Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev John Khonken:

Sanning mot Fake News. Många här har utropat Biden till president. Är det sant eller fake det är frågan idag.

Det är sant att många här på MPR har utropat Biden till president. 

Link to comment
Dela på andra sajter

En postarbetare som vittnat om manipulering av poströster ska nu ha erkänt för utredare att anklagelsen inte stämmer. Å andra sidan har postarbetaren hållit fast vid påståendena om fusk i en egen video på Youtube. Märklig situation. Det samlas in pengar i hans namn, och den tvivelaktiga "nyhets"kampanjorganisationen Project Veritas verkar vara mycket inblandad i alltihop.

Omni:

"(...) Postarbetaren hävdade att en handledare vid US Postal Service (USPS) sagt åt personalen att poströster som skickats för sent ska få ett tidigare datum. I tisdags ska han ha erkänt att anklagelserna var falska.

Republikanerna använde postarbetarens vittnesmål som bevis under deras pågående utredning om valfusk då hans påståenden ansågs vara trovärdiga."

https://omni.se/uspsarbetare-erkanner-falskt-uttalande-om-valfusk/a/X88KbB

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev John Khonken:

Bra tallen. Du verkar förstå vad jag är ute efter....

....att anklagelserna om fusk med poströster är falska. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ge mig en skäring och jag håller med om vad du vill.

Jag ljuger aldrig.

"I did not have sex with that woman"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-09 at 03:50, skrev Soengsang:

Ja, Harris är en galen röding så mycket kan hända, men vet nog inte hur mycket man kan lita på vad som står det i det du länkar till, detta rätt uppseendeväckande uttalande borde fått mer uppmärksamhet i media om det vore sant?

Media censureras och det vet du 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ligger en del i det. Bara de mest indoktrinerade vägra att inse det uppenbara, eller hur @John Khonken? Du som ständigt kritiskt granskar och ifrågasätter håller säkert med om det. Du får göra en insats nu tillsammans med mig att sprida budskapet bland de 3% som ännu inte fattat.

 

image.png.8f7196819c6d2560422f2d74734fb30c.png

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Batting:

Trump agerar inte som någon som vill behålla makten.
Han agerar som någon som inte vill hamna i fängelse.

Nej. Han agerar som någon med den mentala störning han har normalt gör och inser inte följderna av sitt agerande

 

Han är och förblir en klassisk Narcissist !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det ligger en del i det. Bara de mest indoktrinerade vägra att inse det uppenbara, eller hur @John Khonken? Du som ständigt kritiskt granskar och ifrågasätter håller säkert med om det. Du får göra en insats nu tillsammans med mig att sprida budskapet bland de 3% som ännu inte fattat.

 

image.png.8f7196819c6d2560422f2d74734fb30c.png

Spooncreek

Som du skriver. Jag är en av Marcus 3 %. Där har du rätt. Att Marcus har läst någonstans får stå för honom. Jag har också läst. Trump har inte presenterat några bevis. Till vem då. Ett åtal är inlämnat för granskning. Två till ska lämnas i den här veckan och sju ytterligare. Sen får Marcus och alla andra tro vad ni vill. Jag avvaktar och följer lagen hur ett val i USA går till. Inte vad media skriver eller vad någon annan skriver. 

Kul ska det bli spooncreek. Det kan jag lova .

Jag skriver som jag gör hela tiden

THE GAME IS NOT OVER BEFORE THE FAT LADY SINGS

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, John Khonken said:

Spooncreek

Som du skriver. Jag är en av Marcus 3 %. Där har du rätt. Att Marcus har läst någonstans får stå för honom. Jag har också läst. Trump har inte presenterat några bevis. Till vem då. Ett åtal är inlämnat för granskning. Två till ska lämnas i den här veckan och sju ytterligare. Sen får Marcus och alla andra tro vad ni vill. Jag avvaktar och följer lagen hur ett val i USA går till. Inte vad media skriver eller vad någon annan skriver. 

Kul ska det bli spooncreek. Det kan jag lova .

Jag skriver som jag gör hela tiden

THE GAME IS NOT OVER BEFORE THE FAT LADY SINGS

Tyvärr John Konken men  du är inte direkt känd för att ha rätt. Mitt blygsamma råd: låt det sjunka in långsamt från nu,  så att chocken inte blir total när din feta dam sjungit: Trump är en loser.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Spoon

Trumpen kan mycket väl förlora . Till skillnad mot dig inväntar jag resultatet . Inte som du firar i förskott. Det är dumt riktigt dumt. Ett råd ska du få. Varför inte vänta tills elektorerna röstar. Då har du svart på vit.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Khonk

Din humor är ibland svår att förstå, men det där med elektorerna var högklassigt. Jag skrattar än.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det är ju redan avgjort, du har fel. Eller menar du om du får rätt på stryket nästa vecka? Då får du ett grattis. Tar för övrigt gärna emot raden i förhand.  Ska lämna in en rad denna vecka och behöver en indikation på vilka matcher jag INTE ska spika.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev John Khonken:

spooncreek

Då kan vara med i klanen som hyllar mig hela tiden. Du borde känna dig stolt

Har svårt att tänka mig Spooncreek som tredje medlem i din fan-club tillsammans med mr atm och Ken. :)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev John Khonken:

Spoon

Trumpen kan mycket väl förlora . Till skillnad mot dig inväntar jag resultatet . Inte som du firar i förskott. Det är dumt riktigt dumt. Ett råd ska du få. Varför inte vänta tills elektorerna röstar. Då har du svart på vit.

 

Elektorerna röstar som deras stat har röstat. Annars är det totalt 0 (noll) demokrati. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Spooncreek

Vad är avgjort. Och så fall. Var har du läst det??????

Ps nu blir det ännu roligare 

Ta en fotbollsmatch. Ena laget leder med 5-0. Det är 1 minut kvar. Det lag som ligger under klarar och överklagar målen till domaren. 

 

Undrar vem som kommer att vinna. Hur ska det gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khonken,

Det stod ju bland annat att läsa i inlägget jag publicerade som startade denna diskussion. Du kanske inte läste det? Om det är så att du väljer att bortse från vad såväl Demokratiska och Republikanska  valobervatörer säger, så kanske du har större förtroende för konservativa medier. De har också deklarerat Trump som vinnare, för flera dagar sedan.  Men du kanske mest läser de media som förespråkar våld och revolt som en lösning på det olycksaliga faktum att Trumpen förlorade? Trist.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Decision Desk HQ har president Donald Trump nu tagit hem segern i delstaten Alaska, som totalt innehar tre elektorer.

Det innebär att Trump nu har totalt 217 elektorsröster.

Fortfarande återstår rösträkning i Georgia, Arizona och North Carolina.

Källa AB.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

BREAKING: Georgia announces a full hand recount of the presidential election in the state.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Spooncreek

Vad är avgjort. Och så fall. Var har du läst det??????

Ps nu blir det ännu roligare 

Förstår inte vart du får allting i från. du kan inte på allvar mena att Trump har vunnit

valet. Först får vi hoppas att du har fel som vanligt och att som det  ser ut,

rösträkningen är OK. Du har inte haft rätt en gång förstår inte hur du orkar

nedvärdera dej själv på detta vis Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...