John Khonken Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 38 minuter sedan, skrev Mankan: Obama fick det till och med. Av vilken anledning vet jag inte. Kan det varit starten på BLM rörelsen? Fick det för han startade krig. Trumpen skapar fred. Det vill inte Tallviking. TV borde fråga dom länder där Obama var inne och krigade om vilken dom skulle rösta på. Fredpris borde betyda att man arbetar för fred. Vilket TV med anhang verkar tycka är fel. Så TV du får gärna förklara din ståndpunkt om fred och fredspriset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 33 minuter sedan, skrev Alarik: Var det inte för att han hade skrapat ihop en förmögenhet på 40 miljoner dollar jämfört med de 1,3 miljoner dollar som han hade när han vann presidentvalet 2008. Han köpte Martas Vineyard för 72 miljoner dollar. Böckerna går bra kan jag säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev Mankan: 36 minuter sedan, skrev Mankan: Nu vart det lite obegripligt. Hammaren och Manduro? Vad är min agenda? PS Nu får jag snart höra att jag dissat och gått till personangrepp av Berlitz eftersom jag frågar vad du menar. Du refererade till bml agenda? Köpte du fulöl från fel chafför igen? Ändrades November 2, 2020 av Efraim Barkbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 Precis nyss, skrev Efraim Barkbit: Nu får vi ta det lugnt med Du refererade till bml agenda? Köpte du fulöl från fel chafför igen? Ja visst refererade jag till BLM, inte helt allvarligt menat dock. Det var du som nämnde agenda som jag fortfarande inte förstår vad du menar med. Någon fulöl har jag inte köpt, bara finöl och just öl handlar jag aldrig från chaufförer. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Även Adolf Hitler och Josef Stalin blev nominerade till Nobels fredspris. Och Barack Obama, som startade nya och fortsatte pågående krig (han fick det, för att han var den förste svartutseende presidenten i USA)... Minnet hos er Trump-hatare är väldigt diskriminerande. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Även Adolf Hitler och Josef Stalin blev nominerade till Nobels fredspris. Hitler nominerades av svenska socialdemokrater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 2 minuter sedan, skrev Mankan: Ja visst refererade jag till BLM, inte helt allvarligt menat dock. Det var du som nämnde agenda som jag fortfarande inte förstår vad du menar med. Någon fulöl har jag inte köpt, bara finöl och just öl handlar jag aldrig från chaufförer. När du skriver så, är det precis som att du vill peka på våra olikheter istället för våra likheter, man vill ta upp det för att man anser att man har en fördel genom att fördela istället för att genomföra därför jämförelsen med manduro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 4 minuter sedan, skrev Swift 4X4: Hitler nominerades av svenska socialdemokrater 55555 Googla lite på hur många de var och varför han gjorde det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 (ändrad) Barack Obama var dock en extremt mycket vältaligare/trevligare President än Donald J Trump. (Trevligare betyder inte "bättre" i min ordbok, men vi är ju alla lite olika) Morgonen då han fick veta att han fått fredspriset så sa han följande: MVH Ändrades November 2, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 3 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit: När du skriver så, är det precis som att du vill peka på våra olikheter istället för våra likheter, man vill ta upp det för att man anser att man har en fördel genom att fördela istället för att genomföra därför jämförelsen med manduro Du jag är ledsen men jag ville varken peka på våra olikheter eller våra likheter. Jag peka på att Barack Obama fick fredpriset på väldigt vaga grunder. Att han var USA fösta svarta president har väl knappast undgått någon eller? Sedan kan man ju diskutera om det var en bidragande orsak eller inte. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 2 minuter sedan, skrev Mankan: Du jag är ledsen men jag ville varken peka på våra olikheter eller våra likheter. Jag peka på att Barack Obama fick fredpriset på väldigt vaga grunder. Att han var USA fösta svarta president har väl knappast undgått någon eller? Sedan kan man ju diskutera om det var en bidragande orsak eller inte. Absolut ingen fara, men du skrev otroligt plumt. Ha lite åtanke nästa gång. Norska Nobel är en institution som har väldigt många norska kockar. ’orsaken var väl väldigt klar, tyvärr hade dom lite för höga tankar om sin roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 6 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit: Absolut ingen fara, men du skrev otroligt plumt. Ha lite åtanke nästa gång. Norska Nobel är en institution som har väldigt många norska kockar. ’orsaken var väl väldigt klar, tyvärr hade dom lite för höga tankar om sin roll Ok jag ska ha det i åtanke men då jag inte riktigt förstår vad som var plumpt har jag nog svårt att bättre mig. Jag var ju uppenbarligen inte den enda som tänkte samma sak. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 24 minuter sedan, skrev Mankan: Ok jag ska ha det i åtanke men då jag inte riktigt förstår vad som var plumpt har jag nog svårt att bättre mig. Jag var ju uppenbarligen inte den enda som tänkte samma sak. Det finns 2 sidor på varje mynt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 1 timme sedan, skrev Swift 4X4: Hitler nominerades av svenska socialdemokrater Chamberlain nominerades till fredspriset 1939. Den socialdemokratiska riksdagsledamoten Erik Brandt reagerade på detta och ansåg att om man ska hylla Chamberlain för att han har bett Adolf Hitler att inte starta något krig så kan man väl ge Hitler fredspriset för att han inte har startat något. Erik Brandt mening var att vara ironisk men det var det inte alla som uppfattade. Tydligen inte du heller. Det där med ironi är inte lätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 49 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit: Det finns 2 sidor på varje mynt Så är det men fan vet vad detta hade med mynt att göra. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 8 timmar sedan, skrev Tallviking: Donald Trump är återigen nominerad till Nobels fredspris. Bakom nomineringen står Sverigedemokraterna och högernationalistiska politiker från tio andra länder. Knappast SD officiellt? Det är väl något av puckona inom det partiet som vill synas antar jag? Ganska gott om begåvningsreserv fortfarande där. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 (ändrad) 7 hours ago, Tommy said: Barack Obama var dock en extremt mycket vältaligare/trevligare President än Donald J Trump. (Trevligare betyder inte "bättre" i min ordbok, men vi är ju alla lite olika) Morgonen då han fick veta att han fått fredspriset så sa han följande: MVH Teleprompter-presidenten. Han växlar alltid med att han tittar till höger och vänster, höger , vänster. Utan promptern lät han nästan lika klok som baby -Bush. Tycker att Obamas fru (man) Michael Robinson verkar smartare. Dessutom är presidenterna alltid -selected, not elected. Folket förlorar alltid. Ändrades November 3, 2020 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 2 timmar sedan, skrev Esspe: Knappast SD officiellt? Det är väl något av puckona inom det partiet som vill synas antar jag? Ganska gott om begåvningsreserv fortfarande där. Fjorton parlamentariker från elva länder har skrivit under nomineringen av Donald Trump till Nobels fredspris: • Mattias Karlsson, Björn Söder och Tobias Andersson, Sverigedemokraterna. • Andrew Rosindell, Konservativa partiet Storbritannien. • Thierry Baudet, nederländska Forum för demokrati. • Iván Espinosa de los Monteros, spanska Vox. • Søren Espersen, Danskt Folkeparti. • Sammy Wilson, nordirländska Demokratiska unionistpartiet. • Zsolt Csenger-Zalán, ungerska Fidesz. • Grzegorz Bierecki, polska Lag och rättvisa. • Uldis Budriķis, lettiska JKP. • Ulf Isak Leirstein, norsk oberoende parlamentariker (tidigare Fremskrittspartiet). • Sebastian Tynkkynen och Vilhelm Junnila, Sannfinländarna. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 36 minuter sedan, skrev Tallviking: Fjorton parlamentariker från elva länder har skrivit under nomineringen av Donald Trump till Nobels fredspris: • Mattias Karlsson, Björn Söder och Tobias Andersson, Sverigedemokraterna. • Andrew Rosindell, Konservativa partiet Storbritannien. • Thierry Baudet, nederländska Forum för demokrati. • Iván Espinosa de los Monteros, spanska Vox. • Søren Espersen, Danskt Folkeparti. • Sammy Wilson, nordirländska Demokratiska unionistpartiet. • Zsolt Csenger-Zalán, ungerska Fidesz. • Grzegorz Bierecki, polska Lag och rättvisa. • Uldis Budriķis, lettiska JKP. • Ulf Isak Leirstein, norsk oberoende parlamentariker (tidigare Fremskrittspartiet). • Sebastian Tynkkynen och Vilhelm Junnila, Sannfinländarna. Ja det är ju inte vilka SD som helst. Ännu en anledning till att inte rösta på dom. Dåligt omdöme är inget bra att ha. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 11 timmar sedan, skrev Mankan: Så är det men fan vet vad detta hade med mynt att göra. Att det är en chans på 6000 att ett mynt ställer sig på högkant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 Hur ska ni fira Trumps vinst ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 40 minuter sedan, skrev flebbe: Hur ska ni fira Trumps vinst ? Han ligger kraftigt under på bettingsidorna och dom brukar inte ha fel. Jag trodde själv på Trump för några dagar sedan, men med dom oddsen kan han inte vända det här. Vänder det så är jag den första att sätta på mig foliehatten och skrika Fake news! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 12 minuter sedan, skrev Risifrutti: Han ligger kraftigt under på bettingsidorna och dom brukar inte ha fel. Jag trodde själv på Trump för några dagar sedan, men med dom oddsen kan han inte vända det här. Vänder det så är jag den första att sätta på mig foliehatten och skrika Fake news! Vinner du ofta på betting ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 7 minuter sedan, skrev flebbe: Vinner du ofta på betting ? Dum fråga. Men för att svara så nej, då jag inte spelar så mycket - men oddsen talar sitt tydliga språk då det bygger på statisk fakta. Bollen är rund kunde man säga, men vi får se. It aint over........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 3, 2020 Dela Inlagd November 3, 2020 I morgon vid den här tiden vet vi att fel man vann... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts