Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

14 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vet du vilka merparten av de svårt sjuka i Stockholm är eller har varit, jag är inte alls förvånad att de fattar noll!

Vad har det här att göra med den groteskt rika och dessutom elaka sketgubben i usA. Jag bara undrar ❤️ (Ts)

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Nakhon:

Vad har det här att göra med den groteskt rika och dessutom elaka sketgubben i usA. Jag bara undrar ❤️ (Ts)

Sketgubben har klankat på Sverige, det ska han ge fan i ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev flebbe:

Hoppsan blev snurrgubben ilsken. Gå och lägg dig nu ! Du är en trött rödskjorta som är delaktig i bla Sveriges förfall. Den där gamla videon är sen gammalt utredd och det är inte som CNN och deras bästis Expressen vill ha den till. Usch såna som dig borde inte få gå lösa.

Never happened. 

 

Om det nu inte var så, så kan du väl berätta hur det egentligen var.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Fritz:

 

En riktig statsman. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, sluta klanka ned på Trumpen, han gör så gått han kan och med de rådgivare han omges av.

I stället ska ni ge en känga till dem som röstat fram honom.

Samma gäller Sveriges statsminister, han gör också så gott han kan men om ni eller du inte är nöjda så rösta då "rätt" nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev evert 1:

Va fan, sluta klanka ned på Trumpen, han gör så gått han kan och med de rådgivare han omges av.

I stället ska ni ge en känga till dem som röstat fram honom.

Samma gäller Sveriges statsminister, han gör också så gott han kan men om ni eller du inte är nöjda så rösta då "rätt" nästa gång.

Rådgivarna har han väl själv valt och det förstärker omdömet om honom själv med. Sen sparkar han dom efter ett tag, synd han inte har insikten att sparka sig själv.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Esspe efter som du vill sparka Trumpen är jag lite nyfiken på vilket alternativ du skulle föredra om du fick välja helt fritt och gärna varför.  

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev John Khonken:

Esspe efter som du vill sparka Trumpen är jag lite nyfiken på vilket alternativ du skulle föredra om du fick välja helt fritt och gärna varför.  

Någon med ett uns av diplomatisk ådra och en IQ över 20 hade ju varit ett klart uppköp. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev evert 1:

Va fan, sluta klanka ned på Trumpen, han gör så gått han kan och med de rådgivare han omges av.

I stället ska ni ge en känga till dem som röstat fram honom.

Samma gäller Sveriges statsminister, han gör också så gott han kan men om ni eller du inte är nöjda så rösta då "rätt" nästa gång.

Med det resonemanget ska man alltså inte klanka ned på Lövfen, stå med mössan i hand och se vad galningarna gör?

Trumpens grundidéer gillade jag från början, men han har ju sen visat sig galen, trodde han skulle uppföra sig som en president efter att han blev vald!

Lövfen har jag aldrig gillat, tom starkt ogillar han, det enda vettiga han gjort på 6 år är att hålla käften nu under pandemin.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Esspe efter som du vill sparka Trumpen är jag lite nyfiken på vilket alternativ du skulle föredra om du fick välja helt fritt och gärna varför.  

Varför inte Candace Owens, en färgad konservativ kvinna 👍

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Dempa verkar vara ett väldigt bra val. Men jag ogillar hudfärg och kön. Jag skiter fullständigt hur dom ser ut eller vilket kön  HEN har. Kompetens ska råda. Nu får väl klanen spunk. För dom vet inte vad kompetens är utan bara gnäller

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev John Khonken:

Men jag ogillar hudfärg och kön. Jag skiter fullständigt hur dom ser ut eller vilket kön  HEN har.

Här svängde det snabbt må jag säga.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Dempa verkar vara ett väldigt bra val. Men jag ogillar hudfärg och kön. Jag skiter fullständigt hur dom ser ut eller vilket kön  HEN har. Kompetens ska råda. Nu får väl klanen spunk. För dom vet inte vad kompetens är utan bara gnäller

Huvva😱 Nu börjar du låta som Boa 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev John Khonken:

Highwai

Trumpen är vald för att göra det han tror är bäst för Amerikanska folket. 

Jämför det gärna med Lövet. Han skiter i oss för att rädda sydliga länderna. Där vi arbetare får betala det med högre skatter. 

Jag skulle gärna vilja ha en ledare i Sverige som värnar om alla Svenska medborgare framför alla andra

Jag kan förstå varför nästan 50%av att jänkare tycker han är bra men nu gällde det hur du kan tycka han är bra. Inget han gör gynnar dig eller någon annan utanför USA. 

Skulle såklart tycka att Lövet gjort mer för oss, kanske även bara tänkt på oss. 

Men i jämförelse USA så skulle nog Sveriges inverkan på världen vara ytterst liten. Det Trump gör kan i slutändan vara världsomstörtande, kanske liiite överdrivet, men ändå. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HighWai:

Jag kan förstå varför nästan 50%av att jänkare tycker han är bra men nu gällde det hur du kan tycka han är bra. Inget han gör gynnar dig eller någon annan utanför USA. Inget han gör gynnar dig eller någon annan utanför USA.

Skulle såklart tycka att Lövet gjort mer för oss, kanske även bara tänkt på oss. 

Men i jämförelse USA så skulle nog Sveriges inverkan på världen vara ytterst liten. Det Trump gör kan i slutändan vara världsomstörtande, kanske liiite överdrivet, men ändå. 

Inget han gör gynnar dig eller någon annan utanför USA.

 

Är det inte det han ska göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev Fritz:

Här svängde det snabbt må jag säga.

Hörre du Fritte. Nu kommer du med en ful anklagelse. Det är lågt. Är du rasist. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
13 minuter sedan, skrev John Khonken:

Hörre du Fritte. Nu kommer du med en ful anklagelse. Det är lågt. Är du rasist. 

Hur går det med kraschen 2017? Apropå lågt

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Hörre du Fritte. Nu kommer du med en ful anklagelse. Det är lågt. Är du rasist. 

Ehhh...du skrev att du ogillade någon pga hudfärg och kön för att redan i nästa mening skriva "Jag skiter fullständigt hur dom ser ut eller vilket kön  HEN har." Det tycker jag är snabba svängningar. Men du kanske menade nåt annat än vad du skrev?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

OK Fritte missförstånd är OK. Jag menar att kön och  hudfärg bryr jag mig inte om. Det viktiga är vad dom står för. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Men jag ogillar hudfärg och kön.

 

1 timme sedan, skrev Fritz:

du skrev att du ogillade någon pga hudfärg och kön

Hmmm, fritt tolkat.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Om ni vill hänga mig för något anser jag inte att religion ska finnas. Om inte hela landet har samma religion. Då är det OK. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev berlitz:

Inget han gör gynnar dig eller någon annan utanför USA.

 

Är det inte det han ska göra?

Hey "är man stark ska man vara snäll" 

/Bamse

Är jag så jävla otydlig. Jag tror att jag skrev att ajagförstod jänkarna,. Men att som utomstående tycka det är bra, skönt, att bli rövknullad av USA fattar jag inte men för all del gillar du det så. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förståsigpåare oroar sig för att Trumpen även vinner nästa val.

Vad säger det om hans politik?

Tydligen måste ändå majoriteten av jänkarna tycka att han gör bra ifrån sig.

Är det DU eller majoriteten av jänkarna som är idi*ter?

Vilket land i världen har herraväldet?.

Vilket land i världen är det som flest vill flytta till?

Trumps politik är stick i stäv med kommunisternas (svenskarnas) där alla ska leva på andra.

Hur kan det komma sig att när det strular till sig i världen ropar alla på USA.

USA hit och USA dit.

Trumpen visar klart och tydligt att han skiter i omvärlden, han är USAs president och han tänker på USA i första hand, övriga världen får lösa sina problem själva.

Trumpens politik har ändå varit gynnsamt för USA som land - ekonomiskt.

Att sedan sjukvård, anställningstrygghet eller övriga sociala förmåner åsidosätts är något som röstande inte tar så allvarligt på.

Jänkarna lever hand ur mun och alltid levt så.

Stor procentandel är egna företagare och där gäller ingen 40 timmars vecka.

Har chaufförskollegor som lugnt räknar med att köra ÖVER 80 timmar/vecka, och gå i pension, ja det blir när de inte orkar längre.

Majoriteten av jänkarna resonerar helt annorlunda mot vad vi kommunister gör.

Vad det inte V som tyckte att vi skulle gå ned till 35 timmars arbetsvecka, MEN med bibehållen lön?

Inom USAs sjukvård jobbar man 12 timmars pass, inför det i Sverige och det tar hus i helvete.

NÄÄÄ det är bortskämda latoxar som ständigt klandrar ned på USA och nu speciellt Trump.

I USA ansvarar varje individ för sitt egna välbefinnande, här i Sverige ska samhället stå för allas välbefinnande - hur vill DU ha det?

I USA är det väl egentligen bara de offentligt anställda som kan jämföra sin arbetsvillkor och trygghetspaket med svenskarnas.

I den privata sektorn är det  som borgarna vill ha det till att bli i Sverige - ingen anställningstrygghet, inga minimilöner, företagen ska få rätt att själva förhandla löner och anställningsvillkor med de anställda.

Är du ung, frisk,välutbildad och framåt kan du göra kosan i USA - MEN tillhör du den andra gruppen som behöver regelbunden sjukvård, har problem med att sköta jobbet är du en verklig förlorare. 

Oftast är det också förlorarna som inte röstar p.g.a. många olika skäl, inte bryr (ointresserade) inte har införskaffat något röstkort inte kan komma ifrån p.g.a. jobb eller liknande.

I USA förlitar man sig ofta på grannar, vänner men inte minst släktingar, rakt motsatt mot Sverige där krävs det att samhället ALLTID ska ställa upp.

Men DU hör väl till dem som lovordar att vi svenska skattebetalare försörjer en förmögen arabisk försvarsminister

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...