Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

21 minuter sedan, skrev Bike:

Skämta inte så här tidigt 

 

Inget skämt. Enl alla opinionsundersökningar har SVT störst förtroende hos befolkningen.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Mankan:

Bra att även du insett att öppna era hjärtan politiken förstörde Sverige. 

Det var nog inte det som "förstörde" Sverige. Sverige är inte förstörd som du tänker

allt är ju fel enl dej och några andra. Nu är ni ju inne på att SD ska ta över och "förstöra"

Sverige en gång till. Vad är fel i Sverige som inte finns i andra länder 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Esspe:

Inget skämt. Enl alla opinionsundersökningar har SVT störst förtroende hos befolkningen.

Han hade inte kollat i partiboken så han viste inte, vänta ska du se när han läst på

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Det var nog inte det som "förstörde" Sverige. Sverige är inte förstörd som du tänker

allt är ju fel enl dej och några andra. Nu är ni ju inne på att SD ska ta över och "förstöra"

Sverige en gång till. Vad är fel i Sverige som inte finns i andra länder 

Nu var det ju ändå du som skrev att Reinfeldt förstörde Sverige å nu skriver du att Sverige inte är förstört och att det är jag som tänker så. Hur ska du ha det?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Nu var det ju ändå du som skrev att Reinfeldt förstörde Sverige å nu skriver du att Sverige inte är förstört och att det är jag som tänker så. Hur ska du ha det?

Det var ditt öppna era hjärtan jag reagerade på, det förstörde inte Sverige, inte bra men

det var en piss i havet vad som hände. Ni är så låst att det är bara invandringen som är

det största felet, SD politik

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Esspe:

Inget skämt. Enl alla opinionsundersökningar har SVT störst förtroende hos befolkningen.

Vad konstigt Lol Hur många finns det ? SVT 1, 2 , 3 , 4 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Boa52:

Det var ditt öppna era hjärtan jag reagerade på, det förstörde inte Sverige, inte bra men

det var en piss i havet vad som hände. Ni är så låst att det är bara invandringen som är

det största felet, SD politik

Vad var det då som hände som inte var en piss i havet? Att Sveriges ekonomi rullade på. Reinfeldt och helikoptermannen Borg fick väl till och med något pris för sin ekonomiska politik.

 

Men åter igen hur ska du ha det är Sverige förstört eller inte?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Boa52:

Det skriver väl alla SD, are på forumet och dom är många, skicka hem dom

Du kan väl läsa intervjun o fundera. Är det en SD-blaska tro...

http://proletaren.se/artikel/proletarens-nya-chefredaktor-vi-maste-aven-ta-i-de-obekvama-fragorna

 

 

– Utöver sjukvården, som är en fråga vi har skrivit mycket om i Proletären, så hamnade invandring och integration samt lag och ordning i toppen bland de frågor som arbetarväljare tycker är viktiga. Det ses av många som typiska högerfrågor, och inget som en kommunistisk arbetartidning ska skriva om. Det tycker jag är fel. Är detta frågor som berör arbetare, då är det vår förbannade plikt att behandla dem i Proletären. Annars är vi bara en arbetartidning på pappret, inte i verkligheten. Rent objektivt så påverkar migrationen det mesta; arbetsmarknaden, bostadssituationen, kommunernas ekonomi, jämställdheten – you name it! Och det är främst knegare och vanligt folk som drabbas av brottsligheten. Så att detta är arbetarfrågor är det inget snack om, enligt mig.

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev spooncreek:

@Bike . Eftersom du är relativt ny på detta forum kanske du inte känner till älggruppen? Där kan du i goda åsiktsfränders lag kasta galla hur mycket du vill över Sverige. Du kommer att gilla den med största säkerhet. Jag vill iofs tro att du redan hittat gruppen, men blir lite fundersam när det ständigt spiller över svensk bitterhet från dig i nästan alla trådar du befinner dig i.

 

Har du missat den, snacka med @Mankan som jag vill minnas administrerar gruppen. Lycka till.

Jag tror inte det hjälper att snacka med Mankan, han har nog fullt upp med att diskutera Trump i denna tråd. :crazy:

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev hamnoi:

Du kan väl läsa intervjun o fundera. Är det en SD-blaska tro...

http://proletaren.se/artikel/proletarens-nya-chefredaktor-vi-maste-aven-ta-i-de-obekvama-fragorna

 

 

– Utöver sjukvården, som är en fråga vi har skrivit mycket om i Proletären, så hamnade invandring och integration samt lag och ordning i toppen bland de frågor som arbetarväljare tycker är viktiga. Det ses av många som typiska högerfrågor, och inget som en kommunistisk arbetartidning ska skriva om. Det tycker jag är fel. Är detta frågor som berör arbetare, då är det vår förbannade plikt att behandla dem i Proletären. Annars är vi bara en arbetartidning på pappret, inte i verkligheten. Rent objektivt så påverkar migrationen det mesta; arbetsmarknaden, bostadssituationen, kommunernas ekonomi, jämställdheten – you name it! Och det är främst knegare och vanligt folk som drabbas av brottsligheten. Så att detta är arbetarfrågor är det inget snack om, enligt mig.

 

 

Arbetartidning bara på papperet inte i verkligheten, jo jo. Vist har invandringen på verkat

men det är inte det största problemet

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stora problemet är att "Svensson" inbillar sig att vi bor i demokrati. Det börjar bli dags å vakna till nu!!

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Nineteen68:

Det stora problemet är att "Svensson" inbillar sig att vi bor i demokrati. Det börjar bli dags å vakna till nu!!

7f7jqUPa.jpg.e1010d7c723e49b65916f2138800286f.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minutes ago, Nineteen68 said:

Det stora problemet är att "Svensson" inbillar sig att vi bor i demokrati. Det börjar bli dags å vakna till nu!!

Det är tack vare demokrati som vi har idi*ter som sitter o bestämmer i riksdagen.

Gång på gång. Det är därför vi blir lärda sedan barn att det är det bästa.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Fritz said:

Jag tror inte det hjälper att snacka med Mankan, han har nog fullt upp med att diskutera Trump i denna tråd. :crazy:

Att hålla sig till ämnet är enligt en hyfsat stor andel MPR-medlemmar en inskränkning av yttrandefriheten, forumledningen inkluderad.  Särskilt när det gäller svensk invandringspolitik, ingen tråd är fredad från att någon fattar tag i vilket litet halmstrå som helst för att få kräkas på den.

 

Det enda forum av de jag varit  och är medlem i som tillämpar den "logiken".  Men, det läget är det i grund och botten bara att gilla, kommer inte att ändras. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev spooncreek:

Att hålla sig till ämnet är enligt en hyfsat stor andel MPR-medlemmar en inskränkning av yttrandefriheten, forumledningen inkluderad.  Särskilt när det gäller svensk invandringspolitik, ingen tråd är fredad från att någon fattar tag i vilket litet halmstrå som helst för att få kräkas på den.

 

Det enda forum av de jag varit  och är medlem i som tillämpar den "logiken".  Men, det läget är det i grund och botten bara att gilla, kommer inte att ändras. 

Håll dig till ämnet, som du finner i trådrubriken.😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Jive said:

Håll dig till ämnet, som du finner i trådrubriken.😉

Icke, jag följer skocken och gör som alla andra.  Anarki i grupp är roligt. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev spooncreek:

Att hålla sig till ämnet är enligt en hyfsat stor andel MPR-medlemmar en inskränkning av yttrandefriheten, forumledningen inkluderad.  Särskilt när det gäller svensk invandringspolitik, ingen tråd är fredad från att någon fattar tag i vilket litet halmstrå som helst för att få kräkas på den.

 

Det enda forum av de jag varit  och är medlem i som tillämpar den "logiken".  Men, det läget är det i grund och botten bara att gilla, kommer inte att ändras. 

Ja hämska tider hur kan man låta folk prata om vad dom vill och vad ämnet leder dom in på. Det finns ju dock vissa här på forumet som tydligen i samband med hembjudningar också ger förhållningsregler om vilka ämnen som inom väggarna får dryftad. Förstår verkligen att den samma verkligen får spunk när ordet mer eller mindre släps fritt som här på MPR. 🤪

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Esspe:

Trevligt med en länk.

Allt för Fritte.  För Pravda ljuger aldrig eller hur

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minutes ago, Mankan said:

Ja hämska tider hur kan man låta folk prata om vad dom vill och vad ämnet leder dom in på. Det finns ju dock vissa här på forumet som tydligen i samband med hembjudningar också ger förhållningsregler om vilka ämnen som inom väggarna får dryftad. Förstår verkligen att den samma verkligen får spunk när ordet mer eller mindre släps fritt som här på MPR. 🤪

Vilka de "vissa här på forumet" är vet jag inte, mig har det i alla fall aldrig hänt. Å andra sidan har jag inte heller varit hemma hos särskilt många medlemmar.

 

Men om vi ska prata IRL nu (fin avledningsmanöver som funkade på mig 😉)  i goda eller flyktiga vänners lag särskilt med alkohol inkluderat hemma hos någon eller på lokal kan också diskussioner balla ur, vilket kan leda till värdens eller majoritetens uppmaning att man släpper ett ämne. Det har i alla hänt mig, men du kanske inte har samma erfarenheter?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Boa52:

Arbetartidning bara på papperet inte i verkligheten, jo jo. Vist har invandringen på verkat

men det är inte det största problemet

Jaså, är kommunister inte kommunister?

 

Uppenbarligen så läste du inte.

Så vad är din analys till sjunkande skolresultat, sjukvårdens nedskärningar, förnedringsrån, våldtäkter, gängskjutningar osv osv? 

 

Är det skatterna som är det det största problemet tro.... Min är att det är en fullständigt idi*tisk migrationspolitik och noll krav på integration i decennier som är den största orsaken till en mängd av problemen som den ”vanliga” människan får stå ut med, och samtidigt betala för med både skatt och i vissa fall förstörda liv.

 

Och som proletären skriver, det är den vanliga arbetaren som får ta största smällen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev spooncreek:

Vilka de "vissa här på forumet" är vet jag inte, mig har det i alla fall aldrig hänt. Å andra sidan har jag inte heller varit hemma hos särskilt många medlemmar.

Det var nog mig Mankan menade. Nån gång har jag skrivit att svensk politik är ett förbjudet samtalsämne hemma hos mig på mina fester. Det beror på att jag fått mer än nog av det ämnet här på MPR och ute på stan och snackar hellre om trevligare saker på mina möten. Tycker att det funkat alldeles utmärkt hittills och än är det är ingen som varit på besök hos mig som har klagat eller fått spunk över den regeln. :good:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/28/2020 at 7:54 AM, Soengsang said:

Brukar titta på Leif-Ivan ibland på youtube, för skojs skull, han och Trump är ungefär på samma nivå.....vore snyggt o ha Leif-Ivan som statsminister :) 

Det har du redan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev spooncreek:

Vilka de "vissa här på forumet" är vet jag inte, mig har det i alla fall aldrig hänt. Å andra sidan har jag inte heller varit hemma hos särskilt många medlemmar.

 

Men om vi ska prata IRL nu (fin avledningsmanöver som funkade på mig 😉)  i goda eller flyktiga vänners lag särskilt med alkohol inkluderat hemma hos någon eller på lokal kan också diskussioner balla ur, vilket kan leda till värdens eller majoritetens uppmaning att man släpper ett ämne. Det har i alla hänt mig, men du kanske inte har samma erfarenheter?

Nä det har inte hänt mig heller men enigt de hembjudas egna utsagor blev de tillsagda vilka ämnen som var ok att diskutera av en viss forummedlem. Gissar att det inte är så vanligt vilket jag tycker är skönt.

 

Jag har faktiskt inte så stor erfarenhet av att samtalsämnen spårat ur på fester även om det kanske nån gång har hänt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Jaså, är kommunister inte kommunister?

 

Uppenbarligen så läste du inte.

Så vad är din analys till sjunkande skolresultat, sjukvårdens nedskärningar, förnedringsrån, våldtäkter, gängskjutningar osv osv? 

 

Är det skatterna som är det det största problemet tro.... Min är att det är en fullständigt idi*tisk migrationspolitik och noll krav på integration i decennier som är den största orsaken till en mängd av problemen som den ”vanliga” människan får stå ut med, och samtidigt betala för med både skatt och i vissa fall förstörda liv.

 

Och som proletären skriver, det är den vanliga arbetaren som får ta största smällen.

Och äntligen har dessa nu börjat förstå sammanhanget, 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, Batting said:

Jo så är det ju.
Många invandrare röstar på SD.
Så om SD lyckas i sina föresatser att skicka hem dem så försvinner en stor del av deras väljarunderlag.
Vad jag undrar är väl vad en hängiven främlingsfientlig Sverigedemokrat tycker om att ha samma åsikter som invandrare.

Det är som ett gäng a-lagare vid en parkbänk som har en halvböj att dela på. Dom vill inte att det kommer in flera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...