Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Nu vet jag inte om Trump tillhör "etablissemanget" definitivt inte PK-eliten i alla fall. Någon Globaliseringsfantast är han väl knappast heller.

 

Med det sagt så är han ändå inte min förkämpe. Jag bryr mig inte så mycket i Trumps förehavanden men kan förundras hur färgad rapporteringen i media är kring den mannen. Det känns verkligen som all rapporteringen går ut på att analysera alla hans uttalanden till det värsta. 

 

Det påminner lite om rapporteringen kring Åkesson. Varje stavelse analyseras med förstoringsglas. Allt för att för att försöka hitta rasism han uttalanden.

Gällande ditt stycke om Åkesson kan jag hålla med dig men Trump ...........

 

"Grab them by the pussy " behöver man verkligen analysera det ? 

 

Grejen med Trump är ju att man behöver inte hitta på och förvränga saker den dåren har sagt/gjort /gör eller säger.

Verkligheten övertrumfar fiktionen.

 

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag tycker nog att Trumps uttalanden är lätta att följa på egen hand, direkt från källan oavsett om det är hans tweets eller presskonferenser som man kan följa direkt eller i efterhand.

 

Omtolkningar och analyser av andra behövs egentligen inte, vilket är bra. Det får han ett plus för i min bok.

 

Att så många väljer att stödja honom trots alla dessa helt huvudlösa uttalanden är för min del,  som jag skrev innan, fascinerande. Men som tur är så är åsikten fortsatt fri, även om Trumpen själv önskar det motsatta.

 

Ursäkta att jag har följt alla Trumpens uttalanden lite dåligt men har han klar sagt att han inte är för åsiktsfrihet? Eller är det möjligen en tolkning bland hans antagonister?

 

Även där påminner det lite om Åkesson som man får höra är ett hot mot demokratin och det fria ordet vilket är skitsnack enligt mig.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev hobbe:

Gällande ditt stycke om Åkesson kan jag hålla med dig men Trump ...........

 

"Grab them by the pussy " behöver man verkligen analysera det

 

Grejen med Trump är ju att man behöver inte hitta på och förvränga saker den dåren har sagt/gjort /gör eller säger.

Verkligheten övertrumfar fiktionen.

 

Mvh Hobbe

Urs så sexistiskt. Ingen annan snubbe världen har  förstås uttalat något sånt tidigare i ett förtroligt samtal bland grabbar.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

En smula OT men ändå inte...



Förre F1-bossen Bernie Ecclestone hyllar Vladimir Putin

Han föredrar en diktatur, skulle offra sitt liv för Vladimir Putin och funderar på att skjuta sina motståndare.

Som 88-åring skapar den förre F1-bossen Bernie Ecclestone fortfarande stora rubriker.

Britten byggde upp F1 till vad sporten är i dag, när han ägde rättigheterna till sporten blev den världsomspännande och fick ett helt annat marknadsvärde.

Han byggde upp ett imperium som han styrde med järnhand till dess att Liberty Media köpte rättigheterna 2016 och avsatte honom som VD i januari 2017.

Numera dyker han upp på ett par F1-lopp om året och inför Storbritanniens GP på Silverstone har han gjort en intervju med ansedda ”The Times” och återigen levererar han rubriker och omdiskuterade åsikter.
– Om jag hade haft tre månader kvar att leva hade jag köpt mig ett vapen och skjutit ett par personer som inte borde finnas mer, säger Ecclestone.
Han utvecklar inte svaret, och förklarar inte heller för journalisten Matthew Syed vem eller vilka personer han menar.
– Det ändrar sig hela tiden, det kan vara alla möjliga människor, säger Ecclestone som hävdar att han skulle göra världen till en bättre plats om han fullföljde sin plan.

Ecclestone en vän av både Trump och Putin

Han är också tydlig med att han är mycket förtjust i så väl USA:s president Donald Trump som Rysslands president Vladimir Putin, en man som han ofta träffat i samband med Rysslands GP-lopp i Sotji.
– Om någon hade haft ett maskingevär för att skjuta Putin skulle jag kasta mig i skottlinjen. Han är en riktigt bra man som aldrig har gjort någonting som inte varit för människornas bästa, hävdar Ecclestone.
Reporten frågar då om det även beträffar invasionen av Krim?
– Han ville återförena Ryssland, förklarar Ecclestone.
– Jag hade gärna sett honom som Europas ledare. Vi har ingen som tar den rollen nu och sämre kan det inte bli. Han säger alltid vad som ska göras.
Att Bernie Ecclestone är en vän av diktaturer är ingen nyhet, för tio år sedan påpekade han bland annat att Adolf Hitler fick saker gjorda med sitt ledarskap och han är öppen med att han själv inte är någon vän av demokrati.
– Du behöver en diktator. Som diktator säger du ”Så ska jag göra” i en demokrati blir allt urvattnat, hävdar Bernie Ecclestone.

Britten som har fyllt 88 år har inte längre någon funktion inom Formel 1

 

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e86bMR/forre-f1-bossen-bernie-ecclestone-hyllar-vladimir-putin?fbclid=IwAR1YMY5GqD56PNkpMPMrLDqCFllQ7C5dh4xHQw54yJc1p0BUk9hgTn_IwBI

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Bibben:

En smula OT men ändå inte...



Förre F1-bossen Bernie Ecclestone hyllar Vladimir Putin

Han föredrar en diktatur, skulle offra sitt liv för Vladimir Putin och funderar på att skjuta sina motståndare.

Som 88-åring skapar den förre F1-bossen Bernie Ecclestone fortfarande stora rubriker.

Britten byggde upp F1 till vad sporten är i dag, när han ägde rättigheterna till sporten blev den världsomspännande och fick ett helt annat marknadsvärde.

Han byggde upp ett imperium som han styrde med järnhand till dess att Liberty Media köpte rättigheterna 2016 och avsatte honom som VD i januari 2017.

Numera dyker han upp på ett par F1-lopp om året och inför Storbritanniens GP på Silverstone har han gjort en intervju med ansedda ”The Times” och återigen levererar han rubriker och omdiskuterade åsikter.
– Om jag hade haft tre månader kvar att leva hade jag köpt mig ett vapen och skjutit ett par personer som inte borde finnas mer, säger Ecclestone.
Han utvecklar inte svaret, och förklarar inte heller för journalisten Matthew Syed vem eller vilka personer han menar.
– Det ändrar sig hela tiden, det kan vara alla möjliga människor, säger Ecclestone som hävdar att han skulle göra världen till en bättre plats om han fullföljde sin plan.

Ecclestone en vän av både Trump och Putin

Han är också tydlig med att han är mycket förtjust i så väl USA:s president Donald Trump som Rysslands president Vladimir Putin, en man som han ofta träffat i samband med Rysslands GP-lopp i Sotji.
– Om någon hade haft ett maskingevär för att skjuta Putin skulle jag kasta mig i skottlinjen. Han är en riktigt bra man som aldrig har gjort någonting som inte varit för människornas bästa, hävdar Ecclestone.
Reporten frågar då om det även beträffar invasionen av Krim?
– Han ville återförena Ryssland, förklarar Ecclestone.
– Jag hade gärna sett honom som Europas ledare. Vi har ingen som tar den rollen nu och sämre kan det inte bli. Han säger alltid vad som ska göras.
Att Bernie Ecclestone är en vän av diktaturer är ingen nyhet, för tio år sedan påpekade han bland annat att Adolf Hitler fick saker gjorda med sitt ledarskap och han är öppen med att han själv inte är någon vän av demokrati.
– Du behöver en diktator. Som diktator säger du ”Så ska jag göra” i en demokrati blir allt urvattnat, hävdar Bernie Ecclestone.

Britten som har fyllt 88 år har inte längre någon funktion inom Formel 1

 

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e86bMR/forre-f1-bossen-bernie-ecclestone-hyllar-vladimir-putin?fbclid=IwAR1YMY5GqD56PNkpMPMrLDqCFllQ7C5dh4xHQw54yJc1p0BUk9hgTn_IwBI

 

Är inte för diktatur men en stark och folklig ledare är vad Sverige behöver. Ledare med ryggrad och k*k eller f*tta men ingen som är ryggradslös f*tta. Ursäkta mitt språkbruk men det är sant. Sverige har inte haft riktig statsman.

Riksdagen är en sandlåda.

 

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Bibben:

Att Bernie Ecclestone är en vän av diktaturer är ingen nyhet, för tio år sedan påpekade han bland annat att Adolf Hitler fick saker gjorda med sitt ledarskap och han är öppen med att han själv inte är någon vän av demokrati.

Denne Bernie är då ingen som jag har lust att bli bekant med, huva.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev JJC:

Är inte för diktatur men en stark och folklig ledare är vad Sverige behöver. Ledare med ryggrad och k*k eller titta men ingen som är ryggradslös titta. Ursäkta mitt språk bruk men det är sant. Sverige har inte haft riktig statsman.

Riksdagen är en sandlåda.

 

Ja en riktig jävla sandlåda. Pratar du med honom för du inte vara med i mitt gäng 😂

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Mankan said:

Ursäkta att jag har följt alla Trumpens uttalanden lite dåligt men har han klar sagt att han inte är för åsiktsfrihet? Eller är det möjligen en tolkning bland hans antagonister?

 

Även där påminner det lite om Åkesson som man får höra är ett hot mot demokratin och det fria ordet vilket är skitsnack enligt mig.

Ja, då har du helt rätt i ditt eget konstaterande, du har följt Trumps uttalanden lite dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Urs så sexistiskt. Ingen annan snubbe världen har  förstås uttalat något sånt tidigare i ett förtroligt samtal bland grabbar.

Frågan var väl huruvida det uttrycket var analyserat och förvanskats till Trumps nackdel eller ej som du ansåg att merparten av hans uttalanden var.

 

mvh Hobbe 

 

ps  Det stavas Usch 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

1-0 till Lövet. Han påstår att vi alla är lika inför lagen. Det är bra. Är det så blir jag mycket glad.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

1-0 till Lövet. Han påstår att vi alla är lika inför lagen. Det är bra. Är det så blir jag mycket glad.

 

Har följt Trumpens twittrande om den här rapparen som är häktad. Det som slår mig mest är hur dåligt påläst/briefad han är om Sveriges rättssystem.

 

1: Rättsväsendet, domstolar och åklagare är helt självständiga gentemot politikerna i Sverige, ministerstyre är förbjudet här och alltså får varken Löfvén eller Morgan Johansson tala om för domstolen hur det ska agera. Så att han ringer till Stefan Löfvén spelar alltså ingen roll.

 

2: När tomten väl ringt till Löfvén som jag antar försökte förklara hur rättsprocessen fungerar i Sverige så twittrar han efter det att han kan stå för borgen till rapparen.... Sverige har inget borgenssystem där de som har gott om pengar/bra kontakter kan köpa sig ut ur häktet. Det bär de oberoende domstolarna som avgör detta.

 

Att Trump inte lyssnar inpå någon annan än sig själv är ju välkänt men när även USA´s före detta ambassadör i Sverige kräver att den svenska regeringen ingriper så blir jag riktigt orolig. Han som före detta ambassadör i Sverige borde veta hur det svensk rättssystemet fungerar och förklara det för sin president så att han slipper göra sig till åtlöje - men jag antar att han fiskar efter en ny ambassadörspost och då är det väl lönsammast att slicka Trumps arschle...

 

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Rekryteringen av nämndemän sker genom de politiska partier som är representerade i fullmäktige, varför de flesta nämndemän är medlemmar i ett parti.

 

Experten om nämndemän och skandaldomar: Politisk färg påverkar

https://www.metro.se/nyheter/experten-om-namndeman-och-skandaldomar-politisk-farg-paverkar-1Yzp6s0Sm

 

https://www.svd.se/en-skandal--rattegangen-kan-behova-tas-om

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/a2Mb02/hovratten-andrar-skandaldom--faller-man-fran-bra-familj

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev JJC:

Rekryteringen av nämndemän sker genom de politiska partier som är representerade i fullmäktige, varför de flesta nämndemän är medlemmar i ett parti.

 

Experten om nämndemän och skandaldomar: Politisk färg påverkar

https://www.metro.se/nyheter/experten-om-namndeman-och-skandaldomar-politisk-farg-paverkar-1Yzp6s0Sm

 

https://www.svd.se/en-skandal--rattegangen-kan-behova-tas-om

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/a2Mb02/hovratten-andrar-skandaldom--faller-man-fran-bra-familj

 

 

 

Nu är ju inte den här rapparen dömd för något ännu, ha är PÅ SANNOLIKA SKÄL MISSTÄNKT FÖR MISSHANDEL för ett brott som kan ge fängelse i straffskalan och saknar fast hemvist i Sverige och kan antas lämna landet om han försätts på fri fot. 

 

Polisen Griper misstänkta brottslingar

 

Åklagaren besluta om anhållande av gripna

 

Domstolen beslutar om häktning av den anhållna.

 

Vet inte om du försöker torgföra en tes om att det är för att det finns mest socialdemokratisk nämndemän som inte gillar Trump och därför sitter den här tjommen häktad. Det är fel och det vet du nog innerst inne...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev MaiChai:

 

Nu är ju inte den här rapparen dömd för något ännu, ha är PÅ SANNOLIKA SKÄL MISSTÄNKT FÖR MISSHANDEL för ett brott som kan ge fängelse i straffskalan och saknar fast hemvist i Sverige och kan antas lämna landet om han försätts på fri fot. 

 

Polisen Griper misstänkta brottslingar

 

Åklagaren besluta om anhållande av gripna

 

Domstolen beslutar om häktning av den anhållna.

 

Vet inte om du försöker torgföra en tes om att det är för att det finns mest socialdemokratisk nämndemän som inte gillar Trump och därför sitter den här tjommen häktad. Det är fel och det vet du nog innerst inne...

Vilken svensk skulle sitta anhållen så länge för misshandel där ingen blev skadad.

Hur många afghaner släps direkt efter förhör även vid grovmisshandel.

Varför de afghaner som polisanmäldes för misshandel av Rockys livvakt är inte gripna?

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
2 timmar sedan, skrev JJC:

Vilken svensk skulle sitta anhållen så länge för misshandel där ingen blev skadad.

Hur många afghaner släps direkt efter förhör även vid grovmisshandel.

Varför de afghaner som polisanmäldes för misshandel av Rockys livvakt är inte gripna?

Motivet för häktning är "flyktfara" och det föreligger nog ingen sådan avseende afghanerna. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-07-20 at 16:44, skrev spooncreek:

Ja, då har du helt rätt i ditt eget konstaterande, du har följt Trumps uttalanden lite dåligt.

En tolkning av han antagonister var rätt antagande då antar jag.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev GreenValley:

Motivet för häktning är "flyktfara" och det föreligger nog ingen sådan avseende afghanerna. :crazy:

Just nu polisen hittar inte den afghan som de inte behövde häkta pga att det fanns ingen fara för flykt.

Han är försvunnen. 

Inse bara att vi är inte lika mot lagen. 

Det finns många fler exempel på anklagade för grövre brott som inte häktades men ändå flydde de landet. Polacker, rumäner, litauer, marockaner som släpptes efter förhör och försvann troligen utomlands. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, Mankan said:

En tolkning av han antagonister var rätt antagande då antar jag.

Fast visst säger han tydligt nedan att åsiktsfrihet eller yttrandefrihet inte gäller för alla?  Du brukar ju vara en av dem som verkligen förespråkar yttrandefrihet här på forumet i alla fall, tycker du som Trump man inte får tycka att "bra" saker är "dåliga? Vem bestämmer då vad som är "bra" eller "dåligt"? Dessutom är tydligen "mainstream media" (jag tror du vet likaväl som jag vilka han menar med det, men det är väl bäst att avstå från en tolkning,....) inte omfattade av yttrandefriheten.

En spännande definition av yttrandefrihet lär man säga. Inte dagsfärsk, men närapå, från den 11 juli. Ett exempel bland många.

 

"We don't want to stifle anything. We certainly don't want to stifle free speech, but that's no longer free speech. I don't think that the mainstream media is free speech, because it's so crooked, it's dishonest. Free speech is not when you see something good and then you purposely write bad, to me that's very dangerous speech, and you become angry at it, but it's not free speech."

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
17 minuter sedan, skrev JJC:

Just nu polisen hittar inte den afghan som de inte behövde häkta pga att det fanns ingen fara för flykt.

Han är försvunnen. 

Inse bara att vi är inte lika mot lagen. 

Det finns många fler exempel på anklagade för grövre brott som inte häktades men ändå flydde de landet. Polacker, rumäner, litauer, marockaner som släpptes efter förhör och försvann troligen utomlands. 

 

Det kallas " positiva bieffekter".

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev JJC:

Vilken svensk skulle sitta anhållen så länge för misshandel där ingen blev skadad.

Hur många afghaner släps direkt efter förhör även vid grovmisshandel.

Varför de afghaner som polisanmäldes för misshandel av Rockys livvakt är inte gripna?

 

Förmodligen ingen, men nu är den här rapparen inte svensk och har förmodligen inget permanent adress i Sverige och därför är han häktad på grund av flyktfaran.

 

Afgahnen har förmodligen en permanent adress i Sverige och räknas därmed som en "Svensson" som rättssystemet kan plocka in när de vill, de har förhörts men då flyktfara inte föreligger så behöver de ej häktas.

 

Du har ju sämre koll än Trump vad gäller rättsystemet i Sverige...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev MaiChai:

 

Förmodligen ingen, men nu är den här rapparen inte svensk och har förmodligen inget permanent adress i Sverige och därför är han häktad på grund av flyktfaran.

 

Afgahnen har förmodligen en permanent adress i Sverige och räknas därmed som en "Svensson" som rättssystemet kan plocka in när de vill, de har förhörts men då flyktfara inte föreligger så behöver de ej häktas.

 

Du har ju sämre koll än Trump vad gäller rättsystemet i Sverige...

Polacker, rumäner, litauer, som är på stöldturnéer marockaner som är illegala utan fast adress som ställer till i Nordstan i Göteborg går bra att släppa.

Inse bara faktum att vi är inte lika inför lagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev JJC:

Polacker, rumäner, litauer, som är på stöldturnéer marockaner som är illegala utan fast adress som ställer till i Nordstan i Göteborg går bra att släppa.

Inse bara faktum att vi är inte lika inför lagen.

 

Skillnaden är väl bland annat att polackerna och de andra oftast inte filmar sig själv och lägger upp på sociala medier när de begår brott som den här rapparen gjort...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev MaiChai:

 

Skillnaden är väl bland annat att polackerna och de andra oftast inte filmar sig själv och lägger upp på sociala medier när de begår brott som den här rapparen gjort...

Stöld av inombords och utombords motorer och byggmaskiner för flera miljoner är alltså inget att nämna eller få straff för bara för att man inte filmar.

Skador orsakade av stöld av bla. båtmotorer kan även de kosta någon miljon att reparera på på de några båtar. Tyvärr blir det försäkringar och skattebetalarna som får gå in och ersätta det.

Ligorna är snart tillbaka utan någon påföljd alls.

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev JJC:

Stöld av inombords och utombords motorer och byggmaskiner för flera miljoner är alltså inget att nämna eller få straff för bara för att man inte filmar.

Skador orsakade av stöld av bla. båtmotorer kan även de kosta någon miljon att reparera på på de några båtar. Tyvärr blir det försäkringar och skattebetalarna som får gå in och ersätta det.

Ligorna är snart tillbaka utan någon påföljd alls.

I en domstol handlar det bara om vad som går att bevisa och bara för att man hittar ett gäng båtmotorer i Bodgans bil så bevisar inte det att han stulit dem. Häleri kan man ta honom för.

 

Såvida inte Bogdans polare filmade honom när de stal motorerna och lade ut filmen på sociala medier....

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev MaiChai:

I en domstol handlar det bara om vad som går att bevisa och bara för att man hittar ett gäng båtmotorer i Bodgans bil så bevisar inte det att han stulit dem. Häleri kan man ta honom för.

 

Såvida inte Bogdans polare filmade honom när de stal motorerna och lade ut filmen på sociala medier....

Bördan eller vad han nu kan hetta ertappades med att skära av motor samt på alla andra objekt fanns bara hans och hans kompisars fingeravtryck och på två eller tre hans blod.

Byggmaskiner erkände de att de stulit för att stjäla motorer och delvis att sälja till bla. Vitryssland och Ukraina. 

Ligan kunde även kopplas till inbrott på MediaMarkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...