Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev Fritz:

Tack, så här står det i början, kul att du gillar. :)

"Det går utan tvekan att argumentera för att Trump måste vara en av de sämsta presidenterna i USA:s historia. Många gör det.

Han har försvagat USA:s ställning i världen. Han har genom sitt sätt att uppträda allvarligt skadat presidentämbetets status. Han ljuger som en häst travar och ägnar sig åt ett osmakligt mått av självberöm."

Och våran stadsminister har stått upp för våran befolkning, det har i alla fall Trump har mod att göra. 

Inget nytt krig har inte startat i alla fall.

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev FF:

Och våran stadsminister har stått upp för våran befolkning, det har i alla fall Trump har mod att göra. 

Inget nytt krig har inte startat i alla fall.

 

  FF

Ja då måste han ju vara en väldigt bra president ! :-)

 

Trump är en klassisk narcissist och en sådan ställer enbart upp för sig själv. Om andra får nytta av det han gör så är det mer eller mindre att klassa som ett "olycksfall i arbetet" eller möjligen något han gör för att få fler röster så han kan sitta kvar längre. Inget han gör "för sin befolkning"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Tallviking:

Ja då måste han ju vara en väldigt bra president ! :-)

 

Trump är en klassisk narcissist och en sådan ställer enbart upp för sig själv. Om andra får nytta av det han gör så är det mer eller mindre att klassa som ett "olycksfall i arbetet" eller möjligen något han gör för att få fler röster så han kan sitta kvar längre. Inget han gör "för sin befolkning"

Jag ställer frågan igen! Vad gör våren regering för vårat folk igen?

 

   Ff

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Sajten Fivethirtyeight, som gör simuleringar av valet baserat på nuvarande opinionsläge, uppskattar att Biden har 89 procents chans att vinna valet. The Economist går längre och ger Biden 95 procents chans.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, Esspe said:

Sajten Fivethirtyeight, som gör simuleringar av valet baserat på nuvarande opinionsläge, uppskattar att Biden har 89 procents chans att vinna valet. The Economist går längre och ger Biden 95 procents chans.

Opinionsundersökningarna är fortsatt lite skakiga och med ganska stora skillnader i vissa delstater mellan olika undersökningar. Men att det skulle bli lika fel som 2016 är ändå högst otroligt.  Lite läxa har opinionsinstituten lärt sig sedan dess, och såvitt jag kan förstå är marginalerna mellan kandidaterna också större nu än 2016.

 

Det mesta tyder fortfarande inte bara på en seger, utan på en storslam för Biden, och att Demokraterna också nyper en del senatsplatser från Republikanerna. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev FF:

Jag ställer frågan igen! Vad gör våren regering för vårat folk igen?

 

   Ff

Ingenting för vårat folk, men för andras folk gör dem allt, för vårat folks skattemedel.

Detta är att vara en godsint PK socialiberal dumskalle. Tyvärr för många i detta land.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Bike:

Ingenting för vårat folk, men för andras folk gör dem allt, för vårat folks skattemedel.

Detta är att vara en godsint PK socialiberal dumskalle. Tyvärr för många i detta land.

Du gnäller ju mycket om vad som händer i Sverige, vad gör du åt det bara gnälla eller

Om du tror att du är duktig, kan du allt gå in i politiken förändra det som du vill, lätt

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Du gnäller ju mycket om vad som händer i Sverige, vad gör du åt det bara gnälla eller

Om du tror att du är duktig, kan du allt gå in i politiken förändra det som du vill, lätt

Det var klokt för att komma från dig, men vet du egentligen vad jag gör och inte gör?  Nej ! Det vet du inte 😜

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Bike:

Det var klokt för att komma från dig, men vet du egentligen vad jag gör och inte gör?  Nej ! Det vet du inte 😜

Förklara det då är du snäll, tror ingen vet

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Förklara det då är du snäll, tror ingen vet

Har du humor ?? 🤣

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Har du humor ?? 🤣

det var väl ingen förklaring varför DU inte gör nåt utan bara svammlar

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minutes ago, Bike said:

Ingenting för vårat folk, men för andras folk gör dem allt, för vårat folks skattemedel.

Detta är att vara en godsint PK socialiberal dumskalle. Tyvärr för många i detta land.

@Bike . Eftersom du är relativt ny på detta forum kanske du inte känner till älggruppen? Där kan du i goda åsiktsfränders lag kasta galla hur mycket du vill över Sverige. Du kommer att gilla den med största säkerhet. Jag vill iofs tro att du redan hittat gruppen, men blir lite fundersam när det ständigt spiller över svensk bitterhet från dig i nästan alla trådar du befinner dig i.

 

Har du missat den, snacka med @Mankan som jag vill minnas administrerar gruppen. Lycka till.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev spooncreek:

@Bike . Eftersom du är relativt ny på detta forum kanske du inte känner till älggruppen? Där kan du i goda åsiktsfränders lag kasta galla hur mycket du vill över Sverige. Du kommer att gilla den med största säkerhet. Jag vill iofs tro att du redan hittat gruppen, men blir lite fundersam när det ständigt spiller över svensk bitterhet från dig i nästan alla tråder du befinner dig i.

 

Har du missat den, snacka med @Mankan som jag vill minnas administrerar gruppen. Lycka till.

Stort tack , det var väldigt värdefull info 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

@Bike . Eftersom du är relativt ny på detta forum kanske du inte känner till älggruppen? Där kan du i goda åsiktsfränders lag kasta galla hur mycket du vill över Sverige. Du kommer att gilla den med största säkerhet. Jag vill iofs tro att du redan hittat gruppen, men blir lite fundersam när det ständigt spiller över svensk bitterhet från dig i nästan alla tråder du befinner dig i.

 

Har du missat den, snacka med @Mankan som jag vill minnas administrerar gruppen. Lycka till.

Precis jag modereodererar med hård hand och raderar inlägg på brinnande livet ;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, Bike said:

Stort tack , det var väldigt värdefull info 🤣

Det var så lite så, vi försöker hjälpa varandra här på MPR. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det var så lite så, vi försöker hjälpa varandra här på MPR. 

I sann Donald anda.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

 En till orkar jag med i detta, det är ju ändock politik det handlar om. Detta är en kille jag gillar. ingen dumbom som Bike eller som Mr Trump detta inte🤣 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, Esspe said:

I sann Donald anda.

Ingen kan naturligtvis hjälpa som Donald Trump som är den bästa hjälpare världen har skådat, men man lär ju låta sig inspireras.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bike:

 En till orkar jag med i detta, det är ju ändock politik det handlar om. Detta är en kille jag gillar. ingen dumbom som Bike eller som Mr Trump detta inte🤣 

är du ett fan av denna gubbe, huva, han har ju inte ett rätt

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Ingen kan naturligtvis hjälpa som Donald Trump som är den bästa hjälpare världen har skådat, men man lär ju låta sig inspireras.

Är donald Trump den bästa vi behöver i världen, hur sjuk är du då

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Boa52:

är du ett fan av denna gubbe, huva, han har ju inte ett rätt

Beror ju på vem som yttar det påståendet , i förhållande till Alexander Bard är du nog inte den skarpaste kniven i lådan   

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att patetiskt att se våran vänstermedia har så mycket åsikter om Trump.

 Ta istället se problemet vad som händer här, våldtäkter, arbetslöshet, mord med mera och insläppet av bidragsturister.

I dagsläget ta han om oss i stället, bry i tusan vad som händer i USA.

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bike:

Beror ju på vem som yttar det påståendet , i förhållande till Alexander Bard är du nog inte den skarpaste kniven i lådan   

Då är du ett fan till Alexander Bard ,HUVA men det har du visat länge

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, FF said:

Jag tycker att patetiskt att se våran vänstermedia har så mycket åsikter om Trump.

 Ta istället se problemet vad som händer här, våldtäkter, arbetslöshet, mord med mera och insläppet av bidragsturister.

I dagsläget ta han om oss i stället, bry i tusan vad som händer i USA.

 

   FF

Det är naturligtvis helt ok att tycka så, men varför skriver du då inlägg i en tråd med rubriken "Donald Trump" om du inte är intresserad av ämnet?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...