Efraim Barkbit Inlagd Mars 29, 2024 Dela Inlagd Mars 29, 2024 Även den smartaste går på lögner ibland ’hur var det med lyxyachterna t.ex 🤣 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 29, 2024 Dela Inlagd Mars 29, 2024 1 timme sedan, skrev Surin P3: Om det är din slutsats, så. Inget som stör mig egentligen. Jag väljer ändå fred före krig, så dina åsikter är irrelevanta i detta ämne i min mening. Den stora frågan kommer då, på vilka villkor? Och vems villkor? 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 30, 2024 Dela Inlagd Mars 30, 2024 7 timmar sedan, skrev Efraim Barkbit: Även den smartaste går på lögner ibland ’hur var det med lyxyachterna t.ex 🤣 Hehe... Att det skulle komma fram igen var ju inte oväntat. Fördelen jag har är ju att jag erkände mitt fel och lärde mig något. Och framförallt, misstaget kostade ingenting. Hur är det med alla som gnydde om att alla ska ta vaccinet för säkerhets skull, för annars jävlar? Det skulle vara säkert och effektivt. Vilka miffon. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 30, 2024 Dela Inlagd Mars 30, 2024 12 timmar sedan, skrev audirs2: Den stora frågan kommer då, på vilka villkor? Och vems villkor? Den frågan är väl självklar. Vinnaren bestämmer. Så har det varit i alla krig hittills. Inget jag tycker om. Men så är det. Behöver du verkligen fråga en sån sak. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 30, 2024 Dela Inlagd Mars 30, 2024 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 30, 2024 Dela Inlagd Mars 30, 2024 (ändrad) Valet mellan Trump och Biden är en no brainer. Vill man ha fortsatt wokeism, critical race theory, vidöppna gränser och en dement pedofil som president så röstar man Biden och demokraterna. Hade jag varit amerikan hade jag röstat republikanskt alla dar i veckan oavsett presidentkandidat. Ändrades Mars 30, 2024 av Dempa 4 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 30, 2024 Dela Inlagd Mars 30, 2024 Minns ni hur demokraterna inför valet Trump vann varnade för att om han blev president var tredje världskriget ett faktum. Utöver det skulle invandrare kastas i koncentrationsläger…. Är vi närmare ett världskrig nu eller när Trump var president? 8 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Mars 30, 2024 Dela Inlagd Mars 30, 2024 16 timmar sedan, skrev Surin P3: Hehe... Att det skulle komma fram igen var ju inte oväntat. Fördelen jag har är ju att jag erkände mitt fel och lärde mig något. Och framförallt, misstaget kostade ingenting. Hur är det med alla som gnydde om att alla ska ta vaccinet för säkerhets skull, för annars jävlar? Det skulle vara säkert och effektivt. Vilka miffon. Hehe. att den kommentaren kom var ju heller inte oväntad 🤣 Finns det någon mainstream media som har rapporterat antal ovaccinerade kontra vaccinerade som skulle levt/dödt pga vaccinet eller killgissar du bara? 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 31, 2024 Dela Inlagd Mars 31, 2024 Efraim Självklart finns det ingen info via mainstream. Om du inte upptäckt det är mainstream media köpta/ endast propaganda. Titta vilka som är dom största sponsorerna i Usa. Men utvecklingen går framåt. I Florida är det uppe i domstol för att stoppa vaxxinet. I England är det också upp till beslut om att stoppas. Vi får se. Finns fler exempel Vill du verkligen lära dig något med fakta. Lyssna på Greg Hunters program som finns ute idag. Men Pierre Kory 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 31, 2024 Dela Inlagd Mars 31, 2024 Vilken tur att Biden och demokraterna fokuserar på de riktigt viktiga frågorna 😂 3 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2024 Dela Inlagd April 5, 2024 😁 https://www.facebook.com/share/r/DuNhSS29GRQsRpzA/ 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 5, 2024 Dela Inlagd April 5, 2024 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 😁 https://www.facebook.com/share/r/DuNhSS29GRQsRpzA/ De jävliga är att det inte AI :-)) 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 6, 2024 Dela Inlagd April 6, 2024 (ändrad) Jag har inte Facebook, så jag gissar att det är nåt som kittlar de vänsterblivna, Greta-fansen på nåt kul sätt. 🤣 En ren gissning... Ändrades April 6, 2024 av Surin P3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 6, 2024 Dela Inlagd April 6, 2024 4 timmar sedan, skrev 65Selander: De jävliga är att det inte AI :-)) Donald kallade ju Thailand för Thaighland för några år sedan ! 🙂 1 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2024 Dela Inlagd Maj 27, 2024 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 27, 2024 Dela Inlagd Maj 27, 2024 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ibland är det lite Kim Jong-Un över han. 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 31, 2024 Dela Inlagd Maj 31, 2024 Juryn: Trump är skyldig https://www.aftonbladet.se/a/73Kv39 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 31, 2024 Dela Inlagd Maj 31, 2024 Inte helt oväntat. Inte mig emot egentligen heller om detta fortsätter. Sätt flera politiker och byråkrater i fängelse. Det är där de hör hemma... 😄 Men som valrörelse-strategi, så tror jag de felkalkylerat utfallet av detta. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 2, 2024 Dela Inlagd Juni 2, 2024 34 minuter sedan, skrev Esspe: Fast han borde egentligen hamna på en rättspsykiatrisk avdelning, För felaktig bokföring? Det låter lite udda. Men igen, helt ok och på det viset får vi ju bort ännu fler politiker och byråkrater. Jag är med. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2024 Dela Inlagd Juni 2, 2024 6 timmar sedan, skrev Surin P3: För felaktig bokföring? Det låter lite udda. Men igen, helt ok och på det viset får vi ju bort ännu fler politiker och byråkrater. Jag är med. Låt han sitta i Sverige, bullar och läsk!🙂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 2, 2024 Dela Inlagd Juni 2, 2024 5 timmar sedan, skrev audirs2: Låt han sitta i Sverige, bullar och läsk!🙂 På ett svenskt ålderdomshem så det blir ett kännbart straff. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 2, 2024 Dela Inlagd Juni 2, 2024 Trump är en vidrig jävel, hans följe är rednecks. 8 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2024 Dela Inlagd Juni 5, 2024 2 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Juni 5, 2024 Dela Inlagd Juni 5, 2024 3 2 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2024 Dela Inlagd Juni 5, 2024 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Dempa: Du verkar vara otroligt dåligt uppdaterad 🤣 Hört talas om Putin, Xi Jinping, Kim Jong-un med flera ? Vilka har Biden fängslat? Ändrades Juni 5, 2024 av Kenneth4618 3 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts