Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev MaiChai:

 

Vi tar det efter vi har rett ut huruvida Obama är muslim eller inte.

 

Har du något som bevisar detta?

Jag kan inte göra det.

Men oavsett är jag inte övertygat om att han inte är det.

Tillbaka till muren, Varför ingen kritik mot Obama försatte att bygga muren? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MaiChai:

Bara för att man besöker en religiös inrättning så blir man inte automatiskt troende bara för att man går över tröskeln.

Lite som att man blir svensk om man åker tunnelbana i Stockholm 555555555

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Eftersom Obamas far gifte sig med en judinna så tvivlar jag starkt på att de var muslimer :look_down:

I forna Jugoslavien gifte sig muslimer med kristna, kristna med judar judar med muslimer ortodoxa kristna med muslimer.

Det var först efter J.B Titos död som man började kriga om religion.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev JJC:

Jag bara undrar varför ingen har kritiserat muren som börjades bygga redan under Clinton, försattes av Obama.

Men nu Trump vill försätta så är det ett jävla liv om detta.

Att jag drar religion beror på att visa religioner , hudfärg, V-isa politiska åsikter får inte kritiseras i Sverige. STRÄNGT FÖRBJUDET.

 

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Kan det bero på sättet han gör det på?

Lite skillnad när vuxna sansade personer gör något mot när en 72årig femåring twittrar och sitter och tjurar 😁

Angående muren. Det var ett av Trumps viktigaste vallöften. Och demokraterna har ingen anledning att hjälpa en motståndare att genomföra vallöften. 

 

Dessutom var det Mexico som skulle betala för muren, inte skattebetalarna i USA.

 

Demokraterna menar att det finns billigare sätt att upprätthålla säkerheten vid gränsen till Mexico.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Lite som att man blir svensk om man åker tunnelbana i Stockholm 555555555

Kan du svara på frågan.

Om du som inte är muslim ber du till Allah bara du går in i moské?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev JJC:

I forna Jugoslavien gifte sig muslimer med kristna, kristna med judar judar med muslimer ortodoxa kristna med muslimer.

Det var först efter J.B Titos död som man började kriga om religion.

Nu var det inte Jugoslavien som avhandlades utan USA.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

 

Angående muren. Det var ett av Trumps viktigaste vallöften. Och demokraterna har ingen anledning att hjälpa en motståndare att genomföra vallöften. 

 

Dessutom var det Mexico som skulle betala för muren, inte skattebetalarna i USA.

 

Demokraterna menar att det finns billigare sätt att upprätthålla säkerheten vid gränsen till Mexico.

Ändå byggde demokraterna en mur, Underligt eller hur. 

Annars håller med dig Demokrater behöver inte stödja Republikaner och tvärtom.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev JJC:

Jag kan inte göra det.

Men oavsett är jag inte övertygat om att han inte är det.

Tillbaka till muren, Varför ingen kritik mot Obama försatte att bygga muren? 

 

 

Okej, du kan inte bevisa det eller härleda ditt påstående till någon som kan det. Varför håller du då på att sprida fake-news som du ju ofta kritiserar media för att göra? 

 

Tror du på teorin att Obama gentligen inte är amerikansk medborgare också? Samt att hans fru egentligen är en man?

 

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev JJC:

Kan du svara på frågan.

Om du som inte är muslim ber du till Allah bara du går in i moské?

Är du på riktigt ???

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Nu var det inte Jugoslavien som avhandlades utan USA.

I USA gifter sig folk över religionsgränser.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev MaiChai:

 

Okej, du kan inte bevisa det eller härleda ditt påstående till någon som kan det. Varför håller du då på att sprida fake-news som du ju ofta kritiserar media för att göra? 

 

Tror du på teorin att Obama gentligen inte är amerikansk medborgare också? Samt att hans fru egentligen är en man?

 

 

Hur var det med kritik mot mur bygge som demokrater startade.

Nej jag tror inte på den teori, försök inte.

 

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
16 minuter sedan, skrev JJC:

Jag bara undrar varför ingen har kritiserat muren som börjades bygga redan under Clinton, försattes av Obama.

Men nu Trump vill försätta så är det ett jävla liv om detta.

Att jag drar religion beror på att visa religioner , hudfärg, V-isa politiska åsikter får inte kritiseras i Sverige. STRÄNGT FÖRBJUDET.

Jaså är det? Ta gärna dina teorier om detta i älgtråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev JJC:

I USA gifter sig folk över religionsgränser.

Tror du på fullt allvar att han blivit president om han varit muslim?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

I USA gifter sig folk över religionsgränser.

Judar och muslimer?
Sure.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tror du på fullt allvar att han blivit president om han varit muslim?

Varför inte? Islam är ganska stor i USA. 

Det är inte samma form av islam som i Mellan Östern. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev JJC:

Kan du svara på frågan.

Om du som inte är muslim ber du till Allah bara du går in i moské?

Likförbannat fortsätter du att sprida fake news!

 

Du har inte kunnat klargöra att Obama är muslim, du har inte kunnat hänvisa till några som helst trovärdiga källor på att så skulle vara fallet, det här mytomspunna besöket i en moske kan du inte heller visa någon bild eller klipp från och du kan ju då rimligtvis inte ha den blekaste aning om vad Obama bad till eller för.

 

Ifall nu det här besöket ens har ägt rum mer än i foliehattarnas galna hjärnor...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Eftersom Obamas far gifte sig med en judinna så tvivlar jag starkt på att de var muslimer :look_down:

 

Han var nog en sällsynt dålig muslim....

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev MaiChai:

 

Han var nog en sällsynt dålig muslim....

Kanske har jag fel men du förklarar inte VARFÖR ingen kritiserad Obama för muren?

Varför ingen Vågade kritisera han överhuvudtaget?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev JJC:

Kanske har jag fel men du förklarar inte VARFÖR ingen kritiserad Obama för muren?

Varför ingen Vågade kritisera han överhuvudtaget?

 

Öhh! Foxnews och Breitbart kritiserade, och kritiserar fortfarande, Obama. Speciellt nästan alla som kommenterar artiklarna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Muren byggs sakta 

 

https://www.nationalreview.com/2018/06/us-mexico-border-wall-being-built-slowly/#slide-1

 

The Wall Is Being Built! (Slowly.)

 

"....Pedestrian primary fencing can take a variety of forms, such as double steel mesh, bollard style, or solid steel plates. Pedestrian secondary fencing runs behind the primary fence, usually separated by a patrol road that allows the Border Patrol to monitor the area between fences. Tertiary pedestrian fencing is yet another layer of fencing behind the first two fences.

According to the General Accounting Office, the amount of primary and vehicle fencing increased fairly dramatically during the latter years of the Bush administration and in the first year or so of the Obama administration. From 2005 to 2010, the total miles of border fencing on the southwest border increased from 119 to 654 — including 354 miles of primary pedestrian fencing and 300 miles of primary vehicle fencing. But after 2010, construction of new fencing came to a virtual halt...."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev JJC:

Kanske har jag fel men du förklarar inte VARFÖR ingen kritiserad Obama för muren?

Varför ingen Vågade kritisera han överhuvudtaget?

 

 

USA har haft stängsel, staket, murar, plank och taggtråd mot Mexico under hundratals år - för att stoppa smuggling av både varor och människor. Det var inget påfund från varken Clinton eller Obama som du med hjälp av foliehattarna försöker slå fast.

 

images.jpeg.a656efcb1afa2602d4d6756a9a271899.jpeg

 

Det här är gränsen vid Tijuana 1950, notera stängslet.

 

Skillnaden är att de murarna, stängslen, staketen som byggts och förstärkts av tidigare regeringar har rymts inom budgeten - Trumps vita elefant projekt vet man ju inte ens vad det kommer att kosta https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/donald-trump-border-wall-mexico-cost-white-house-pay-price-taxpayers-money-a8480381.html

 

Det gjordes väl en fund-raising för några veckor sedan och Trump fick väl in några miljoner till muren och med det tempot i donationerna så kommer  den att kunna börja byggas om drygt 500 år beroende på inflationen. 

 

Att han lyckades lura i en hel del idi*ter att mexico skulle betala för den är för mig obegripligt men det säger väl det mesta om ett folk som låter sig uppfostras och bildas av TV´n...

 

Här är ett exempel på en annan mur som skulle skapa fred och välstånd för ett land gentemot ett grannland, det gick sådär med den muren...

 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Maginotlinjen

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev JJC:

Varför inte? Islam är ganska stor i USA. 

Det är inte samma form av islam som i Mellan Östern. 

Jo 0,5 till 0,3 % är stort.  från 2001 men inte tror jag det ökat så mycket. Speciellt inte efter 9/11

USA:s fördelning över religionssamfund var 2001 följande; protestanter 52 %, katoliker 24,5 %, obundna 13,2 %, judar 1,3 % och övriga 0,5-0,3 % (vilket bland annat innefattar muslimer, buddhister, ateister och hinduer).


 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jo 0,5 till 0,3 % är stort.  från 2001 men inte tror jag det ökat så mycket. Speciellt inte efter 9/11

USA:s fördelning över religionssamfund var 2001 följande; protestanter 52 %, katoliker 24,5 %, obundna 13,2 %, judar 1,3 % och övriga 0,5-0,3 % (vilket bland annat innefattar muslimer, buddhister, ateister och hinduer).


 

Rättar mig själv.  2017 var Islam tredje största med sina 1,1 % av USA`s medborgare då 3,45 miljoner muslimer levde i landet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_the_United_States

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Rättar mig själv.  2017 var Islam tredje största med sina 1,1 % av USA`s medborgare då 3,45 miljoner muslimer levde i landet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_the_United_States

2 muslim kvinnor blev invalda till representanthuset, kongressen, som tillträder 3 januari. 

 

https://globalnews.ca/news/4637169/us-midterms-rashida-tlaib-ilhan-omar/

Link to comment
Dela på andra sajter

Provade ni googla på 

idi*t 

Och välja bilder.

 

Ja, byt ut * mot bokstaven o

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...