Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev jan53:

int fan har jag förbjudet nå'n att ge smeknamn. däremot så tyckte jag det var och är trams / glyttigt att göra det speciellt när personerna inte har en nära relation , men det kan vara fel av mig, men sådan är jag. ha en skön söndag.

 

Se där, ett svar på min fråga, det var väl inte så svårt va? Uppskattas.

Förstår inte din inställning (eller en del av dina ord... hehe) men det är en annan sak.

Ha de gött själv.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev leifen:

Hur fick du detta personangrepp från mig?? Jag skriver vad jag tycker i ämnet.

Ditt inlägg var inget personangrepp. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev John Khonken:

Du har nog inte hängt med. Jag vill absolut INTE ha trumpen eller cliton.

 

Att du inte vill ha HC är nog ganska klart för all skulle jag tro men att du INTE skulle vilja ha DT känns åtminstone inte lika självklart för mig.

Men jag kan ju ha blandat ihop dig med John Khonken .................;)

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev hobbe:

 

Att du inte vill ha HC är nog ganska klart för all skulle jag tro men att du INTE skulle vilja ha DT känns åtminstone inte lika självklart för mig.

Men jag kan ju ha blandat ihop dig med John Khonken .................;)

 

Mvh Hobbe 

Du har inte blandat ihop det. Du har inte läst hela tråden. Av dom två valda föredrar jag trumpen alla dagar I veckan

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

Du har inte blandat ihop det. Du har inte läst hela tråden. Av dom två valda föredrar jag trumpen alla dagar I veckan

 

Jo 

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Lappen:

Om jag inte missminner mig så var det några som påstod att Trumpeten var ett ekonomiskt geni. :D

 

Eftersom nästan alla länder har enorma statsskulder så är han klippt och skuren för jobbet :D

 

Same same but different 

En klar kandidat till ett nobelpris i ekonomi :) 

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Lappen:

Om jag inte missminner mig så var det några som påstod att Trumpeten var ett ekonomiskt geni. :D

 

Detta ekonomiska geni har nog räknat ut att om han blir president så kan han nog få Bank of China att avskriva lånet eller fixa det på något annat sätt. Verkar han nog galen kan nog hans hot tas på allvar. Amerikanarna är säkert så dumma att de låter sig luras att han är en stor affärsman. Några i hjärntrusten på MPR är ju helt övertygade om hur  förträfflig han är.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump lär ha en snäll vecka ryktas det om.

 

Envisa rykten säger att clittan är inlagd för alla sina åkommor, mestadels neurotiska och mentala sådana. 

Måste vara stor tragik för forumets (världens?) mest besatte person av denna sjuka person.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

There things that are just plain true. The sky is blue; water is wet; the grass is green and politicians LIE. Why is Hillary lying about THIS?

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Meet the 12-year-old behind Trump's campaign in Jefferson County, Colorado

 

At the August 3 rally, Weston said he supported the pair because he wanted to feel more safe at school.
"If we do not elect Mr. Trump and Mr. Pence, school shootings could triple under the next four to eight years under the poor leadership of Hillary Clinton," Weston said.

 

 

http://edition.cnn.com/2016/08/22/politics/weston-imer-12-year-old-donald-trump-campaign-colorado/index.html?sr=fbCNN082216weston-imer-12-year-old-donald-trump-campaign-colorado0815PMVODtopLink&linkId=27933889

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Powell talks Clinton emails: 'Her people are trying to pin it on me'

Colin Powell is pushing back on reports suggesting that he might have given Hillary Clinton the idea to use a private email account as Secretary of State, telling media outlets that "her people are trying to pin it on me."

 

"Clinton's pattern of serial dishonesty is completely unacceptable for a candidate seeking the nation's highest office, and her refusal to tell the truth and own up to her poor judgment is a preview of how she would conduct herself if elected president," Priebus said in a statement Monday. "Even worse, this news comes on the heels of the Clinton camp falsely trying to pin her email woes on Colin Powell, raising serious questions about whether she lied to the FBI."

 

 

 

http://edition.cnn.com/2016/08/22/politics/colin-powell-rejects-clinton-email-defense/index.html?sr=fbCNN082216colin-powell-rejects-clinton-email-defense0845PMVODtopLink&linkId=27934730

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta kan ju omöjligt hjälpa clittan, vart ska hon då ta vägen... haha

 

Judge temporarily blocks Obama school transgender bathroom policy

 

http://edition.cnn.com/2016/08/22/politics/transgender-school-bathroom-policy/index.html?sr=fbCNN082216transgender-school-bathroom-policy0345PMVODtopLink&linkId=27915484

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Clittan har inte tagit på sig sina trosor.

 

What Is This Black Slime Spreading All Over Washington D.C.?

http://www.iflscience.com/environment/black-slime-spreading-washington/

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump lär ha en snäll vecka ryktas det om.

 

Envisa rykten säger att clittan är inlagd för alla sina åkommor, mestadels neurotiska och mentala sådana. 

Måste vara stor tragik för forumets (världens?) mest besatte person av denna sjuka person.

 

 



Länk på det påståendet om Hillary ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

 


Länk på det påståendet om Hillary ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

 

Tyvärr ej tillåtet då jag fick det via PM.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...