Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Boa52:

Förstår inte vart du får allting i från. du kan inte på allvar mena att Trump har vunnit

valet. Först får vi hoppas att du har fel som vanligt och att som det  ser ut,

rösträkningen är OK. Du har inte haft rätt en gång förstår inte hur du orkar

nedvärdera dej själv på detta vis Huva

Hmm på tal om att nedvärdera sig själv....

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan boys. Ni är skitkul hela bunten. Helt fantastiska faktiskt. Var är Fakta Fakta fakta. 

Härligt sponnen att du är med i min klan. För att klara inträdes provet måste lära dig fakta och mera fakta

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
12 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fan boys. Ni är skitkul hela bunten. Helt fantastiska faktiskt. Var är Fakta Fakta fakta. 

Härligt sponnen att du är med i min klan. För att klara inträdes provet måste lära dig fakta och mera fakta

Apropå fakta så väntar vi fortfarande med spänning på börskraschen 2017 å div annat som du sagt så fakta fakta fakta är kanske ett skönt alternativ i din gemenskap 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det för du inte kan läsa. Här talar vi om Trumpen. Fakta verkar du inte heller förstå. Fakta gör så att man kan ta beslut. Våga inte ha en egen uppfattning . Det är farligt idag. Åsikspolisen här på MPR kan banna dig. 

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Är det för du inte kan läsa. Här talar vi om Trumpen. Fakta verkar du inte heller förstå. Fakta gör så att man kan ta beslut. Våga inte ha en egen uppfattning . Det är farligt idag. Åsikspolisen här på MPR kan banna dig. 

Misstänker att det är mig du citerar?

Trumpen är bara trumpen så som trumpen kan vara, inget att vara trumpen över.

är det ett ord i ordlistan du ska akta dig för är det ordet fakta, till och med redaktionen på en ding ding värld skullle avråda dig ifrån det ordet.

min åsikt är klar, en trumpen hen hör hemma på en kycklingfarm och inte i möblerade rum 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump ropar fusk igen – kallas ”internettroll”

 

Donald Trump fortsätter att kasta ur sig fuskanklagelser om presidentvalet.

I ett inlägg på Twitter antyder han att valarbetare i Los Angeles fortsätter att samla in röster trots att det gått en vecka sedan valet.

Inlägget har granskats av CNN och Reuters som inte funnit några belägg för påståendet.

 

”Det kommer bli riktigt trevligt att ha en president som inte är ett internettroll som handlar med redan motbevisade konspirationsteorier”.

 

https://www.expressen.se/nyheter/trump-ropar-fusk-igen-kallas-internettroll/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det roligaste som skulle kunna hända nu är att det kommer fram att det har varit omfattande valfusk.

till Trumps fördel.....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Alarik:

till Trumps fördel.....

Ja, självklart. Finns ju inget som tyder på nåt annat.

 

Enormt var MSM skiljer sig mot "nymedia" eller altmedia.

Man ser så tydligt hur MSM är styrt från toppen.

Eller kanske inte ska säga "man ser".

"Jag och många andra ser", kanske är bättre.

 

:D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Surin P3:

Ja, självklart. Finns ju inget som tyder på nåt annat.

 

Enormt var MSM skiljer sig mot "nymedia" eller altmedia.

Man ser så tydligt hur MSM är styrt från toppen.

Eller kanske inte ska säga "man ser".

"Jag och många andra ser", kanske är bättre.

 

:D 

Nej, vem annan än den sittande presidenten skulle bäst kunna dirigera valfusk.

Han är ju inte den förste presidenten som trixat,

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Trump drar sig inte ens för att fuska på golfbanan.

 

För några år sedan publicerade Washington Post, den tidning som en gång i tiden fällde Nixons regering, en artikel med anklagelser från tidigare spelpartners.

Bland annat skådespelaren Samuel L Jackson hävdade då att dåvarande presidentkandidaten Donald Trump "aldrig får ett dåligt läge" när han spelar golf.

 

Alice Cooper sa en gång i en intervju med Q Magasine följande "Vem som fuskar mest bland kändisar? Jag önskar jag kunde berätta, ni skulle bli chockade. Men jag spelade med Donald Trump en gång. Det är allt jag tänker säga"

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Surin P3:

Cheeesus... Fuska på golfbanan.

Vart är världen på väg? Hehe...

Nja, jämfört med hans 20 000 lögner är fusket på golfbanor naturligtvis en stilla fjärt på Kebnekajses topp. Hehe

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Fritz:

Nja, jämfört med hans 20 000 lögner är fusket på golfbanor naturligtvis en stilla fjärt på Kebnekajses topp. Hehe

Trump har säkert ljugit många fler gånger än 20000.

Speciellt eftersom hans "lögner" inkluderar fraser som till exempel "ingen spelar golf bättre än mig".

 

Hahahaaaa...

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Surin P3:

Trump har säkert ljugit många fler gånger än 20000.

Speciellt eftersom hans "lögner" inkluderar fraser som till exempel "ingen spelar golf bättre än mig".

 

Hahahaaaa...

Exakt! Eller som när han säger att han är den mest omtyckte presidenten USA någonsin haft, *ping* säger det och plötsligt så påstår CNN att Trump nu ljugit 20 001 gånger under sin tid som President! 😉 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Surin P3 said:

Ja, självklart. Finns ju inget som tyder på nåt annat.

 

Enormt var MSM skiljer sig mot "nymedia" eller altmedia.

Man ser så tydligt hur MSM är styrt från toppen.

Eller kanske inte ska säga "man ser".

"Jag och många andra ser", kanske är bättre.

 

:D 

"Jag och många andra "ser mest ett gäng trumpsupportrar på yttersta högerkanten som vägrar ta ett nederlag,  och som  fabricerar påståenden utan substans. Det är trist med dåliga förlorare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

 

Trump drar sig inte ens för att fuska på golfbanan.

 

För några år sedan publicerade Washington Post, den tidning som en gång i tiden fällde Nixons regering, en artikel med anklagelser från tidigare spelpartners.

Bland annat skådespelaren Samuel L Jackson hävdade då att dåvarande presidentkandidaten Donald Trump "aldrig får ett dåligt läge" när han spelar golf.

 

Alice Cooper sa en gång i en intervju med Q Magasine följande "Vem som fuskar mest bland kändisar? Jag önskar jag kunde berätta, ni skulle bli chockade. Men jag spelade med Donald Trump en gång. Det är allt jag tänker säga"

Jag har också läst om hans fuskande på golfbanan.

 

Den bästa är när han försvarade sig själv med att om man äger golfbanan får man göra som man vill😄

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Jag har också läst om hans fuskande på golfbanan.

 

Den bästa är när han försvarade sig själv med att om man äger golfbanan får man göra som man vill😄

och det känns igen i att han som president tycker att han får göra som han vill.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Surin P3:

Ja, självklart. Finns ju inget som tyder på nåt annat.

 

Enormt var MSM skiljer sig mot "nymedia" eller altmedia.

Man ser så tydligt hur MSM är styrt från toppen.

Eller kanske inte ska säga "man ser".

"Jag och många andra ser", kanske är bättre.

 

:D 

Vore skoj om du länkade till dina "nymedia" som du menar sitter inne med sanningen. Dom har väl på fötterna när dom påstår sina "sanningar" eller?

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fritz:

Vore skoj om du länkade till dina "nymedia" som du menar sitter inne med sanningen. Dom har väl på fötterna när dom påstår sina "sanningar" eller?

Jag påstår inte att nymedia sitter inne med några sanningar, men det är solklart är att man får oändligt mycket mer allsidig information om man följer annat än MSM.

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev spooncreek:

"Jag och många andra "ser mest ett gäng trumpsupportrar på yttersta högerkanten som vägrar ta ett nederlag,  och som  fabricerar påståenden utan substans. Det är trist med dåliga förlorare.

Hahahaaaa... 

 

Det finns ännu ingen vinnare eller förlorare i valet.

Oavsett hur mycket du läser om att Trump förlorat valet. Media bestämmer inte vem som vunnit val, det gör rösterna. 

 

Vi får vänta och se... Säkert några veckor till.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, Surin P3 said:

Hahahaaaa... 

 

Det finns ännu ingen vinnare eller förlorare i valet.

Oavsett hur mycket du läser om att Trump förlorat valet. Media bestämmer inte vem som vunnit val, det gör rösterna. 

 

Vi får vänta och se... Säkert några veckor till.

hahahaaa...

 

Den finns en vinnare och en förlorare i valet.

 

Media har inte bestämt det, den amerikanska väljarkårens röster har bestämt det.

 

Precis som i valet 2016, men den skillnaden att förloraren då hade civilkurage nog att erkänna sig besegrad. I stort samma  stater som avgjorde då flippade denna gång från rött till blått. Skillnaden i elektorer kommer att var ungefär densamma.

 

Vi behöver inte vänta några veckor, det är klart.

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

När tom Fox News bryter av mitt i ett direktsänt reportage från en presskonferens där det för femtielfte gången påstås att valfusk förekommit utan tillstymmelse till bevis att så är fallet så borde ju poletten falla ner för samtliga.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...