Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Så här ligger partierna idag och historiskt tillbaka i tiden på linjen vänster-höger enligt forskare

 

IMG_6642.JPG

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Trumphatarna. Globalister. Propaganda. Indoktrinering. Söndra & härska. För tänkande & kännande människor framstår deras verklighetsbefriade och konsekvensanalysfattiga idéer som galna påhitt att skratta åt tills de genomför dem.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-03 at 21:44, skrev Tekkor:

Vi hoppas att du en dag kan skriva och inte bara klista in symboler i dina inlägg, tips är sfi.

Alla vi andra hoppas att du en dag lär dig lägga in fler filer i samma inlägg.  Ett tips är SFG

Apropå skriva. Vad betyder klista?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Vad betyder klista?

 

En vild gissning här, men kanske Karens tre-åriga dotter uttalar och skriver det så?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Götapettter! En Trump på steroider och experimentella droger. Som vi inte hade nog med galenskaper detta år 2020...

 

 

skynews-trump-twitter_5119390.thumb.png.18ec01c56b8c2b00e9f0e46f1b03edc1.png

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bike:

image.png.0988a50afaaa785eab070553aa86c166.png

Har lite svårt att förstå vad Stefan Löfven har med mitt inlägg att göra .

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev hobbe:

Har lite svårt att förstå vad Stefan Löfven har med mitt inlägg att göra .

 

Hobbe

Förstår att du har det Hobbe, men du är förlåten, de flesta visste nog att så skulle vara 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Bike:

Förstår att du har det Hobbe, men du är förlåten, de flesta visste nog att så skulle vara 

Du som har foliehatten på dig kan väl vara vänlig och förklara då .

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska roligt att nån tittar på just den där bilden på Löfvén och tycker den inte är Photoshoppad på något vis. 

 

Ser helt normal ut.

Vad är problemet? 

 

Hahahahaha....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkla liv i USA nu för att Trumpen tog av sig masken när han kom till Vita Huset :)

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Esspe:

Jäkla liv i USA nu för att Trumpen tog av sig masken när han kom till Vita Huset :)

Ja, och nu säger Trump " Var inte rädda för Covid viruset, låt Er inte kontrolleras av detta, vi har läkemedel samt duktiga läkare, ni överlever.  

 

Dvs  EXAKT vad många trumphatare tidigare har skrivit här och på andra forum, "Viruset dör bara gamla och sjuka av"

Skall dessa som även jag sett är Trumphatare nu ändra sig eller vilket ben skall de stå på? 

De kan väl knappast ge Trump rätt i denna fråga om huruvida viruset är farligt eller ej..   

Man kan ju alltid lägga en "snurrig smile" i stället får att skriva inlägg. 

Dessa eviga vänster hycklare 

 

Ja, dessa som bär mask och är rädda, de är ju inte kloka i skallen, eller är de det kanske?? 😜

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bike:

Ja, och nu säger Trump " Var inte rädda för Covid viruset, låt Er inte kontrolleras av detta, vi har läkemedel samt duktiga läkare, ni överlever.  

 

Dvs  EXAKT vad många trumphatare tidigare har skrivit här och på andra forum, "Viruset dör bara gamla och sjuka av"

Skall dessa som även jag sett är Trumphatare nu ändra sig eller vilket ben skall de stå på? 

De kan väl knappast ge Trump rätt i denna fråga om huruvida viruset är farligt eller ej..   

Man kan ju alltid lägga en "snurrig smile" i stället får att skriva inlägg. 

Dessa eviga vänster hycklare 

 

Ja, dessa som bär mask och är rädda, de är ju inte kloka i skallen, eller är de det kanske?? 😜

"Ni överlever". Förutom dom drygt 200 000 i Usa som redan dött. Eller dom som dör varje dag.

Att bli kallad vänster av en Trumpsupporter är enbart en komplimang. Det visar att man inte går på hans lögner och sagor.

Ändrades av NiceBeaver

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Bike said:

Ja, och nu säger Trump " Var inte rädda för Covid viruset, låt Er inte kontrolleras av detta, vi har läkemedel samt duktiga läkare, ni överlever.  

 

Dvs  EXAKT vad många trumphatare tidigare har skrivit här och på andra forum, "Viruset dör bara gamla och sjuka av"

Skall dessa som även jag sett är Trumphatare nu ändra sig eller vilket ben skall de stå på? 

De kan väl knappast ge Trump rätt i denna fråga om huruvida viruset är farligt eller ej..   

Man kan ju alltid lägga en "snurrig smile" i stället får att skriva inlägg. 

Dessa eviga vänster hycklare 

 

Ja, dessa som bär mask och är rädda, de är ju inte kloka i skallen, eller är de det kanske?? 😜

Trumpen har helgarderat när det gäller coronapaniken, redan i april hade han haft i princip alla åsikter man kan ha i frågan.

 

Men om jag ska gissa vad han egentligen tror, så står jag nog närmare honom i denna fråga än i någon annan fråga.

 

Det försvarar dock inte alls hans beteende just nu, steroiderna verkar ha gjort honom tokigare än någonsin. Säga vad man vill om coronaviruset, men rejält smittsamt är det trots allt, även om de flesta inte utvecklar symptom alls. Att rumla omkring bland icke smittade personer när man vet att man har covid 19, är väl lite ogenomtänkt kan jag tycka.

 

Sen är han ju också trots allt riskgrupp för att dö själv, 74 bast och överviktig. Med omtanke om sig själv borde han kanske ta det liiite lugnare....

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu haglar konspirationsteorierna igen från båda håll. 

 

En kompis skriver att Trumpen fejkar smittan för att ge fördel i valspurten, en annan att det är ett försök att lönnmörda Trump. Båda får rätt bra med medhåll.

 

Vad f-n går folk på för knark nuförtiden, vad är det jag har missat?

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev spooncreek:

Nu haglar konspirationsteorierna igen från båda håll. 

 

En kompis skriver att Trumpen fejkar smittan för att ge fördel i valspurten, en annan att det är ett försök att lönnmörda Trump. Båda får rätt bra med medhåll.

 

Vad f-n går folk på för knark nuförtiden, vad är det jag har missat?

Medlemsunderlaget för MPR är m.a.o tryggat för lång tid framöver.

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

Trumpen har helgarderat när det gäller coronapaniken, redan i april hade han haft i princip alla åsikter man kan ha i frågan.

 

Men om jag ska gissa vad han egentligen tror, så står jag nog närmare honom i denna fråga än i någon annan fråga.

 

Det försvarar dock inte alls hans beteende just nu, steroiderna verkar ha gjort honom tokigare än någonsin. Säga vad man vill om coronaviruset, men rejält smittsamt är det trots allt, även om de flesta inte utvecklar symptom alls. Att rumla omkring bland icke smittade personer när man vet att man har covid 19, är väl lite ogenomtänkt kan jag tycka.

 

Sen är han ju också trots allt riskgrupp för att dö själv, 74 bast och överviktig. Med omtanke om sig själv borde han kanske ta det liiite lugnare....

Förutom att han är oerhört extrem, som vanligt, i sina uttalanden och göranden så instämmer jag till stora delar i vad han säger om Corona. Han har ju tyvärr inte vet att tala utan överdrifter. Kanske lite Tourettes förutom narcissismen? Coronan har ju verkligen slagit in som en split rakt genom alla politiska läger. Ingen vänster-höger fråga. Mera foliehatt eller inte.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minutes ago, Esspe said:

Förutom att han är oerhört extrem, som vanligt, i sina uttalanden och göranden så instämmer jag till stora delar i vad han säger om Corona. Han har ju tyvärr inte vet att tala utan överdrifter. Kanske lite Tourettes förutom narcissismen? Coronan har ju verkligen slagit in som en split rakt genom alla politiska läger. Ingen vänster-höger fråga. Mera foliehatt eller inte.

En intressant iaktagelse är dock att bland svenskar så verkar coronapaniken vara störst på högerkanten, bland SD-anhängare specifikt som skrikit om otillräckliga åtgärder, mer lock downs och mer mask. i USA verkar det vara tvärtom, högerkanten är de som driver på om mindre lockdown och mindre mask.

 

@Bike  tillexempel som startade denna diskussionen ligger ju åsiktsmässigt precis i linje med de åsikter Biden/Harris/Clinton/Obama har och som basuneras ut på CNN 24 timmar om dygnet.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

En intressant iaktagelse är dock att bland svenskar så verkar coronapaniken vara störst på högerkanten, bland SD-anhängare specifikt som skrikit om otillräckliga åtgärder, mer lock downs och mer mask. i USA verkar det vara tvärtom, högerkanten är de som driver på om mindre lockdown och mindre mask.

 

@Bike som startade denna diskussionen ligger ju precis i llinje med de åsikter Biden/Harris/Clinton/Obama har och som basuneras ut på CNN 24 timmar om dygnet.

Inte bara CNN. Blev förbannad även på Al-Jazeera i går. Studioreportern påstod att om man inte bar mask var man en idi*t. Och han är inte ensam om den åsikten där heller. Han kan väl få tycka så men han ska ge fan i att propagera i en nyhetsstudio för det.

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev spooncreek:

En intressant iaktagelse är dock att bland svenskar så verkar coronapaniken vara störst på högerkanten, bland SD-anhängare specifikt som skrikit om otillräckliga åtgärder, mer lock downs och mer mask. i USA verkar det vara tvärtom, högerkanten är de som driver på om mindre lockdown och mindre mask.

 

@Bike  tillexempel som startade denna diskussionen ligger ju åsiktsmässigt precis i linje med de åsikter Biden/Harris/Clinton/Obama har och som basuneras ut på CNN 24 timmar om dygnet.

Korrekt, och därför anser jag att Covid inte har ett skit med politik att göra. jag anser Trump var/ dum i skallen som inte skyddar sig

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Esspe:

Inte bara CNN. Blev förbannad även på Al-Jazeera i går. Studioreportern påstod att om man inte bar mask var man en idi*t. Och han är inte ensam om den åsikten där heller. Han kan väl få tycka så men han ska ge fan i att propagera i en nyhetsstudio för det.

 

Men det är helt ok att ljuga om flockimmunitet i en nyhetsstudio, tillika som i går, att skrika högt om andra våg i andra länder, men att tala om att vi enligt virusrapporter om virusförekomsten  avloppsvatten nu har samma spridning som i mars, det håller Tegnelldyrkarna på SVT käften om.  

Att köra vänsterpropaganda i Svensk stazimedia, det funkar däremot djäkligt bra.

Jag har förstått att det skall passa dina åsikter för att uttalanden skall vara ok.

Demokrati vad är det ??

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Nu haglar konspirationsteorierna igen från båda håll. 

 

En kompis skriver att Trumpen fejkar smittan för att ge fördel i valspurten, en annan att det är ett försök att lönnmörda Trump. Båda får rätt bra med medhåll.

 

Vad f-n går folk på för knark nuförtiden, vad är det jag har missat?

En del tar detta på allvar, själv kan jag skoja om det. men än så länge inte om att det dödar även friska yngre personer med fel gener, vilket du ofta inte vet innan du ligger på IVA. Trump var djäkligt korkad , men tydligen fler som är det, de kan konstateras genom att läsa en del om vad hycklarna här skriver om masker och om att skydda sig 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Bike:

Men det är helt ok att ljuga om flockimmunitet i en nyhetsstudio, tillika som i går, att skrika högt om andra våg i andra länder, men att tala om att vi enligt virusrapporter om virusförekomsten  avloppsvatten nu har samma spridning som i mars, det håller Tegnelldyrkarna på SVT käften om.  

Att köra vänsterpropaganda i Svensk stazimedia, det funkar däremot djäkligt bra.

Jag har förstått att det skall passa dina åsikter för att uttalanden skall vara ok.

Demokrati vad är det ??

Vad doppar du masken i innan du tar på den?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...