Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Väldigt komiskt när Trumpsupportrarna tar i att man är vänster om man inte gillar Donald. Det ska väl enligt dom vara negativt men när det kommer från en fanatiker är det enbart en komplimang.

Då har i så fall även Fredrik Reinfeldt blivit vänster på senare år. Kul att även han är med i samma lag. Lyssna på detta avsnitt av Usapodden där han säger att Trump riskerar demokratin.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1573686

Eller varför inte köpa hans bok om USA-valet. Då gynnar ni samtidigt en vänstervriden moderat.

https://www.bokus.com/bok/9789100182854/3-november-2020-odesvalet-om-en-demokrati-i-fara-och-en-varldsordning-i-upplosning/

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det Amerikanska valet har ju blivit som någon slags dokusåpa.
Det handlar inte om politik.
Det handlar om för eller mot Trump.
Jag är ju som de flesta andra klart negativ till Trump, men jag jag kan ju inte påstå att jag är så där hejdlöst positiv till hans motståndare heller, men han har kanske ändå ett vettigt parti i ryggen som kan leda honom rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev NiceBeaver:

Väldigt komiskt när Trumpsupportrarna tar i att man är vänster om man inte gillar Donald. Det ska väl enligt dom vara negativt men när det kommer från en fanatiker är det enbart en komplimang.

Då har i så fall även Fredrik Reinfeldt blivit vänster på senare år. Kul att även han är med i samma lag. Lyssna på detta avsnitt av Usapodden där han säger att Trump riskerar demokratin.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1573686

Eller varför inte köpa hans bok om USA-valet. Då gynnar ni samtidigt en vänstervriden moderat.

https://www.bokus.com/bok/9789100182854/3-november-2020-odesvalet-om-en-demokrati-i-fara-och-en-varldsordning-i-upplosning/

Jo men det är ju likadant här i Sverige.
Tycker man att det är helt okej att hjälpa flyktingar så kan man ge sig på att det kommer någon Sverigedemokrat och säger.
 "Jaha så du är för våldtäkter!" :22: 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev NiceBeaver:

Väldigt komiskt när Trumpsupportrarna tar i att man är vänster om man inte gillar Donald. Det ska väl enligt dom vara negativt men när det kommer från en fanatiker är det enbart en komplimang.

Då har i så fall även Fredrik Reinfeldt blivit vänster på senare år. Kul att även han är med i samma lag. Lyssna på detta avsnitt av Usapodden där han säger att Trump riskerar demokratin.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1573686

Eller varför inte köpa hans bok om USA-valet. Då gynnar ni samtidigt en vänstervriden moderat.

https://www.bokus.com/bok/9789100182854/3-november-2020-odesvalet-om-en-demokrati-i-fara-och-en-varldsordning-i-upplosning/

Reinfeldt är inget annat än en "Lizard" en riktigt otrevlig ombytlig typ som gör bara det som gynnar hans egna vidriga personliga agenda 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev NiceBeaver:

Väldigt komiskt när Trumpsupportrarna tar i att man är vänster om man inte gillar Donald. Det ska väl enligt dom vara negativt men när det kommer från en fanatiker är det enbart en komplimang.

Då har i så fall även Fredrik Reinfeldt blivit vänster på senare år. Kul att även han är med i samma lag. Lyssna på detta avsnitt av Usapodden där han säger att Trump riskerar demokratin.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1573686

Eller varför inte köpa hans bok om USA-valet. Då gynnar ni samtidigt en vänstervriden moderat.

https://www.bokus.com/bok/9789100182854/3-november-2020-odesvalet-om-en-demokrati-i-fara-och-en-varldsordning-i-upplosning/

Vänstervridna Moderater, ja möjligt , men jag tycker de är allmänt felgängade mellan axlarna 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Batting:

Jo men det är ju likadant här i Sverige.
Tycker man att det är helt okej att hjälpa flyktingar så kan man ge sig på att det kommer någon Sverigedemokrat och säger.
 "Jaha så du är för våldtäkter!" :22: 

Det är ju i så fall helt galet, hjälpa flyktingar är helt ok för mig, men då skall de vara flyktingar, inte välfärdande lycksökande ekonomiska migranter, det har ju visat sig att dessa bara är här i ett syfte, leva på Svenska samhället. Mina Iranska vänner här och iofs även Syrier anser att de skall kastas ut, minsta brott eller inte vill lära sig språket, Ut med dessa, de förstör för oss som jobbar och sköter oss, såå förbannat rätt dessa har. Min vän Kahlid säger att bland invandrarna är 80% bara skit och 20% bra folk , bland Svenskar omvänt 80 bra folk samt 20 skit, kanske har han rätt ?? Kan väl säga att han och många med honom röstar SD ..  

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Bike:

Reinfeldt är inget annat än en "Lizard" en riktigt otrevlig ombytlig typ som gör bara det som gynnar hans egna vidriga personliga agenda 

Samma typ som Ebba Busch och Ulf Kristersson då.

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

Det är ju i så fall helt galet, hjälpa flyktingar är helt ok för mig, men då skall de vara flyktingar, inte välfärdande lycksökande ekonomiska migranter, det har ju visat sig att dessa bara är här i ett syfte, leva på Svenska samhället. Mina Iranska vänner här och iofs även Syrier anser att de skall kastas ut, minsta brott eller inte vill lära sig språket, Ut med dessa, de förstör för oss som jobbar och sköter oss, såå förbannat rätt dessa har. Min vän Kahlid säger att bland invandrarna är 80% bara skit och 20% bra folk , bland Svenskar omvänt 80 bra folk samt 20 skit, kanske har han rätt ?? Kan väl säga att han och många med honom röstar SD ..  

Jo så är det ju.
Många invandrare röstar på SD.
Så om SD lyckas i sina föresatser att skicka hem dem så försvinner en stor del av deras väljarunderlag.
Vad jag undrar är väl vad en hängiven främlingsfientlig Sverigedemokrat tycker om att ha samma åsikter som invandrare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Bike:

Ser du inte vad SVT håller på med ??? 

SVT - företaget som har folkets förtroende.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Batting:

Men dom är säkert inte omöjliga på den där dagverksamheten.
Dom kan säkert anpassa din närvaro så att du även ska hinna met ett litet politiskt engagemang. 

Blanda nu inte ihop oss som faktiskt arbetar för brödfödan men dina förehavanden. Din dagisverksamhet tillåter säkert en hel del men det funkar inte i längden om man har ett riktigt arbete.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Blanda nu inte ihop oss som faktiskt arbetar för brödfödan men dina förehavanden. Din dagisverksamhet tillåter säkert en hel del men det funkar inte i längden om man har ett riktigt arbete.

Du hinner ju med att skicka två likadana inlägg så du har nog arbetat för brödfödan idag

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Batting:

Jo så är det ju.
Många invandrare röstar på SD.
Så om SD lyckas i sina föresatser att skicka hem dem så försvinner en stor del av deras väljarunderlag.
Vad jag undrar är väl vad en hängiven främlingsfientlig Sverigedemokrat tycker om att ha samma åsikter som invandrare.

Jag har aldrig hört att SD vill kasta ut alla invandrare. Var har du hört det?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wanchai:

Jag har aldrig hört att SD vill kasta ut alla invandrare. Var har du hört det?

Det skriver väl alla SD, are på forumet och dom är många, skicka hem dom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Du hinner ju med att skicka två likadana inlägg så du har nog arbetat för brödfödan idag

Du jag är ledig idag. Så är det när man gjort rätt för sig. Tänkte vila och göra så lite som möjligt denna helg. Att posta inlägg på MPR ser jag som ett nöje inte arbete.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Det skriver väl alla SD, are på forumet och dom är många, skicka hem dom

Det är nog mest de som inte sympatiserar med SD som skriver det. Exempelvis du

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Det skriver väl alla SD, are på forumet och dom är många, skicka hem dom

Vad enskilda tycker betyder inte att det är partiets åsikt, ungefär som dina åsikter inte alltid är samma som ditt partis åsikter.

 

Hoppas att du förstår!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wanchai:

Vad enskilda tycker betyder inte att det är partiets åsikt, ungefär som dina åsikter inte alltid är samma som ditt partis åsikter.

 

Hoppas att du förstår!

Det gör han med all sannolik inte

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

Väldigt komiskt när Trumpsupportrarna tar i att man är vänster om man inte gillar Donald. Det ska väl enligt dom vara negativt men när det kommer från en fanatiker är det enbart en komplimang.

Då har i så fall även Fredrik Reinfeldt blivit vänster på senare år. Kul att även han är med i samma lag. Lyssna på detta avsnitt av Usapodden där han säger att Trump riskerar demokratin.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1573686

Eller varför inte köpa hans bok om USA-valet. Då gynnar ni samtidigt en vänstervriden moderat.

https://www.bokus.com/bok/9789100182854/3-november-2020-odesvalet-om-en-demokrati-i-fara-och-en-varldsordning-i-upplosning/

Reinfeldt? Jag trodde han var vänsterpartist numera. 🤣

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Det är nog mest de som inte sympatiserar med SD som skriver det. Exempelvis du

Det som är roligt och inspirerande är att arbetarna börjar vakna , de som förut röstade S säger nu att SD gäller då de inte anser att S går deras vägar utan helt styrs av MPsamt V. Nästa val kommer att slå spiken i kistan för ett parti som förut alltid påståtts ha stått upp för den vanliga arbetande Svensken 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

Reinfeldt? Jag trodde han var vänsterpartist numera. 🤣

Han är bara en hal opålitlig typ som dessutom inte har ett uns av moral 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Han är bara en hal opålitlig typ som dessutom inte har ett uns av moral 

 

Ändå var det en massa personer som tyckte om hans budskap samma som nu med SD

Det går upp och sen ned, hoppas ingen kan förstöra Sverige som Reinfelt gjorde men

det finns såna som du som tycker livet är ett helvete och det ska bli sämre och alla

ska ha det så

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Ändå var det en massa personer som tyckte om hans budskap samma som nu med SD

Det går upp och sen ned, hoppas ingen kan förstöra Sverige som Reinfelt gjorde men

det finns såna som du som tycker livet är ett helvete och det ska bli sämre och alla

ska ha det så

Bra att även du insett att öppna era hjärtan politiken förstörde Sverige. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...