Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

En sak är då i alla fall säker, USA kommer aldrig att få en kvinnlig president......

 

Så det är nog bara att gilla läget, kommer säkert att bli stora förändringar i Sverige 2018 också, folken har fått nog och kräver riktiga ändringar!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jänkar gillar dårar med självförtroende, pengar och förmågan att säga osanningar direkt i media.

 

Världen kommer även i nästa generation styras av olämpliga människor med alldeles för mycket pengar.

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Eller världen kommer att styras av folk som kommer från Goldman &Sachs

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Soengsang:

En sak är då i alla fall säker, USA kommer aldrig att få en kvinnlig president......

 

Så det är nog bara att gilla läget, kommer säkert att bli stora förändringar i Sverige 2018 också, folken har fått nog och kräver riktiga ändringar!

Är det viktigare med kvinna eller kompetens? Är Clitan verkligen rätt att ta posten som president? Hon är ju korrumperad.  

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev JJC:

Är det viktigare med kvinna eller kompetens? Är Clitan verkligen rätt att ta posten som president? Hon är ju korrumperad.  

Naturligtvis är kompetens och folkets förtroende det viktigaste, det är ju bara att se Trumps segertåg

Det är klart han kommer att gå hela vägen.

En korrumperad kvinna blir tack och lov aldrig ledare i USA.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Soengsang:

Naturligtvis är kompetens och folkets förtroende det viktigaste, det är ju bara att se Trumps segertåg

Det är klart han kommer att gå hela vägen.

En korrumperad kvinna blir tack och lov aldrig ledare i USA.

Fölket i USA kan väl inte vara så dum att dom röstar på Trump då är det ju bättre med en " korrumperad " kvinna samma som att vi i Sverige skulle rösta fram SD som regering, Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

Måtte Hillary vinna i stället för klappidi*ten Trump.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Skönt att vi har olika åsikter. För mig är det pest eller kolera. Med Hillary finns inget hopp. Med Trumpen finns det några % chans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Måtte Hillary vinna i stället för klappidi*ten Trump.

Håller med dej hon är ju så nära en riktig människa som Trump inte är i närheten av. Amerika är Amerika så man vet aldrig vad dom hittar på

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Håller med dej hon är ju så nära en riktig människa som Trump inte är i närheten av. Amerika är Amerika så man vet aldrig vad dom hittar på

För en gångs skull får du karma av mig.:haha:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

För en gångs skull får du karma av mig.:haha:

Tack det var jättesnällt nu kan jag sova gott i natt

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller världen kommer att styras av folk som kommer från Goldman &Sachs

Eller Clintons israeliska polare i allmänhet, och det är ju balanserade individer.

Eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
4 minuter sedan, skrev Nicholas:

Eller Clintons israeliska polare i allmänhet, och det är ju balanserade individer.

Eller inte.

Hellre det än att IS tar över.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tja, men länder som röstar in skådespelare (Reagan) eller i vårt fall svetsare (iofs med en avhoppad universitetsutildning som bästa merit inom det akademiska) på höga poster skall man väl inte vara så förvånad om det går lite tokigt ibland. Men jag vet faktiskt inte hur mycket personen i sig kan styra över, varken i Sverige eller USA.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, men länder som röstar in skådespelare (Reagan) eller i vårt fall svetsare (iofs med en avhoppad universitetsutildning som bästa merit inom det akademiska) på höga poster skall man väl inte vara så förvånad om det går lite tokigt ibland. Men jag vet faktiskt inte hur mycket personen i sig kan styra över, varken i Sverige eller USA.

Obama har ju inte kunnat göra speciellt mycket.

Deras utgiftstak har ju upprepade gånger förhindrat löne-utbetalningar.

Obama - care, vad hände med den?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Nicholas:

Eller Clintons israeliska polare i allmänhet, och det är ju balanserade individer.

Eller inte.

Kommer inte Trump att göra eftergifter för israelerna då?

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev GreenValley:

Hellre det än att IS tar över.

 

Du glömmer tydligen att usa var ledande i att driva på den arabiska våren som gjorde ett otal stater där religionen hölls under kontroll till helt muslimska stater.

det ledde även till problemen i Syrien.

alla dessa problem hamnade på din skatt nu.

usa är ute ur det där, Europa står med skiten kvar.

 

och det var inte trump som hittade på det , det var etablissemanget,

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...