Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

On 2016-03-23 at 21:14, skrev wUThai:

Mannen med perspektiv! :mdr:

 

 

Han verkar inte vara det stora affärsgeni som han själv påstår.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg något diskussionsprogram där de diskuterade om huruvida Michael Bloomberg skulle ställa upp som oberoende. Programledaren frågade experten "Om Bloomberg ställer upp så kommer väl ändå alla logiskt tänkande amerikaner att rösta på honom?", varpå experten svarade "Det skulle de säkert men problemet är att han ändå behöver en majoritet för att vinna."

 

Och däri ligger nog problemet, inte enbart för USA dock men det blir tydligare i ett land där man röstar på person istället för parti.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vill Trump bygga en mur mot Kanada, och naturligtvis skall Kanada stå för kostnaden.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Om Trump vinner valet. VIlket är mindre troligt eller helt uteslutet. Efter makteliten I Usa inte vill ha Trumpen. Eftersom dom inte kan styra honom. OM Trumpen mot förmodan skulle vinna så vill han utreda 9/11 händelsen. Det skulla jag tycka var väldigt bra. Så vi hoppas

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev John Khonken:

Om Trump vinner valet. VIlket är mindre troligt eller helt uteslutet. Efter makteliten I Usa inte vill ha Trumpen. Eftersom dom inte kan styra honom. OM Trumpen mot förmodan skulle vinna så vill han utreda 9/11 händelsen. Det skulla jag tycka var väldigt bra. Så vi hoppas

 

Fast det är ju redan utrett. Vilken konspirationsteori är du anhängare till avseende 9/11?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
3 timmar sedan, skrev spooncreek:

 

Fast det är ju redan utrett. Vilken konspirationsteori är du anhängare till avseende 9/11?

Vad vet jag om vad han vill utreda. Jag tycker dock att man ska vända på alla stenar så att det inte finns några tvivel

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Trumps toppstrateg slutar

Skriver brev till väljarna: ”Rösta inte på honom”

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22528028.ab

 

Hon kallar honom en "Såpoperakaraktär"

 

Här är hennes brev till väljarna:

 

http://www.xojane.com/issues/stephanie-cegielski-donald-trump-campaign-defector

 

 

Blir han vald till president så kan vi nog exportera all alufolie som vi kan uppbringa till hans väljarkår.

 

 

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Blir han vald till president så kan vi nog exportera all alufolie som vi kan uppbringa till hans väljarkår.

 

 

 

Dessutom får vi vara beredda på enorma flyktingströmmar som får dagens situation att likna rena lekstugan !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 

Dessutom får vi vara beredda på enorma flyktingströmmar som får dagens situation att likna rena lekstugan !

Härligt!

Energibristen som dom har (ja de som eldar fossilt) kan ju då alstra ström genom flyktingströmmen.

Trumpen fixar klimatet. Rösta på Trump!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Haha om inte detta är spiken i kistan är det amerikanska folket dummare än jag trodde :):):) 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Lappen:

Haha om inte detta är spiken i kistan är det amerikanska folket dummare än jag trodde :):):) 

 

 

 

Han måste vara på drinken. Mer svammel på 10 minuter än i en så kallad fredagstråd på MPR. Imponerande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

 

Han måste vara på drinken. Mer svammel på 10 minuter än i en så kallad fredagstråd på MPR. Imponerande.

 

Tydligen lät det så där i +60 min som intervjun pågick :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är helt otroligt att ett lands befolkning kan vara så efterblivet att de överhuvudtaget överväger att rösta fram en sån svammelpelle...

 

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Benriach:

Ja, det är helt otroligt att ett lands befolkning kan vara så efterblivet att de överhuvudtaget överväger att rösta fram en sån svammelpelle...

 

 

 

Så varför röstade du på honom?

Bara för att du nämner någon som är lika eller värre i dina ögon gör inte Trumpeten mer påläst :):):)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Lappen:

Haha om inte detta är spiken i kistan är det amerikanska folket dummare än jag trodde :):):) 

 

 

 

Detta måste ju vara en kanonpolitiker, då både du och spooncreek ratar honom...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev borje222:

 

Detta måste ju vara en kanonpolitiker, då både du och spooncreek ratar honom...

 

Mvh. borje222

 

Att du gillar honom kommer inte som någon överraskning :D

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Lappen:

 

Att du gillar honom kommer inte som någon överraskning :D

Jag tror nog han kommer att bli en bra president, han kommer troligen inte vara så kontroversiell som han framstår nu och det är nog det amerikanska folket kloka nog att förstå.

Han kommer helt enkelt att få saker gjorda, utan velande.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jag tror nog han kommer att bli en bra president, han kommer troligen inte vara så kontroversiell som han framstår nu och det är nog det amerikanska folket kloka nog att förstå.

Han kommer helt enkelt att få saker gjorda, utan velande.

 

En skrämmande tanke att han skulle bli president. :o

Med tanke på hur smartare presidenter har misslyckats hur illa ska det inte gå med honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Lappen:

 

En skrämmande tanke att han skulle bli president. :o

Med tanke på hur smartare presidenter har misslyckats hur illa ska det inte gå med honom.

 

Hur vet du att han inte är smart, han har ju lyckats rätt bra?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Hur vet du att han inte är smart, han har ju lyckats rätt bra?

 

Den diskussionen har vi redan haft om han är så framgångsrik eller inte så den tänker jag inte börja om med.

Kan ge honom det att han är nog smart att spela på folks rädsla,främlingshat. 

Tycker om ett citat jag hittade om honom som säger allt :)

 

Citat

Donald Trump is a Genius – But That’s Just His IQ!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Lappen:

Den diskussionen har vi redan haft om han är så framgångsrik eller inte så den tänker jag inte börja om med.

Kan ge honom det att han är nog smart att spela på folks rädsla,främlingshat. 

Tycker om ett citat jag hittade om honom som säger allt :)

 

Intressant att du finner denna man ointelligent, han har knappast ärvt hela sin enorma förmögenhet, även om han i dessa sammanhang har ärvt en i dem mindre summa.

Och angående främlingshat, så ska du nog ligga lite lågt med tanke på din åsikt om flera miljarder asiater!

http://www.forbes.com/profile/donald-trump/

trump.JPG.2ea78f4f06fa8eb48655be8181087f

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...