Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Fattar inte hur Trumpen ska palla fyra år till!! Han verkar så jävla less och uttråkad. 

 

 

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nineteen68:

Fattar inte hur Trumpen ska palla fyra år till!! Han verkar så jävla less och uttråkad. 

 

 

Tänk då på alla som tvingas jobba med stollen, där kan man nog tala om att vara less.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tänk då på alla som tvingas jobba med stollen, där kan man nog tala om att vara less.....

Kellyanne Conway sist i raden, men där stämmer nog förklaringen om familjeskäl rätt väl. Hennes man är ordförande i republikanernas organisation mot Trump, och hennes femtonåriga dotter har twittrat om att hon vill bli adopterad av Alexandria Ocasio Cortez (demokrat på yttersta vänsterkanten i ett amerikanskt kontext). Då låter det rätt sunt att ta ett steg tillbaka. Diskussionerna runt det frukostbordet torde dock vara rätt intressanta...

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Michael Moore,  en av de få som tippade Trump som vinnare 2016, befarar nu att det är på väg mot vinst för Trumpen även denna gång, 2020:

 

“I’m warning you almost 10 weeks in advance. The enthusiasm level for the 60 million in Trump’s base is OFF THE CHARTS! For Joe, not so much,” he later added.

He continued to voters: “Don’t leave it to the Democrats to get rid of Trump. YOU have to get rid of Trump. WE have to wake up every day for the next 67 days and make sure each of us are going to get a hundred people out to vote. ACT NOW!”

https://www.theguardian.com/us-news/2020/aug/29/michael-moore-donald-trump-repeat-2016-warning

 

Biden leder fortfarande i opinionsundersökningarna, men marginalen minskar, och det är fara värt att de även denna gång visar fel. En nyligen släppt undersökning av opinonsundersökningarna pratar om "shy" Trump voters:

 

"A new online study finds that Republicans and independents are twice as likely as Democrats to say they would not give their true opinion in a telephone poll question about their preference for president in the 2020 election. That raises the possibility that polls understate support for President Donald Trump."

Read more at: https://www.bloombergquint.com/businessweek/new-study-suggests-polls-are-missing-shy-trump-voters 
 

Det luktar Trumpen lång väg fyra år till, mitt chang-bett på honom ligger kvar. Eländes elände.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har vi grunden till fake news och våra mediahoror. Jag vill att ni läser. Stycket som börjar med rubriken När en facistisk. Så läser ni dom första raderna. Frågan Jens skiter i bevisen på vad han påstår. Utan har flera skrivit skit om Trump igen är det alltid en sanning. Snacka om icke objektiv

 

https://www.expressen.se/kultur/jens-liljestrand/usa-har-redan-kapitulerat-infor-trumps-narcissism/

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev John Khonken:

Här har vi grunden till fake news och våra mediahoror. Jag vill att ni läser. Stycket som börjar med rubriken När en facistisk. Så läser ni dom första raderna. Frågan Jens skiter i bevisen på vad han påstår. Utan har flera skrivit skit om Trump igen är det alltid en sanning. Snacka om icke objektiv

 

https://www.expressen.se/kultur/jens-liljestrand/usa-har-redan-kapitulerat-infor-trumps-narcissism/

Läste du inte vad som stod före krönikan?  "Detta är en kulturartikel, där skribenter kan uttrycka personliga åsikter"  Ungefär som dina inlägg på MPR alltså, det är inget olagligt att framföra sina ostyrkta åsikter här heller.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritte han får självklart föra fram vilka åsikter han vill. Vi har  fortfarande rätten att framföra nästan vad han vill. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag vänder mig emot är att han framför det som en sanning för att fler media skrivit om det. Det behöver absolut inte vara en sanning för att flera media skriver om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev John Khonken:

Det jag vänder mig emot är att han framför det som en sanning för att fler media skrivit om det. Det behöver absolut inte vara en sanning för att flera media skriver om det.

T.o.m. en reporter på Fox har bekräftat att han uttalat sig nedsättande om amerikanska soldater.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Esspe

Det finns flera som påstår det. Vad jag sett är ingen namngiven. Däremot många som var med på mötet som säger tvärtom.  

Det är inte vad jag hänger upp mig på utan hur Jens söker bekräftelse på sin tes genom att påstå att flera medier skrivit om samma sak.

Hade Jens i sin artikel lämnat en hänvisning vad han fått infon ifrån hade det varit helt OK. Då hade jag fått bilda mig en egen uppfattning utifrån dom FAKTA som presenterades i artikeln

Fakta och mer FAKTA

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev John Khonken:

Esspe

Det finns flera som påstår det. Vad jag sett är ingen namngiven. Däremot många som var med på mötet som säger tvärtom.  

Det är inte vad jag hänger upp mig på utan hur Jens söker bekräftelse på sin tes genom att påstå att flera medier skrivit om samma sak.

Hade Jens i sin artikel lämnat en hänvisning vad han fått infon ifrån hade det varit helt OK. Då hade jag fått bilda mig en egen uppfattning utifrån dom FAKTA som presenterades i artikeln

Fakta och mer FAKTA

Är det något fel på hänvisningen i artikel ?

 

"Därför borde reportaget i tidningen The Atlantic, som målande beskriver hur Donald Trump inför medarbetare rutinmässigt uttrycker sig föraktfullt om USA:s soldater, framför allt dem som haft den dåliga smaken att stupa, stympas eller bli tillfångatagna, "

 

Om du dessutom klickar på det fetlagda så kan du ju läsa artikeln i sin helhet och bilda dig en uppfattning.

 

Hobbe 

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du dum. Man kan aldrig få fredspris om man stoppar krig. Fred på jorden ger inget pris. Tänk om

Link to comment
Dela på andra sajter

Gud har sänt ner Donald trump som den nya messias. Han stoppar flera krig och skapar fred i världen. Nominerad till fredspriset. Han hjälper alla att klara pandemin genom HCQ. 

En fråga ni borde tänka på. Varför är det så få covid 19 i Afrika

 

Sök nu harmoni i ditt inre. Sök lugn och harmoni mot de dina och alla andra medmänniskor

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

Gud har sänt ner Donald trump som den nya messias. Han stoppar flera krig och skapar fred i världen. Nominerad till fredspriset. Han hjälper alla att klara pandemin genom HCQ. 

En fråga ni borde tänka på. Varför är det så få covid 19 i Afrika

 

Sök nu harmoni i ditt inre. Sök lugn och harmoni mot de dina och alla andra medmänniskor

Jag hade verkligen önskat att du skrev inlägget med ironi, men man ser ju särskilt mot slutet att så inte är fallet, foliehatten tog liksom över. Ett gott försök dock,  Khonken.

 

Apropå ingenting, du slarvar väl inte med medicinerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

EholN92XkAEKTxs.thumb.jpg.3b498917578828c6d78aafffb68d07e7.jpg

KD däremot. Där snackar vi fullfjädrade ironiker. Oslagbara just nu i den svenska politiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 hours ago, Swift 4X4 said:

President kandidat ?

 

EhoHrYCXkAIZgIi.jpeg.jpg.3144a8debc2620dfe24adbcb344fb1e5.jpg

JJC är tillbaka med sitt 5:e nick och samma fascination över påstådd pedofili; den här gången tror han dock inte att Biden är Mexikos President så jag antar att han haft en produktiv sommarsemester.

 

Tänk om JJC varit lika observant när hans landsman John Paul II institutionaliserade pedofilismen i den katolska kyrkan.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...