Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

On 2020-07-13 at 12:32, skrev Esspe:

För att underlätta för dig så klipper jag in vad jag skrev. Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa.

 

 

"Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa."

 

 

Om du är så intelligent och utvecklad, varför skriver du så här kränkande till de som har en annan politisk åsikt är den du har?

Vad ger det dig för glädje att trycka ner andra med personangrepp?

 

Vore fint för trevnaden i tråden om du istället sakligt besvara de som du diskuterar med, eller hur.

 

För mig visar du inga tecken på att du förtjänar respekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev Boa52:

JK du borde söka dej till krogen och nån standupp grej, tror att dom skulle skratta i hjäl sej åt dina

kommentarer🤣 För det gör jag

Tack det värmer

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev flebbe:

Alla vet att han avskedat folk.. Du är insnöad, om du inte fattar så kan jag inte hjälpa dig.

Att fakta ska vara så svårt att förhålla sig till .

 

Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Tekkor:

"Läs det en gång till, långsamt och eftertänksamt. Verkar som om svenska är svårt alltid för vissa."

 

 

Om du är så intelligent och utvecklad, varför skriver du så här kränkande till de som har en annan politisk åsikt är den du har?

Vad ger det dig för glädje att trycka ner andra med personangrepp?

 

Vore fint för trevnaden i tråden om du istället sakligt besvara de som du diskuterar med, eller hur.

 

För mig visar du inga tecken på att du förtjänar respekt.

On 2020-07-06 at 21:05, skrev Tekkor:

Du menar att du lämnar mpr?  Okey ser ingen som gråter över det så okey.

Är det inte fantastiskt. Först skriver man ett inlägg som sätter en låg nivå och när man sen får svar med samma mynt så är det kränkande, personangrepp m.m.

 

@John Khonkenkunde iaf ta det från den humoristiska sidan.

Ändrades av Esspe

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev flebbe:

Alla vet att han avskedat folk.. Du är insnöad, om du inte fattar så kan jag inte hjälpa dig.

Jag kan ju inte vara insnöad eftersom jag vet om det.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minutes ago, Surin P3 said:

29896-d48cd5e6c4c28ed778efe91554ea2470.jpg

Kunde varit kul om det inte vore så att sanningen kom emellan. De som kommer rösta för Trump har i genomsnitt lägre lön, utbildning och anställningsgrad än de som kommer rösta på Biden.

 

Att ta hundratals miljarder från hårt jobbade människor för att skänka till Apple och Google för att de ska öppna varsitt call center i Missouri för 90 White Trash och 10 negrer är så långt ifrån marknadsekonomi man kan komma. USA har inte haft så mycket vänsterpopulistisk ekonomisk politik sedan Vikingarna landsteg. Skulle vilja påstå att det enda som skiljer Trump från Jonas Sjöstedt är bristen på intellekt, det orangea håret och att han står en armslängd längre vänsterut, ekonomiskt sett alltså.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

De som angriper Trump är således samma personer som hylla Löfvens arbete, då Löfvens regering gör tvärtemot Trumps agerande...

 

Ser samtidigt att antiTrump folket i brist på verkliga argument håller på med personangrepp mot Trump,

skall man spela duktig så bör man hålla sig från sånt och bete sig lite mer vuxet.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Alla vet att Trumpen krossar  Joe B. Men han ställer ju inte upp. Så man får vänta och se om dom lanserar den jag tror . Och om Hen är lite smartare än Joe B. Vilket inte är svårt. Det verkar nästan som demokraterna redan gett upp. Kaos och anarki verkar demokraternas motto. Tror inte man får många röster på den taktiken. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Alla vet att Trumpen krossar  Joe B. Men han ställer ju inte upp. Så man får vänta och se om dom lanserar den jag tror . Och om Hen är lite smartare än Joe B. Vilket inte är svårt. Det verkar nästan som demokraterna redan gett upp. Kaos och anarki verkar demokraternas motto. Tror inte man får många röster på den taktiken. 

Din idol och hjälte verkar vara stabil och i det närmaste omöjlig att besegra för någon öht ..............

 

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Tekkor:

De som angriper Trump är således samma personer som hylla Löfvens arbete, då Löfvens regering gör tvärtemot Trumps agerande...

 

Ser samtidigt att antiTrump folket i brist på verkliga argument håller på med personangrepp mot Trump,

skall man spela duktig så bör man hålla sig från sånt och bete sig lite mer vuxet.

 

Personangrepp - igen. Den som angriper Trump mest med personangrepp är han själv men han förstår det inte.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Esspe:

Personangrepp - igen. Den som angriper Trump mest med personangrepp är han själv men han förstår det inte.

Begär nu inte för mycket av en spammande wannabe forumkonstapel 🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Esspe:

Personangrepp - igen. Den som angriper Trump mest med personangrepp är han själv men han förstår det inte.

Vi kan ha olika åsikter om saker.... Du och jag.... Men det är helt okey, så länge vi är sakliga, visst kan man skoja till det med syrliga kommentarer, men va fan hoppar vi över det så kan vi vara vänliga mot varandra även om vi tror på olika varianter i de politiska frågorna.

 

Jag tror Trump som affärsman kan starta upp USA bättre än en politiker (kolla in löfvens sverige), att han sen inte gör korrekta uttalanden är en annan sak, han borde kanske vara mer restriktiv, men utan Trumps twitter skulle vi aldrig ha fått reda på hur det fungerar inne i Vita Huset.

 

Och jag tycker det är kul att kolla in din "livet i korat" tråd mellan varven, så bara för att vi tänker lite olika så kan man uppskatta varandra ändå. Eller

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Tekkor:

 

Ser samtidigt att antiTrump folket i brist på verkliga argument håller på med personangrepp mot Trump,

skall man spela duktig så bör man hålla sig från sånt och bete sig lite mer vuxet.

Njaeä, så länge som Trump offentligt ägnar sig åt de mest lumpna personangrepp åt alla möjliga håll så får han nog lov tåla en del av samma behandling. Men nu tror jag inte att han läser Mpr så han tar nog knappast illa vid sig av dom påhopp som sker härifrån.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Vi kan ha olika åsikter om saker.... Du och jag.... Men det är helt okey, så länge vi är sakliga, visst kan man skoja till det med syrliga kommentarer, men va fan hoppar vi över det så kan vi vara vänliga mot varandra även om vi tror på olika varianter i de politiska frågorna.

 

Jag tror Trump som affärsman kan starta upp USA bättre än en politiker (kolla in löfvens sverige), att han sen inte gör korrekta uttalanden är en annan sak, han borde kanske vara mer restriktiv, men utan Trumps twitter skulle vi aldrig ha fått reda på hur det fungerar inne i Vita Huset.

 

Och jag tycker det är kul att kolla in din "livet i korat" tråd mellan varven, så bara för att vi tänker lite olika så kan man uppskatta varandra ändå. Eller

Där tog du upp Sverige Igen, varenda innlägg från dej, tråden handlar väl om Trump men du 

bara klagar och gnäller på Sverige. Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Fritz:

Njaeä, så länge som Trump offentligt ägnar sig åt de mest lumpna personangrepp åt alla möjliga håll så får han nog lov tåla en del av samma behandling. Men nu tror jag inte att han läser Mpr så han tar nog knappast illa vid sig av dom påhopp som sker härifrån.

Att som Trump driva USA framåt med "demokraterna" som motarbetar allt. Är som att förklara sanningen för en del mpr medlemmar. Menopause Person Rubbish, typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tekkor:

Att som Trump driva USA framåt med "demokraterna" som motarbetar allt. Är som att förklara sanningen för en del mpr medlemmar. Menopause Person Rubbish, typ.

Det är ju din så kallade sanning, du  glömde gnälla på Sverige. Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Det är ju din så kallade sanning, du  glömde gnälla på Sverige. Huva

Hur känns det nu när "drevet" tagit dig till sig, ser de dig som en fullvärdig medlem eller är du bara en hangaround?

 

Kommer du att ge dig på nya medlemmar på samma sätt som du blev mottagen här? Nu har du ju stöttning från the drevgang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 minuter sedan, skrev Tekkor:

Hur känns det nu när "drevet" tagit dig till sig, ser de dig som en fullvärdig medlem eller är du bara en hangaround?

 

Kommer du att ge dig på nya medlemmar på samma sätt som du blev mottagen här? Nu har du ju stöttning från the drevgang.

Kämpa!

6AC3FD9D-8205-4C44-9BD9-795674D35F10.jpeg.64acf11ee33d7d15fdf1ea3ad4089baa.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

men utan Trumps twitter skulle vi aldrig ha fått reda på hur det fungerar inne i Vita Huset.

Hur det är i Vita Huset via Trumps twitter 🤣🤣🤣...... jisses, hoppas verkligen det inte är så illa!

Snarare kommer man väl till klarhet via hans twittrande hur olämplig han är som US president, tillika världens mäktigaste man.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Hur det är i Vita Huset via Trumps twitter 🤣🤣🤣...... jisses, hoppas verkligen det inte är så illa!

Snarare kommer man väl till klarhet via hans twittrande hur olämplig han är som US president, tillika världens mäktigaste man.

Ja du.

Ni sossar (och smygsossar) har det inte så lätt alla gånger.

Tur att ni har Trump att hata och skylla allt dåligt på.

Det gäller alltid att ta fokus från det egna landet och våra s,k "utmaningar"

Eran Messias,stollen Löfven är ju alltid felfri och Sveriges framtid.

Ändrades av Ken
Stavfel
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag tycker vissa här är bara roliga. Trumpen är värdelös. Men vad står då demokraterna för som gör att dom borde vinna i nov. Ni som motarbetar allt Trump gör och säger. Vad är det demokraterna gör som är så bra. Hittills har ingen förklarat vad som skulle bli bra med demokraterna.

Gör nu ett försök vad som kommer bli så bra om demokraterna vinner. SHOT MAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
20 minuter sedan, skrev John Khonken:

Jag tycker vissa här är bara roliga. Trumpen är värdelös. Men vad står då demokraterna för som gör att dom borde vinna i nov. Ni som motarbetar allt Trump gör och säger. Vad är det demokraterna gör som är så bra. Hittills har ingen förklarat vad som skulle bli bra med demokraterna.

Gör nu ett försök vad som kommer bli så bra om demokraterna vinner. SHOT MAN

I ditt antagande så kan man inte vara republikan och mot Trump. Själv tror jag att de är en växande skara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...