scorpio63 Inlagd Januari 21, 2017 Dela Inlagd Januari 21, 2017 20 minuter sedan, skrev Herr Chang: För att i USA finns inte en rik flora av underleverantörer i närheten av fabriken som med några timmars varsel kan dubbla sina leveranser till rätt pris. Foxconn monterar bara ihop det man får från andra leverantörer i Asien och för all del i viss mån även från Europa och USA. Skulle dessa underleverantörer också flytta sina fabriker till USA bara för att Apple finns där? Vad är det för poäng med att importera en massa delar från hela världen världen till USA så de kan sättas ihop av robotar där? Herr Chang har talat. Det finns nog ingen ide med Apple över huvudtaget, så fort det börjar bli "no cool" med ungarna så börjar slutet. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 4 timmar sedan, skrev scorpio63: Kan du vara vänlig att tala om för mig då ( hyfsat välutbildad) varför jag röstar på SD. Jag är absolut ingen Nasist och jag har anställt flera på vår arbetsplats som kommer från dom länder som i så fall borde menas. Jag ger dig inte mer info än så, förklara gärna varför jag är lurad eller något annat. kolla bara runt i de flesta kommuner där sd är representerade vilka som sitter där, inte de skarpaste knivarna i lådan som man säger, vill du tx ha kent ekeroth som justitieminister? ok om du är hyfsat välutbildad så tillhör du väl undantaget som bekräftar regeln du förstår jag tror på människors lika värde och gillar inte personer som ska klättra på ryggen på andra för att komma upp själva och sitta överst på dyngehögen som en stolt tupp ett förslag lyssna på jonas sjöstedt utan att tänka på vilket parti han leder om det nu skulle vara så att du har "kommunistskräck" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 20 timmar sedan, skrev JJC: För mycket oro om vad Trump eventuellt kanske kan göra! Jag oroar mig varje dag för vad Löfven gör! Hej Jag oroar mig varje dag för vad Löfven INTE gör Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 18 timmar sedan, skrev Atom: Du och dina gelikar pratar ofta om någon diffus "förändring" och givetvis popordet "makteliten". När ni säger "förändring" så menar ni egentligen "återgång" skulle jag tro, en återgång till det ärorika 60- eller 70-talet då alla västerlänningar var rika och glada. Med makteliten antar jag att ni menar politiker, journalister, höga statstjänstemän och rika företagare och bankirer. Har jag förstått dig rätt? Jag antar att du är en halv generation äldre än jag och på 60-talet var jag inte född. 70-talet har jag inte många minnen av men visst kan jag bli lite nostalgisk när jag tänker tillbaka på tidigt 80-tal. Alla kompisars föräldrar i det etniskt homogena och enkla villaområdet hade jobb, man spelade fotboll i Mariestad eller Skövde på helgen och hyrde en liten stuga för en vecka i Dalarna på sommaren. "Förändringen" på den tiden kan bara varit positiv och någon "maktelit" kan väl inte ha funnits? Jo, "förändring" har alltid funnits och någon form av "maktelit" finns alltid; tänker jag efter så var det nog sossar, kommunister, journalister och storföretagare också på den tiden. Då som nu stod de oftast på de svagas sida; då var det etniskt svenska industriarbetare och nu är det mestadels invandrade muslimer. Då som nu fanns det de som tyckte att pengar slösades på folk som inte förtjänade det men skillnaden nu mot då är att det framförallt är de som tidigare gynnades av denna "maktelit" som nu är emot den. Nog sagt om detta. På MPR uppfattas jag som en invandrarkramande islamist och bland gamla kompisar och arbetskamrater i Sverige så ses jag som Sverigedemokrat. Jag är varken eller och kommer aldrig bli det. Trump. Jag har inga problem med amerikaner som röstat på Trump för att de ogillar Hillary eller tror på hans sociala ideer. Dock har jag problem, och närmast tycker synd om, de ur arbetarklassen som röstat på honom av ekonomiska skäl. Vi har ett systerbolag i Ohio och våra servicekillar där är hängivna Trumpfans. Gubbarna de träffar ute på stålverken är också trogna Trumpanhängare, det är ju deras jobb han ska säkra genom att lägga 45% importskatt på kinesiskt stål. Snubbarna vår USA-chef träffar, högre chefer, ser det dock på ett annat sätt. De är livrädda för att importskatter istället skulle innebära döden för deras stålverk. Deras kunder är beroende av billigt stål från Kina för att kunna vara konkurrenskraftiga och flyttar de kan inte det amerikanska stålverken sälja de högmarginalprodukter dessa företag köper idag. Skulle de lägga importskatt på kinesiskt stål så köper de från Sydkorea eller Japan istället och lägger de skatter också på dessa så är fortfarande finländskt eller italienskt stål billigare och de kan ju inte beskatta hela världen så det finns inget för dem att vinna. USA importerar produkter med låg förädlingsgrad från Kina och Mexiko men exporterar varor med hög förädlingsgrad till resten av världen; inget land skulle förlora mer än USA på ett handelskrig och de som får betala det ultimata priset är givetvis arbetarklassen. Brexit är samma problematik. Brorsan har sedan 15 år bott i England och jobbat för ett svenskt IT-bolag. Hans huvudjobb har varit att chefa över ett back-office i en medelstor engelsk stad. Han hade 80 personer, hälften britter och hälften östeuropeer, som höll på med relativt enkel programmering. Innan Brexit-omröstningen så var de flesta britterna på kontoret för en Brexit; "skönt att bli av med alla polacker". "De är dubbelt så bra och bara hälften så dyra" tänkte brorsan men det kunde han givetvis inte säga. Redan i höstas stängde företaget sitt back-office i UK och flyttade det till Polen; det blev inte 40 extra jobb till britterna utan 40 jobb färre.... Jag är den förste att säga att globaliseringen har slagit hårt mot många och att det behövs ett revolutionerande omtag för att få rätsida på problemen. När Trump nu omger sig med bankirer och lobbyister, de han kallade träsk och sade sig hata, så har jag dock svårt att se att han skulle vara personen som arbetarklassen kan luta sig mot. Sanders däremot kanske kunde gjort en skillnad men honom skulle väl inte Trump-anhängarna röstat på ändå då han anses som kommunist och dessutom inte gillar att jänkare går runt med maskingevär på gatorna. Hej Kunde inte skrivit det bättre själv . Men snart vaknar USA och UK med en baksmälla Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 22, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2017 9 timmar sedan, skrev scorpio63: Det finns nog ingen ide med Apple över huvudtaget, så fort det börjar bli "no cool" med ungarna så börjar slutet. Goddag yxskaft? Jag förklarade varför det inte är så praktiskt för Apple och andra multinationella företag att flytta all verksamhet till USA. Vad har det med Apples cool att göra? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 9 timmar sedan, skrev Herr Chang: För att i USA finns inte en rik flora av underleverantörer i närheten av fabriken som med några timmars varsel kan dubbla sina leveranser till rätt pris. Foxconn monterar bara ihop det man får från andra leverantörer i Asien och för all del i viss mån även från Europa och USA. Skulle dessa underleverantörer också flytta sina fabriker till USA bara för att Apple finns där? Vad är det för poäng med att importera en massa delar från hela världen världen till USA så de kan sättas ihop av robotar där? Herr Chang har talat. För att skapa jobb naturligtvis. Förut hade silicon valley i stort sett alla dessa underleverantörer. Men har alla dessa flyttat ut tillverkningen för att ta del av den billiga arbetskraften. Har inte Apple, Intel, Motorola etc längre kunskapen att tillverka sina egna kretsar? Visst har mycket av ämnena som mobilerna gjorts av importerats till länderna i Asien? Ska man göra USA great again så är det väl automation och högteknologi de ska satsa på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Det är lite roligt. Atom skriver om 60-70 talet. Vilket han inte vet så mycket om. Det var vår gyllene årtionden. Men att vilja se bara bakåt ger ingenting. Se framåt. Trumpen gör ett forsök till det utifrån sina tankar. Han vill att USA åter ska vara maktens hela centrum. Om det blir så eller inte. Har jag ingen anning om. Men att Trumpen bryr sig om folket. Kan bara folket bedömma. Vi får se hur folket bedömmer Trumpen efter smekmånaderna. Ingen vet. Vad vi redan vet är att Trumpen redan tagit flera beslut. Bra eller dåligt. Vad vet jag. En sak tycker jag inte om. Demostranter som förstör. Att demostrera får dom gärna göra. Men förstöra annans egendom tycker jag inte om. Ha nu en härlig söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 2 minuter sedan, skrev Wangthong: För att skapa jobb naturligtvis. Förut hade silicon valley i stort sett alla dessa underleverantörer. Men har alla dessa flyttat ut tillverkningen för att ta del av den billiga arbetskraften. Har inte Apple, Intel, Motorola etc längre kunskapen att tillverka sina egna kretsar? Visst har mycket av ämnena som mobilerna gjorts av importerats till länderna i Asien? Ska man göra USA great again så är det väl automation och högteknologi de ska satsa på? I Sverige satsar vi på raketforskare och enkla jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 1 minut sedan, skrev JJC: I Sverige satsar vi på raketforskare och enkla jobb Svar det är helt fel. Vi raserar allt våra gamla byggt upp. Allt för egoismens skull. Som Jimmie skrev om Lövet. Lövet är en bra karl. men har rådgivare som inte vågar stå upp själva. Allt för att inte tappa syltburken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Lite märkligt kan jag tycka. trumpens politik ligger I ett öppet forum. Medans svensk politik ligger I älgtråden. Vad är skillnaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 21 minuter sedan, skrev JJC: I Sverige satsar vi på raketforskare och enkla jobb Helt fel väg är vi nog överens om. Vi saknar någon åt Trump hållet, men han är bara för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 14 minuter sedan, skrev Wangthong: Helt fel väg är vi nog överens om. Vi saknar någon åt Trump hållet, men han är bara för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Helt fel väg är vi nog överens om. Vi saknar någon åt Trump hållet, men han är bara för mycket. Kan hålla med där, hoppas och tror det är mycket show.....han säger ju annars mycket vettigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 43 minuter sedan, skrev Wangthong: Vi saknar någon åt Trump hållet, men han är bara för mycket. Det är lätt att prata. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 13 timmar sedan, skrev Herr Chang: Och varför skulle han inte kunna få det? Du verkar försöka måla upp en bild att republikanerna har stora problem nu. Enligt min mening har demokraterna betydligt större problem. Man hade självbelåtet tagit ut seger för Hillary Clinton i förskott, och sen gick drömmarna brutalt i kras. Demokraterna är nu reducerade till en samling gnällande lipsillar som gör vad de kan för att snacka skit om Donald Trump och obstruera honom allt de kan. Var finns ledarskapet inom demokraterna? Vad ska man göra nu? Bara fortsätta kritisera allt Donald Trump gör i fyra år? Herr Chang har talat. Skulle vilja påstå att båda partier befinner sig i den största krisen någonsin . Trump var den sista republikanerna skulle vilja ha som president . Man var inom Republikanerna ganska säkra på att någon skulle slå ut honom och ifrån start var man säkra på att Marc Rubio eller Paul Ryan skulle vinna. Men blev helt handlingsförlamade när de blev utslagna . Rubio meddelade att han skulle sluta med politiken , men är nu väldigt aktiv igen , men fickorna fulla av pengar för att reda kunna bygga upp en plattform och jaga anhängare . Ryan tappar nog sin plattform nu när han trots sitt uttalade hat mot trump accepterade en post hos honom . Ett tecken är också de traditionellt stora bidragsgivarna och på tryckare som bröderna Koch drog tillbaks sin pengar och höll sig på avstånd från Trump . Men erbjöd sig att punga upp tio miljarder om Mitt Romney gav sig in i kampen . Trodde länge att min chef Michael Bloomberg skulle ge sig in i leken , men tyvärr gjorde han inte det . Det traditionella frågorna som brukar att drivas hårdast försvann när Trump höll hov. Du har helt rätt i demokraterna har problem och letar med ljus och lyckta efter lämpliga kandidater till nästa val. Bernie Sanders satt också alla på pottkanten . Vet ärligt inte vad de ska göra . De måste hitta en mycket karismatisk kandidat. Vet inte om de behöver göra så mycket när det gäller Trump, han suttit i två dagar och ligger i krig med journalisterna , CIA och FBI , samt alla demonstrationer . Det känns som om att han är sin egen värsta fienden . Vi får se vad som händer . Tror också att hans väljare snabbt kommer att upptäcka att han inte kommer att hålla det som han har lovat . Berätta gärna hur du tror att det kommer att gå och vad din bild är av det hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 22, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2017 3 timmar sedan, skrev AnTove: Skulle vilja påstå att båda partier befinner sig i den största krisen någonsin . Trump var den sista republikanerna skulle vilja ha som president . Man var inom Republikanerna ganska säkra på att någon skulle slå ut honom och ifrån start var man säkra på att Marc Rubio eller Paul Ryan skulle vinna. Men blev helt handlingsförlamade när de blev utslagna . Rubio meddelade att han skulle sluta med politiken , men är nu väldigt aktiv igen , men fickorna fulla av pengar för att reda kunna bygga upp en plattform och jaga anhängare . Ryan tappar nog sin plattform nu när han trots sitt uttalade hat mot trump accepterade en post hos honom . Ett tecken är också de traditionellt stora bidragsgivarna och på tryckare som bröderna Koch drog tillbaks sin pengar och höll sig på avstånd från Trump . Men erbjöd sig att punga upp tio miljarder om Mitt Romney gav sig in i kampen . Trodde länge att min chef Michael Bloomberg skulle ge sig in i leken , men tyvärr gjorde han inte det . Det traditionella frågorna som brukar att drivas hårdast försvann när Trump höll hov. Du har helt rätt i demokraterna har problem och letar med ljus och lyckta efter lämpliga kandidater till nästa val. Bernie Sanders satt också alla på pottkanten . Vet ärligt inte vad de ska göra . De måste hitta en mycket karismatisk kandidat. Vet inte om de behöver göra så mycket när det gäller Trump, han suttit i två dagar och ligger i krig med journalisterna , CIA och FBI , samt alla demonstrationer . Det känns som om att han är sin egen värsta fienden . Vi får se vad som händer . Tror också att hans väljare snabbt kommer att upptäcka att han inte kommer att hålla det som han har lovat . Berätta gärna hur du tror att det kommer att gå och vad din bild är av det hela. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå, men det är med viss irritation jag ser hur Donald Trump döms ut på förhand av många självutnämnda experter. USA har aldrig befunnit sig i denna situation, en president som saknar erfarenhet från både politik och militär. Om man tyckte valrörelsen var spännande så är det inget mot vad det blir nu... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 4 timmar sedan, skrev AnTove: Skulle vilja påstå att båda partier befinner sig i den största krisen någonsin . Trump var den sista republikanerna skulle vilja ha som president . Man var inom Republikanerna ganska säkra på att någon skulle slå ut honom och ifrån start var man säkra på att Marc Rubio eller Paul Ryan skulle vinna. Men blev helt handlingsförlamade när de blev utslagna . Rubio meddelade att han skulle sluta med politiken , men är nu väldigt aktiv igen , men fickorna fulla av pengar för att reda kunna bygga upp en plattform och jaga anhängare . Ryan tappar nog sin plattform nu när han trots sitt uttalade hat mot trump accepterade en post hos honom . Ett tecken är också de traditionellt stora bidragsgivarna och på tryckare som bröderna Koch drog tillbaks sin pengar och höll sig på avstånd från Trump . Men erbjöd sig att punga upp tio miljarder om Mitt Romney gav sig in i kampen . Trodde länge att min chef Michael Bloomberg skulle ge sig in i leken , men tyvärr gjorde han inte det . Det traditionella frågorna som brukar att drivas hårdast försvann när Trump höll hov. Du har helt rätt i demokraterna har problem och letar med ljus och lyckta efter lämpliga kandidater till nästa val. Bernie Sanders satt också alla på pottkanten . Vet ärligt inte vad de ska göra . De måste hitta en mycket karismatisk kandidat. Vet inte om de behöver göra så mycket när det gäller Trump, han suttit i två dagar och ligger i krig med journalisterna , CIA och FBI , samt alla demonstrationer . Det känns som om att han är sin egen värsta fienden . Vi får se vad som händer . Tror också att hans väljare snabbt kommer att upptäcka att han inte kommer att hålla det som han har lovat . Berätta gärna hur du tror att det kommer att gå och vad din bild är av det hela. 19 minuter sedan, skrev Herr Chang: Jag har ingen aning om hur det kommer att gå, men det är med viss irritation jag ser hur Donald Trump döms ut på förhand av många självutnämnda experter. USA har aldrig befunnit sig i denna situation, en president som saknar erfarenhet från både politik och militär. Om man tyckte valrörelsen var spännande så är det inget mot vad det blir nu... Herr Chang har talat. Får man inte spekulera i olika scenarios så är nog MPR flera medlemmar fattigare ganska snabbt. Men det klart, du har också rätt att bli irriterad när folk inte tycker som du gör. Men vilka är de självutnämnda experterna som du blir irriterad på? Att det blir spännande är jag med på. Fast jag tror nog som AnTove att han är sin värsta fiende och anser själv att mycket av det han sagt under valkampen bara är hans stora käft som glappat för mycket. Inte så genomtänkt. Precis som att lägga sig i "krig" med jounalister, CIA, FBI mfl. Tror också att väldigt många av hans väljare kommer att bli besvikna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 6 minuter sedan, skrev Wangthong: Får man inte spekulera i olika scenarios så är nog MPR flera medlemmar fattigare ganska snabbt. Men det klart, du har också rätt att bli irriterad när folk inte tycker som du gör. Men vilka är de självutnämnda experterna som du blir irriterad på? Att det blir spännande är jag med på. Fast jag tror nog som AnTove att han är sin värsta fiende och anser själv att mycket av det han sagt under valkampen bara är hans stora käft som glappat för mycket. Inte så genomtänkt. Precis som att lägga sig i "krig" med jounalister, CIA, FBI mfl. Tror också att väldigt många av hans väljare kommer att bli besvikna. Denna där Changen är väl inte nykter som vanligt. Tycker man det är spännande om det kan bli mycke oroligheter i världen för att en orutinerad man styr Amerika då är man full och det har ju Changen visat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Denna där Changen är väl inte nykter som vanligt. Tycker man det är spännande om det kan bli mycke oroligheter i världen för att en orutinerad man styr Amerika då är man full och det har ju Changen visat Han har väl druckit för mycket sk. finsprit. Med dunksprit verkar man skriva oläsbart, men tanken verkar ändå klar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2017 14 timmar sedan, skrev Wangthong: Får man inte spekulera i olika scenarios så är nog MPR flera medlemmar fattigare ganska snabbt. Men det klart, du har också rätt att bli irriterad när folk inte tycker som du gör. Men vilka är de självutnämnda experterna som du blir irriterad på? Att det blir spännande är jag med på. Fast jag tror nog som AnTove att han är sin värsta fiende och anser själv att mycket av det han sagt under valkampen bara är hans stora käft som glappat för mycket. Inte så genomtänkt. Precis som att lägga sig i "krig" med jounalister, CIA, FBI mfl. Tror också att väldigt många av hans väljare kommer att bli besvikna. Nu var det inte MPR jag syftade på... jag tänkte mer på diverse PK-media där motståndet mot Donald Trump verkar vara kompakt. Jag föredrar en mer objektiv rapportering som jag kan dra mina egna slutsatser av. Jag är inte intresserad av och vill inte behöva betala för journalisternas egna åsikter... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2017 14 timmar sedan, skrev Boa52: Denna där Changen är väl inte nykter som vanligt. Tycker man det är spännande om det kan bli mycke oroligheter i världen för att en orutinerad man styr Amerika då är man full och det har ju Changen visat Vilka lysande motargument från Herr IQ52! En åsikts giltighet skulle alltså vara omvänt proportionell mot skribentens promillehalt? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 10 minuter sedan, skrev Herr Chang: Nu var det inte MPR jag syftade på... jag tänkte mer på diverse PK-media där motståndet mot Donald Trump verkar vara kompakt. Jag föredrar en mer objektiv rapportering som jag kan dra mina egna slutsatser av. Jag är inte intresserad av och vill inte behöva betala för journalisternas egna åsikter... Herr Chang har talat. Nu är väl medias uppgift att vara kritisk och granska makthavarna eller? Trumps agerande mot mediaföretag som ställer besvärliga frågor tycker då jag är uppseendeväckande, snällt sagt. Här är ett exempel. http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/här-vägrar-trump-svara-cnn-ni-gör-fejknyheter-3734093 Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2017 16 minuter sedan, skrev Fritz: Nu är väl medias uppgift att vara kritisk och granska makthavarna eller? Trumps agerande mot mediaföretag som ställer besvärliga frågor tycker då jag är uppseendeväckande, snällt sagt. Här är ett exempel. http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/här-vägrar-trump-svara-cnn-ni-gör-fejknyheter-3734093 Fritz.. Självklart ska media granska, men jag klarar mig utan journalisternas egna åsikter. Och uppenbart är man inte vana vid att få mothugg från granskad person. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Trumpen gör précis rätt. Media är ett pack. Dom har redan bestämt sig för att motarbeta allt som Trumpen försöker göra. Varför ska Trumpen då gulla med dom. Mitt förslag. Skit I dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 12 minuter sedan, skrev Herr Chang: Självklart ska media granska, men jag klarar mig utan journalisternas egna åsikter. Och uppenbart är man inte vana vid att få mothugg från granskad person. Herr Chang har talat. Gäller det generellt? Om tex Sveriges statsminister får kritiska frågor så ska han bara kunna vifta bort dom på samma föraktfulla sätt som Trumph gjorde mot CNN och få godkänt för det? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts