Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

11 minutes ago, Tallviking said:

Din okunskap är pinsam.

 

Tror jag genom mitt jobb har ganska god insikt i just ämnet handelskrig......

Ditt liv i PK bubblan är inte något som ger insikt, det grumlar å det grövsta.


 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nicholas:

Ditt liv i PK bubblan är inte något som ger insikt, det grumlar å det grövsta.


 

Det är något allvarligt fel med dig.......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Bike:

TV4 är rent vidrigt , sen igår har man suttit och orerat, kastat skit och på alla sätt ondgjort sig över Trump. Som politiskt oberoende statlig TV borde detta inte vara ok. Jag gillar inte Trump som person, men man snackar så djäkla mycket om demokrati, ser inte mycket av detta i Svensk statlig media idag 

TV4 är inte statlig TV......helt privatägt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

TV4 är inte statlig TV......helt privatägt.

OK, det innebär då att de inte har något av Svenska folkets skattemedel ?  Och inte heller behöver förhålla sig till vad som kallas som oberoende media 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Bike:

OK, det innebär då att de inte har något av Svenska folkets skattemedel ?  Och inte heller behöver förhålla sig till vad som kallas som oberoende media 

Typ ja.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. 

Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamechanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. 

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev janne_h:

Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. 

Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamrchanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. 

Classic Donald.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev janne_h:

Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. 

Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamrchanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. 

Allt kan tolkas som man vill, jag hörde inte att han sade vi har vunnit, han sade han vunnit i Michigan samt  Pensylv, mm,  men visst kan man tolka allt som fan läser Bibeln. 

Men stor i käften är han, alldeles för mycket. 

Biden var inte så mycket sämre i sitt tsista tal tyvärr.  Ingen  av dessa anser jag är en värdig president, djäkla clowner. 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minutes ago, janne_h said:

Donald Trump kom just med ett chockerande uttalande. 

Han deklarerade att han vunnit. Trots att flera delstater fortfarande räknar rösterna. Han sa att han skulle gå till Supreme court för att få delstaterna att avsluta sin rösträkningen. Och gå på dom resultat som räknats hittills. Donald vet ju naturligtvis att post rösterna är en gamechanger. Så han försöker på så sätt på ett mycket fult sätt att stjäla valet. 

jag såg hela den "press-konferensen"

 

Han sa bara att hans siffror ökade hela tiden stadigt i flera stater för att sedan hux-flux bara stanna.
Nåt man känner igen tyvärr från andra länder.

FRAUD!!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump  har vunnit, hörde jag honom säga på TV, alltså sant, BBC, CNN, SVT, Tv4...

 

Nu är världen fri från alla krig.

 

123127203_1147801705615456_388998770103854289_n.thumb.jpg.ddf0c8df74101a73da247d45efe9199f.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, Bike said:

Allt kan tolkas som man vill, jag hörde inte att han sade vi har vunnit, han sade han vunnit i Michigan samt  Pensylv, mm,  men visst kan man tolka allt som fan läser Bibeln. 

Men stor i käften är han, alldeles för mycket. 

Biden var inte så mycket sämre i sitt tsista tal tyvärr.  Ingen  av dessa anser jag är en värdig president, djäkla clowner. 

Vad som var det chockerande var att han sa, att han skulle gå till högsta domstolen för att stoppa rösträkningen i flera delstater där han ledde. Men det är mycket poströster att räkna kvar. 

Medans i Arizona där han ligger under just nu 

Där skulle rösträkningen fortsätta till sista rösten är räknad. Han anklagade även valarbetare för valfusk. Där man under natten skulle lägga till postsäcksr med röster mm. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Soengsang:

TV4 är inte statlig TV......helt privatägt.

Fel även det. 

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Fritz:

Fel även det. 

 

Nä, det är ett privatägt aktiebolag idag!

Inte statligt ägt!

 

A4BBD51F-20EB-4C2A-9325-537DB9CF5EFB.thumb.png.5fe299a7023f1dcc533c7fc46623ffd6.png
DC253A5D-A060-4E08-AD09-EC8D32EFC8EA.thumb.jpeg.96ffde8c8bf8d8b1662df67cbc9c7ab5.jpeg

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nä, det är ett privatägt aktiebolag idag!

Inte statligt ägt!

 

A4BBD51F-20EB-4C2A-9325-537DB9CF5EFB.thumb.png.5fe299a7023f1dcc533c7fc46623ffd6.png
DC253A5D-A060-4E08-AD09-EC8D32EFC8EA.thumb.jpeg.96ffde8c8bf8d8b1662df67cbc9c7ab5.jpeg

Så staten äger inte 38 procent längre ?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Fritz:

Så staten äger inte 38 procent längre ?

Det är inte statligt ägt i det fallet.

Gissar du tänker på Telia/TV4?

TV4 klassas som ett privatägt aktiebolag.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bitcoins värde under dom amerikanska presidentvalen.

2012.       10$

2016.     700$

2020. 13800$

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev janne_h:

Vad som var det chockerande var att han sa, att han skulle gå till högsta domstolen för att stoppa rösträkningen i flera delstater där han ledde. Men det är mycket poströster att räkna kvar. 

Medans i Arizona där han ligger under just nu 

Där skulle rösträkningen fortsätta till sista rösten är räknad. Han anklagade även valarbetare för valfusk. Där man under natten skulle lägga till postsäcksr med röster mm. 

Jag tror bägge dessa herrar är kapabla till det mesta för att vinna, skitstövlar bägge två.

Att valarbetare lägger till röster, vem skulle förvånas?

Detta hände i Sverige sista valet dvs valfusk av valarbetare som brände SD väljares valsedlar, samt även gav fn i ställa ut SD i vallokalen  mm.

Detta fanns bild och videobevis på, och ingen vet hur omfattande detta var samt vilka som organiserat detta om det var organiserat vill säga .  

Valet i USA är en smutsig och oärlig händelse anser jag. 

Tråkigt. 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Bike:

Jag tror bägge dessa herrar är kapabla till det mesta för att vinna, skitstövlar bägge två.

Är väl mer eller mindre en förutsättning för att kunna bli och verka som president i "det stora landet" där i väster.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det är inte statligt ägt i det fallet.

Gissar du tänker på Telia/TV4?

TV4 klassas som ett privatägt aktiebolag.

https://cornucopia.cornubot.se/2018/07/svenska-staten-koper-tv4.html

 

Svenska staten och ytterst regeringskansliet kan nu sägas kontrollera både SVT och TV4. Vilket sätter fingrarna på hur onödig SVT är nu när vuxendagiset ska tvångsfinansieras via skatt. Med ägandet av TV4 bör rimligtvis endera av SVT 1 eller SVT 2 läggas ner. Svenska staten behöver inte tre kanaler.

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt förvirrande rapportering av ställningen.....

 

DN (CNN) 224 - 213

FOX 238 - 213

NYTimes 227 - 213

Aftonbladet (AP) 238 -213

 

/Krille

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Krille:

Rätt förvirrande rapportering av ställningen.....

 

DN (CNN) 224 - 213

FOX 238 - 213

NYTimes 227 - 213

Aftonbladet (AP) 238 -213

 

/Krille

 

 

Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣

Om du läser det som står så ser du att deras rapportering är exakt precis samma som FOX - så ditt argument faller liksom ganska platt 😉

 

/Krille

Ändrades av Krille
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Krille:

Om du läser det som står så ser du att deras rapportering är exakt precis samma som FOX - så ditt argument faller liksom ganska platt 😉

 

/Krille

Varför det, tycker du inte Fox news är något att lita på ? jag skrev ju att det är opolitiskt 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar just nu på Fox News, och måste hålla med Mick Huckabee helt och hållet när han menar att det är dags att kasta opinionsundersökningar i papperskorgen. Själv får jag ta på mig dumstruten för ett tag eftersom jag trodde att opinionsinstituten hade lärt sig lite av läxan från 2016, men icke.

 

Nu ska jag göra som de säger på både Fox och CNN: skippa spekulationerna och vänta tills alla röster är räknade.

 

IMG_20201104_191604.thumb.jpg.5223465f7bf725d5e61d51de973564ef.jpg

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Bike:

Varför det, tycker du inte Fox news är något att lita på ? jag skrev ju att det är opolitiskt 

Så din smiley i slutet av ditt inlägg "råkade" bara hamna där utan att du menade något med den? 🤣

 

"Jag litar mest på Aftonblaskan, den är ju alltid opolitisk🤣

 

/Krille

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...