John Khonken Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 En toalett som rann över spelar en viktig roll för demokraternas trovärdighet. Men sånt skiter ni väl i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 1 minut sedan, skrev John Khonken: En toalett som rann över spelar en viktig roll för demokraternas trovärdighet. Men sånt skiter ni väl i. Dom flesta skiter nog i en toalett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 21 minuter sedan, skrev Mankan: Varför påstår du saker jag inte har skrivit? Är det så du argumenterar? Jag citerade dig, men du kanske tar tillbaka det du skrev. Helt okay att ångra sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 25 minuter sedan, skrev Mankan: Jag förstår inte vad du yrar om. Rödtotten bröt ju upp alliansen för mindre är 2 år sedan. Det betyder ju inta att det finns något uttalat om att C och L inte kan prata eller förhandla med M och KD som det gör mot SD. Tror du på allvar att V stödjer regeringen utan några som helt krav? Dessutom har de ju redan öppet påverkat LAS genom sitt hot om misstroende vilket Löfven måste förhålla sig till. Det är du som inte förstår verkligheten. Det finns inget för C och L att förhandla om med M och KD. V stödjer inte regeringen och de stödjer inte alternativet heller. Löfven måste förhålla sig till vad MP, C och L tycker. Annars blir det nyval. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 On 2020-11-28 at 07:09, skrev John Khonken: Lördags glädje 410 mot 128 lalalala 1 timme sedan, skrev John Khonken: Börjar ni pinka byxan av rädsla att ni haft fel hela tiden. Att räkningen stoppades runt 22.00 finns överallt. Sedan raslade det in jätte mycket röster på biden mellan 03,00-04.00 den 4 nov. Om ni inte tror det skiter jag fullständigt i. Jag kan glädja er att det kommer mera. Så sätt er i sköna soffan ta fram snaks och bira och njut av demokratins framfart Var det inte klart redan i lördags? 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 (ändrad) 57 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Jag citerade dig, men du kanske tar tillbaka det du skrev. Helt okay att ångra sig. Ja du har citerat mig flera gånger vilket är helt ok men sluta påstå sånt jag inte har skrivet. De var du som skrev om odemokratiska väljare inte jag. Ändrades November 29, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Det är du som inte förstår verkligheten. Det finns inget för C och L att förhandla om med M och KD. V stödjer inte regeringen och de stödjer inte alternativet heller. Löfven måste förhålla sig till vad MP, C och L tycker. Annars blir det nyval. Nu vet jag inte vilket verklighet du lever efter. S, MP, C och L har inte majoritet i riksdagen och är alltså beroende av V för att får igenom sina reformer. De är den riktiga verkligheten. Sedan kan man ju undra hur man ens kan lyckas bedriva blocköverskridande förhandlingar utan att förhandla med varandra. Det blir ju bara fånigt om du påstår att C har samma approach mot M och KD som de har mot SD. Snacka om att inte förstå verkligheten. Ändrades November 30, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 1 hour ago, John Khonken said: Börjar ni pinka byxan av rädsla att ni haft fel hela tiden. Att räkningen stoppades runt 22.00 finns överallt. Sedan raslade det in jätte mycket röster på biden mellan 03,00-04.00 den 4 nov. Om ni inte tror det skiter jag fullständigt i. Jag kan glädja er att det kommer mera. Så sätt er i sköna soffan ta fram snaks och bira och njut av demokratins framfart Kamrat Khonken. Du ljuger. Dåliga förlorare, tillika virrpannor gör ofta det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 3 hours ago, Bike said: Min åsikt är att Biden och svetspinnen är polare, naturligtvis berättar han om hur de fixade det sista valet i Sverige, samma sak här, valmyndighetens hemsida kraschade mycket lämpligt för att efter några minuter visa på ett stort dropp av SD röster, just när den låg nere. Konspirationsteorier ?? Nej inte alls utan väldigt troligt att det var så det gick till 1418 inlägg på den korta tid du varit medlem här, där uppskattningvis 1410 bestått av bara skit. Gudarna ska veta att MPR har haft många virrpannor genom åren men du har lätt seglat upp på förstaplatsen på mindre än ett år. Tänker du verkligen aldrig efter före? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 1 timme sedan, skrev John Khonken: Börjar ni pinka byxan av rädsla att ni haft fel hela tiden. Att räkningen stoppades runt 22.00 finns överallt. Sedan raslade det in jätte mycket röster på biden mellan 03,00-04.00 den 4 nov. Om ni inte tror det skiter jag fullständigt i. Jag kan glädja er att det kommer mera. Så sätt er i sköna soffan ta fram snaks och bira och njut av demokratins framfart Det är ju bara du som sitter och fantiserar inte ett inlägg har du visat på dina påståenden Frågan är väl om inte du sitter på toan och krystar då brukar det bli sånt snack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 4 minuter sedan, skrev spooncreek: 1418 inlägg på den korta tid du varit medlem här, där uppskattningvis 1410 bestått av bara skit. Gudarna ska veta att MPR har haft många virrpannor genom åren men du har lätt seglat upp på förstaplatsen på mindre än ett år. Tänker du verkligen aldrig efter före? Att han leder virrpanne ligan helt klart, nr 2 J K och han närmar sej med god fart, spännande, Mankan ligger god 3,a men jag tror han inte har nån chans han måste först utreda regeringsbildningen, vilka sitter i regeringen och vilka gör inte det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 3 timmar sedan, skrev Bike: Min åsikt är att Biden och svetspinnen är polare, naturligtvis berättar han om hur de fixade det sista valet i Sverige, samma sak här, valmyndighetens hemsida kraschade mycket lämpligt för att efter några minuter visa på ett stort dropp av SD röster, just när den låg nere. Konspirationsteorier ?? Nej inte alls utan väldigt troligt att det var så det gick till Tror det är dags för dig att byta nick igen. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 19 minuter sedan, skrev Boa52: Att han leder virrpanne ligan helt klart, nr 2 J K och han närmar sej med god fart, spännande, Mankan ligger god 3,a men jag tror han inte har nån chans han måste först utreda regeringsbildningen, vilka sitter i regeringen och vilka gör inte det Du är nog inte den rätte att kalla andra för virrpannor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 2 minuter sedan, skrev Esspe: Tror det är dags för dig att byta nick igen. Vad tror du om Berlitzina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 Precis nyss, skrev Boa52: Vad tror du om Berlitzina Bara om du vet att du är i Thailand men låter mer som Karibien. Vet DU var Thailand ligger på en världskarta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 47 minuter sedan, skrev spooncreek: Kamrat Khonken. Du ljuger. Dåliga förlorare, tillika virrpannor gör ofta det. Spooncreek Jag har uppfattat att du har lite innanför pannbenet. Man hoppas dom man diskuterar med har några kunskaper om ämnet man diskuterar . Min fromma förhoppning är men kan något om ämnet. Håller tummarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 (ändrad) 5 minutes ago, John Khonken said: Spooncreek Jag har uppfattat att du har lite innanför pannbenet. Man hoppas dom man diskuterar med har några kunskaper om ämnet man diskuterar . Min fromma förhoppning är men kan något om ämnet. Håller tummarna Kamrat Khonken. Sluta ljuga, så kan jag gärna diskutera vidare med dig. Känns det inte lite trist att bygga sin uppfattning om det amerikanska valet på vad som är uppenbara lögner? Ändrades November 29, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 Precis nyss, skrev spooncreek: Kamrat Khonken. Sluta ljuga, så kan jag gärna diskutera vidare med dig. Känns det inte lite trist att bygga sin uppfattning om det amerikanska valet på vad som är uppenbara lögner? Spoon Det är farligt att anklaga folk att ljuga. Vad jag vet har du på inget sätt visat att jag ljuger just nu. Utan bara floskler utan innehåll. När man blir fanatiker då mår hjärnan mindre bra och du slutar tänka. Inte bra. Nu slutar jag här och inväntar resultatet om inte mer fakta framkommer som du blundar för. Ha en skön kväll. Nu är det fotboll . Så jag stänger ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 (ändrad) 10 minutes ago, John Khonken said: Spoon Det är farligt att anklaga folk att ljuga. Vad jag vet har du på inget sätt visat att jag ljuger just nu. Utan bara floskler utan innehåll. När man blir fanatiker då mår hjärnan mindre bra och du slutar tänka. Inte bra. Nu slutar jag här och inväntar resultatet om inte mer fakta framkommer som du blundar för. Ha en skön kväll. Nu är det fotboll . Så jag stänger ner Då lever jag farligt Kamrat Khonken, för så länge du kastar ut dig massa skit här på forumet utan att kunna presentera vare sig belägg eller substans så tänker jag fortsätta att kalla dig för lögnare. Återigen, ska du debattera får du för fan se till att ha argument. Hur svårt kan det vara? Fotbollen gick hur bra som helst här tack vare Cavanis inhopp i andra halvlek. Lycka til med din match. Ändrades November 29, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 21 minuter sedan, skrev Wanchai: Bara om du vet att du är i Thailand men låter mer som Karibien. Vet DU var Thailand ligger på en världskarta? Thailand ligger nog på samma plats som den altid har gjort på världskartan eller vill du flytta på den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 3 minuter sedan, skrev John Khonken: Vad jag vet har du på inget sätt visat att jag ljuger just nu Om jag påstår att det bor aliens på månens baksida och du tvivlar är det då min sak att bevisa att så är fallet eller din att bevisa att jag ljuger ? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 43 minuter sedan, skrev Boa52: Thailand ligger nog på samma plats som den altid har gjort på världskartan eller vill du flytta på den Nej, jag är bara orolig att du inte vet var Thailand ligger. Du träffade ju din fru efter 20 minuter utan att du visste att du var i Thailand. Ja, kärleken är stor och du har uppenbarligen lyckats. Fortsatt lycka till dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 46 minuter sedan, skrev Fritz: Om jag påstår att det bor aliens på månens baksida och du tvivlar är det då min sak att bevisa att så är fallet eller din att bevisa att jag ljuger ? Med norrlänningar är det inte självklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: Tror det är dags för dig att byta nick igen. Inte en chans, varför ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 14 timmar sedan, skrev Fritz: Om jag påstår att det bor aliens på månens baksida och du tvivlar är det då min sak att bevisa att så är fallet eller din att bevisa att jag ljuger ? Fritte Du kan väl kolla med din favo kanal CNN och deras nyhetsankare som heter Farheed. Han talar där om hur Trumpen kan vinna valet. Kan du inte klippa in den här . För CNN talar ju alltid sanning eller hur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts