Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev John Khonken:

Detta ska stå under botemedel mot corona. Här diskuterar vi Guden Trump

Det är du som byter tråd, jag svarar på dina inlägg. Och som du kanske såg tackade jag Donald.

Det var du som tog upp Trump i den andra. Jag förstår att du försöker flytta fokus. Men tack för responsen. Du har således inget att tillägga i någon av trådarna. Med andra ord, jag har rätt, du har fel.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu har Trumpen blivet analytiker till det amerikanska damlandslaget i ”soccer”.

 

Men att förlusten skulle grunda sig i ett svenskt lag i toppform tror inte USA:s tidigare president Donald Trump.

Enligt honom är det ”wokeism” som gjorde att USA förlorade. ”Wokeism” kommer från den politiska termen ”woke” som beskriver en hög medvetenhet om sociala orättvisor och diskriminering.

– ”Wokeism” gör att du förlorar, förstör dina sinnen och dig som person. Du blir skev. Du blir tokig. Det amerikanska damlandslaget i fotboll är ett väldigt bra exempel på vad som händer. Tidigare den här veckan förlorade de oväntat mot Sverige med 0-3, och amerikaner var glada över det, säger han i ett tal enligt Yahoo News.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha... Samma lag som förlorade emot ett lag i Dallas. De var 14 åriga pojkar.

 

En enda stor sketch med dessa "vakna" fotbollsdamer.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
6 minuter sedan, skrev Surin P3:

Haha... Samma lag som förlorade emot ett lag i Dallas. De var 14 åriga pojkar.

 

En enda stor sketch med dessa "vakna" fotbollsdamer.

Ja, det Svenska damlandslaget har också förlorat mot pojklag flera gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, det Svenska damlandslaget har också förlorat mot pojklag flera gånger.

Ja, precis.

Wokeism i ett nötskal.

Vi är alla lika. Kumbajaaaa.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago, Fredman said:

Nu har Trumpen blivet analytiker till det amerikanska damlandslaget i ”soccer”.

 

Men att förlusten skulle grunda sig i ett svenskt lag i toppform tror inte USA:s tidigare president Donald Trump.

Enligt honom är det ”wokeism” som gjorde att USA förlorade. ”Wokeism” kommer från den politiska termen ”woke” som beskriver en hög medvetenhet om sociala orättvisor och diskriminering.

– ”Wokeism” gör att du förlorar, förstör dina sinnen och dig som person. Du blir skev. Du blir tokig. Det amerikanska damlandslaget i fotboll är ett väldigt bra exempel på vad som händer. Tidigare den här veckan förlorade de oväntat mot Sverige med 0-3, och amerikaner var glada över det, säger han i ett tal enligt Yahoo News.

Han är långsur (som vanligt) för att de inte vill hälsa på honom i Vita huset när han var president.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster  Biden 81 miljoner. Tror du på det??????

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minutes ago, John Khonken said:

Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster  Biden 81 miljoner. Tror du på det??????

Jag har sett hans anhängare som FBI jagar med blåslampa :-)
https://www.fbi.gov/wanted/capitol-violence

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster  Biden 81 miljoner. Tror du på det??????

Jag förstår att du inte tror på verkligheten, men någon gång måste du sluta med alternativ fakta och fake news. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Jag förstår att du inte tror på verkligheten, men någon gång måste du sluta med alternativ fakta och fake news. 

"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true.”

 

Homer Simpson

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, John Khonken said:

Tycker du det. Jag tycker han ser ut att äga allt. Har du sett hans rallys i jämförelse med Bidens. Trump fick 74 miljoner röster  Biden 81 miljoner. Tror du på det??????

Det är lite svårt att veta vems inlägg du besvarade, men det är klart: Du har ju bara varit medlem här i 13 år så du behöver väl lite längre tid på dig för  att förstå funktionerna här på forumet.

 

Nåväl, jag tar mig ändå friheten att (också) svara som närmast stående till ditt inlägg:

 

Det där med rallies säger inte så mycket, även Kim Jong Un, Xi Jinping, General Prayuth och till och med Stefan Löfven brukar dra rätt mycket folk. Fattar du poängen?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Mystiken tätnar . Fyra poliser som kunde vittna i stormningen av Kapitolium har tagit självmord. Ashley Babbits kvarlevor kremerades direkt.Ingen åtalad för mordet. Ingen är åtalad för bombattentatet  dagen innan.  Sitter över 400 st Trump anhängare i fängelse utan rättegång . 

Luktar demokrati eller ? Är det ett försöka sopa igen spåren så vi aldrig får reda på sanningen vad som hände.

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, John Khonken said:

Mystiken tätnar . Fyra poliser som kunde vittna i stormningen av Kapitolium har tagit självmord. Ashley Babbits kvarlevor kremerades direkt.Ingen åtalad för mordet. Ingen är åtalad för bombattentatet  dagen innan.  Sitter över 400 st Trump anhängare i fängelse utan rättegång . 

Luktar demokrati eller ? Är det ett försöka sopa igen spåren så vi aldrig får reda på sanningen vad som hände.

Vilka spår? Vad är det för konspiration du anar nu? Var allt bara en "false flag" iscensatt av kommunister?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
4 minutes ago, spooncreek said:

Vilka spår? Vad är det för konspiration du anar nu? Var allt bara en "false flag" iscensatt av kommunister?

Nej hur kan du tro det när poliser öppnar grindar och vinkar in folk. Men kanske det bara var en tillfällighet?

Kanske poliser som bara var  trumpanhängare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev Mr atm:

Nej hur kan du tro det när poliser öppnar grindar och vinkar in folk. Men kanske det bara var en tillfällighet?

Kanske poliser som bara var  trumpanhängare.

Fake news och alternativ fakta!

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minutes ago, Mr atm said:

Nej hur kan du tro det när poliser öppnar grindar och vinkar in folk. Men kanske det bara var en tillfällighet?

Kanske poliser som bara var  trumpanhängare.

Jamen, berätta för oss andra hur det ligger till nu då. Var inte blyg. Var de kommunister, eller köpta av kommunisterna? Var de kanske inte ens poliser? Är det inga självmord utan mord som skett för att sopa igen spåren? Berätta nu, och gör det gärna så trovärdigt så att du kan stå för det om du kan behöva berätta dina teser för dessa polisers sörjande familjer.

 

Eller kanske @John Khonkenkan bistå med vad han menar med att "sopa igen spåren"?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Spoonis . Inga fulingar igen. Vad är du inte förstår vad jag skrev ovan. Jag skriver bara fakta. Om du inte tror dom får du kolla själv och motbevisa vad jag säger. 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
6 minuter sedan, skrev John Khonken:

Spoonis . Inga fulingar igen. Vad är du inte förstår vad jag skrev ovan. Jag skriver bara fakta. Om du inte tror dom får du kolla själv och motbevisa vad jag säger. 

Du gör en BTT, påstår saker utan bevis. 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev John Khonken:

OCH. Leta själv 

Nä, jag letar inte efter fake news och alternativ fakta samt konspirationsteorier.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Fake news och alternativ fakta!

Det finns på film. Om det sedan är iscensatt eller om polisen verkligen släppte in dom är svårt att veta.

 

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 hour ago, spooncreek said:

Jamen, berätta för oss andra hur det ligger till nu då. Var inte blyg. Var de kommunister, eller köpta av kommunisterna? Var de kanske inte ens poliser? Är det inga självmord utan mord som skett för att sopa igen spåren? Berätta nu, och gör det gärna så trovärdigt så att du kan stå för det om du kan behöva berätta dina teser för dessa polisers sörjande familjer.

 

Eller kanske @John Khonkenkan bistå med vad han menar med att "sopa igen spåren"?

Ingen aning. Enda jag såg var att poliser öppnade upp grindarna för folket och vinkade in dom.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...