen

 

Varför är det bra om han vinner isåfall ?

 

hillary1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 5 januari 2016 at 17:40, skrev mrco:

Det var väl den största idi*ten genom tiderna, George W. Bush, som startade krigen!

// mrco

Nu tror jag att Kongressen bestämmer över Pentagons arme inte USAs president.

Om det blir krig Då styr USAs president över armen. Men USA har inte förklarat krig sedan

andra världskriget.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Lite rätt har han. Kriget I afganistan är väl The Bushes signum. Dom behövde ju monopolet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
10 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

 

5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Lite rätt har han. Kriget I afganistan är väl The Bushes signum. Dom behövde ju monopolet.

Ja, men alla krigen sedan 2 världskriget är emot den amerikanska konstitutionen dvs. grundlagen eftersom kongressen inte har förklarat krig.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Stor skillnad i vad de säger och vad de gör, precis som svenska politiker.

Själv tittar jag inför val mest på vad de gjort och hur mycket av deras vallöften som brutits.

Att de klär in vallöften med "vår målsättning-mm mm" tyder oftast på att de ljuger, sen i det

långa loppet är det inte så stor skillnad för vanliga arbetare för de skall alltid stå för inbetalningen

av politikernas löner. Samma i Sverige som i USA tror jag de har bara olika frisyrer...

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

Varför är det dåligt om han vinner. Jag vill höra din ÅSIKT

11 minuter sedan, skrev Tekkor:

Stor skillnad i vad de säger och vad de gör, precis som svenska politiker.

Själv tittar jag inför val mest på vad de gjort och hur mycket av deras vallöften som brutits.

Att de klär in vallöften med "vår målsättning-mm mm" tyder oftast på att de ljuger, sen i det

långa loppet är det inte så stor skillnad för vanliga arbetare för de skall alltid stå för inbetalningen

av politikernas löner. Samma i Sverige som i USA tror jag de har bara olika frisyrer...

Han är ju en pajas, okej rik som fan tror du att pengar kan styra ett land ??

Link to comment
Dela på andra sajter

LOSForever
10 minuter sedan, skrev Boa52:

Han är ju en pajas, okej rik som fan tror du att pengar kan styra ett land ??

Ta han i hand du är ju också en pajas

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev LOSForever:

Ta han i hand du är ju också en pajas

Jag kanske är en pajas men jag försöker inte styra USA och det ska inte en pajas göra. Med hans åsikter blir det ett stort krig. Man måste tänka före man pratar

Link to comment
Dela på andra sajter

LOSForever
Precis nyss, skrev Boa52:

Jag kanske är en pajas men jag försöker inte styra USA och det ska inte en pajas göra. Med hans åsikter blir det ett stort krig. Man måste tänka före man pratar

Men hur vet en pajas att han kallar en pajas är en pajas själv

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev LOSForever:

Men hur vet en pajas att han kallar en pajas är en pajas själv

Man lyssnar och då hör man vem som är den största pajasen. Om jag är en pajas händer det inget men chef för USA då blir det problem

Link to comment
Dela på andra sajter

LOSForever

Om dina åsikter avgör vilken som är pajas så förstår jag vilken som icke är trovärdig för dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...