Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

https://www.svtplay.se/video/19708931/kraftmatningen?start=auto
 
Snaran dras åt kring Donald Trump. I mer än ett år har den särskilde utredaren Robert Mueller synat den amerikanske presidenten och hans närmaste krets. Trump har slagit tillbaka och kallar utredningen en häxjakt. Frågan kvarstår: var presidentvalskampanjen 2016 i maskopi med Ryssland eller inte? Med ett osäkert kongressval som närmar sig och en Rysslandsutredning som går mot sitt slut laddar Donald Trump och hans motståndare för den sista striden. Amerikansk dokumentär från 2018
Vote Trump 2020 a perfect vision.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter


Vänstern vet inte på vilket ben dom ska stå.
Tidigare var ryssen idealet.
Nu är gamla hederliga USA innan Trump idealet.

Vad tror du själv Fritte. Är Trumpen i maskopi med Ryssland eller inte.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Nicholas:

Vote Trump 2020 a perfect vision.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Är  jag överraskad  över att du tycker det? Inte det minsta. Observera att jag skriver på svenska eftersom det är ett svenskt forum även om tråden handlar om USA, sån är jag och tänker så förbli.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

20/20
20 på båda ögonen.

Uttrycket för perfekt syn på amerikanska.

Även föregångaren till Excel (programmet) hette så bla.

Perfekt överblick över siffrorna avsågs med detta.

Är  jag överraskad  över att du tycker det? Inte det minsta. Observera att jag skriver på svenska eftersom det är ett svenskt forum även om tråden handlar om USA, sån är jag och tänker så förbli.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Trumpens problem kommer om han förlorar valet i nov  så att demokrater får majoriteten. Men tror vi det. Inte jag. Kommer Trumpen göra något under nästa vecka för att få R att gå och rösta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då får vi hoppas på att demokraterna vinner stort.

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dokumentär om fjanten Trump på Svt2 nu.  Hoppas någon avsätter honom snart innan hinner ställa till med något elände :-)

De kanske rent av kan landsförvisa honom till Tavelsjö 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev John Khonken:

Vad tror du själv Fritte. Är Trumpen i maskopi med Ryssland eller inte.

Naturligtvis har Trump spelat under täcket med ryssarna och han är rädd för att bevisen för detta, som blir fler och fler, kommer att leda till ett skamligt slut på hans korta politiska karriär. Varför skulle han annars lägga så mycket tid, energi och ilska på att stoppa utredningen som pågår? Har han rent mjöl i påsen så är det ju bara att sitta lugnt i båten och låta dom andra skämma ut sig.

 

Har du sett dokumentären jag rekommenderade? https://www.svtplay.se/video/19708931/kraftmatningen?start=auto 

Om inte så tycker jag att du ska göra det. Den innehåller mycket skrämmande fakta, som är verifierade, om Trumps beteende när det gäller hans  Rysslandskontakter. Jag ser mycket hellre på sådana program än dom där det sitter en konspirationsteoretiker i en soffa och framlägger den ena mer galna teorin efter den andra som om dom vore fakta och aldrig blir avbruten och ifrågasatt av en kritisk och påläst reporter.

När det gäller åsikter så väljer en del att först skaffa sig en sådan och sen leta runt på Internet för att hitta stöd för detta medans andra gör prexis tvärt om, alltså söker fakta först och därefter bildar sig en åsikt. Jag tillhör den senare gruppen. :)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Dokumentär om fjanten Trump på Svt2 nu.  Hoppas någon avsätter honom snart innan hinner ställa till med något elände :-)

De kanske rent av kan landsförvisa honom till Tavelsjö 😉

Lägst arbetslöshet på 70 år.

Ekonomi gr med enorm vinst.

Syd-nord Korea möte varandra och började samtala.

Mexikaner fick högre löner.

Nytt Nafta omarbetat Nafta avtal som gynnar alla parter.

och mycket annat...

 

Att vänterblivna inte fattar inte bättre att Trump är bra för USA och världen.

 

PS; Carina Bergfeldt är doktor i FAKE NEWS på Umeå Universitet

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Fritz:

Naturligtvis har Trump spelat under täcket med ryssarna och han är rädd för att bevisen för detta, som blir fler och fler, kommer att leda till ett skamligt slut på hans korta politiska karriär. Varför skulle han annars lägga så mycket tid, energi och ilska på att stoppa utredningen som pågår? Har han rent mjöl i påsen så är det ju bara att sitta lugnt i båten och låta dom andra skämma ut sig.

 

Har du sett dokumentären jag rekommenderade? https://www.svtplay.se/video/19708931/kraftmatningen?start=auto 

Om inte så tycker jag att du ska göra det. Den innehåller mycket skrämmande fakta, som är verifierade, om Trumps beteende när det gäller hans  Rysslandskontakter. Jag ser mycket hellre på sådana program än dom där det sitter en konspirationsteoretiker i en soffa och framlägger den ena mer galna teorin efter den andra som om dom vore fakta och aldrig blir avbruten och ifrågasatt av en kritisk och påläst reporter.

När det gäller åsikter så väljer en del att först skaffa sig en sådan och sen leta runt på Internet för att hitta stöd för detta medans andra gör prexis tvärt om, alltså söker fakta först och därefter bildar sig en åsikt. Jag tillhör den senare gruppen. :)

Tack Fritte. Min helg var full. Ska självklart kontrollera. Det var därför jag skrev som jag gjorde.Kul att du hittade dina fakta.  Härligt att du gör det rätta.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev JJC:

Lägst arbetslöshet på 70 år.

Ekonomi gr med enorm vinst.

Syd-nord Korea möte varandra och började samtala.

Mexikaner fick högre löner.

Nytt Nafta omarbetat Nafta avtal som gynnar alla parter.

och mycket annat...

 

Att vänterblivna inte fattar inte bättre att Trump är bra för USA och världen.

 

PS; Carina Bergfeldt är doktor i FAKE NEWS på Umeå Universitet

Ja vänterblivna är inte å leka med 555555

 

Dream on.    Att något är bra för USA betyder inte att det alltid är bra för resten av världen.

 

Nordkoreas raketman   lyssnar nog mer på Kina än USA när det gäller

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ja vänterblivna är inte å leka med 555555

 

Dream on.    Att något är bra för USA betyder inte att det alltid är bra för resten av världen.

 

Nordkoreas raketman   lyssnar nog mer på Kina än USA när det gäller

Ska inte de ledande se först sina egna väljare och medborgare? 

Se bara vad pågår med Europa och Sverige.  Vi ska hjälpa hela världen, samtidigt som våra egna pensionärer efter livslång arbete och skattebetande knappt kan leva på smulor de går och ATM migranter får allt och lite till och är missnöjda med det mesta. 

Trump är bra för USA och vi borde vara avundsjuka att de har en ledare som kämpar för USAs medborgare till skillnad på våra så kallade ledare som bryr sig bara om sin egen status i partiet och EU, De bryr sig mera om afrikaner och araber än dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev JJC:

Ska inte de ledande se först sina egna väljare och medborgare? 

Se bara vad pågår med Europa och Sverige.  Vi ska hjälpa hela världen, samtidigt som våra egna pensionärer efter livslång arbete och skattebetande knappt kan leva på smulor de går och ATM migranter får allt och lite till och är missnöjda med det mesta. 

Trump är bra för USA och vi borde vara avundsjuka att de har en ledare som kämpar för USAs medborgare till skillnad på våra så kallade ledare som bryr sig bara om sin egen status i partiet och EU, De bryr sig mera om afrikaner och araber än dig. 

Detta kommer att fortgå! Sånt som är djupt ingrott i oss tar väldigt lång tid att ändra. Se dom som röstat på ett visst parti hela sitt liv bara för att föräldrarna röstat så. Man gjorde nyss en undersökning om att det kan ta 40 år för ny teknik att slå igenom. Detta på grund av två saker, tekniken måste mogna och vi måste acceptera och ta till oss tekniken. Halvledarna uppfanns 1948, alla har faktiskt inte tagit till sig den digitala tekniken än! SMS fanns redan i slutet av 60-talet. När slog den tekniken igenom?

 

Svenskarna är vana vid att acceptera sin lott och lyssna på myndigheterna. Vi gör inte som fransmännen, som ställer till ett jäkla liv om myndigheterna hittar på något "ofog". Flyktingarna har blivit lovade ett bra liv redan innan de betalade smugglarna för resan till Sverige. De accepterar inte att bli lurade. Nu tar de inte ut sin ilska på människosmugglarna som de egentligen borde. De vet att det är helt bortkastat. Vilka kan de påverka, jo de svenska myndigheterna. Då de lärt sig att de har alla möjliga rättigheter som nykommen till Sverige. Och de accepterar inte att bli lurade. 

 

Myndigheterna vet också detta. Vadå! Jo att svenskarna är medgörliga och accepterar det mesta. Att gå emot nysvenskar är inte pk. Kan rent utav vara rasistiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä men hallååå!! Svensk politik finns det väl andra trådar att framföra sina åsikter om! I den här tråden diskuterar vi Donald Trump,! :police:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 hours ago, JJC said:

Lägst arbetslöshet på 70 år.

Ekonomi gr med enorm vinst.

Syd-nord Korea möte varandra och började samtala.

Mexikaner fick högre löner.

Nytt Nafta omarbetat Nafta avtal som gynnar alla parter.

och mycket annat...

 

Att vänterblivna inte fattar inte bättre att Trump är bra för USA och världen.

 

PS; Carina Bergfeldt är doktor i FAKE NEWS på Umeå Universitet

Jaha, ja det var ju en spännande och djuplodande analys som väcker många frågor, men jag nöjer mig med en: "Ekonomin går med enorm vinst". Vad menar du då?

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jaha, ja det var ju en spännande och djuplodande analys som väcker många frågor, men jag nöjer mig med en: "Ekonomin går med enorm vinst". Vad menar du då?

Spooncreek du vet väl att Trumpen använder samma beräkningsmodell som Obama. Då borde den vara vedertagen

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, John Khonken said:

Spooncreek du vet väl att Trumpen använder samma beräkningsmodell som Obama. Då borde den vara vedertagen

Nej John Khonken, det vet jag inte. Upplys gärna en okunnig vad det är för beräkningsmodell

Link to comment
Dela på andra sajter

Svar nej. Det tanker jag inte göra. Om du hänger med så vet du det. Hur dom beräknar allt vet jag ej. Hade  Trumpen gjort något eget hade alla skrikigt som fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev John Khonken:

Spooncreek du vet väl att Trumpen använder samma beräkningsmodell som Obama. Då borde den vara vedertagen

 

17 minuter sedan, skrev spooncreek:

Nej John Khonken, det vet jag inte. Upplys gärna en okunnig vad det är för beräkningsmodell

 

11 minuter sedan, skrev John Khonken:

Svar nej. Det tanker jag inte göra. Om du hänger med så vet du det. Hur dom beräknar allt vet jag ej. Hade  Trumpen gjort något eget hade alla skrikigt som fan.

Först vet du JK och en stund senare vet du inte, ungefär som vanligt alltså. :lol:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev JJC:

Fake news 5555555

Som Donald Duck...........flåt Trump skulle ha sagt

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Fake news 5555555

Som Donald Duck...........flåt Trump skulle ha sagt

Fake news för att artikel kommer inte från Aftonbladet? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu vill han riva upp kärnvapenavtal också .  Hurra Hurra 

Det tycker nog alla  rednecks här är bra  55555555555

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...