Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

John Khonken

Ni kan spela på att Trumpen får Nobels fredspris nästa gång. Bara lasta in

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Nu åkte nästa HC Macmaster. Ni smarta har ni någon tanke varför han sparkar folk hela tiden

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu åkte nästa HC Macmaster. Ni smarta har ni någon tanke varför han sparkar folk hela tiden

Han tror han fortfarande är med i sin såpa på dumburken

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillerson och McMaster båda kritiserade Trumps chef, Putin, precis innan dom blev sparkade, så det är väl klart man får gå då. Dom andra kanske har glömt att berömma Trumps jättehänder tillräckligt eller något annat lika väsentligt och fått gå därför. :dribble:

 

Det som är riktigt oroande är att Trump håller på att samla runt sig riktiga dumskallar som tycker att världens problem blir lättast lösta med att man bombar Nord Korea, Iran och alla andra länder man inte råkar gilla just nu. En annan sak gemensam för dom nya "rådgivarna" är att dom i stort sett alla har varit kommentatorer för Trumps favorit tv-kanal. 

Ändrades av lauri
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu åkte nästa HC Macmaster. Ni smarta har ni någon tanke varför han sparkar folk hela tiden

Och du som spontanejakulerar varje gång du ser Trump vad har du för tanke att han avskedar folk i parti och minut ?

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev hobbe:

Och du som spontanejakulerar varje gång du ser Trump vad har du för tanke att han avskedar folk i parti och minut ?

 

Mvh Hobbe 

Finns inga tankar, det är väl bara se på inläggen i denna tråd.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev lauri:

världens problem blir lättast lösta med att man bombar Nord Korea, Iran och alla andra länder man inte råkar gilla just nu

Hur många bomber har Trump låtit släppa jämfört med fredspristagaren Obama under jämförlig tid?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många bomber har Trump låtit släppa jämfört med fredspristagaren Obama under jämförlig tid?
Du kräver för mycket av folk som följer propaganda utan att tänka själva.
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev hobbe:

Och du som spontanejakulerar varje gång du ser Trump vad har du för tanke att han avskedar folk i parti och minut ?

 

Mvh Hobbe 

Min tanke är att han testar folk I skarpt läge. För att se om dom är lojala till USAs folk eller inte. Håller dom inte måttet åker dom ut. Ingen pardon här inte

Link to comment
Dela på andra sajter

Lol!

10 minuter sedan, skrev Benriach:

Hur många bomber har Trump låtit släppa jämfört med fredspristagaren Obama under jämförlig tid?

 

Gör ett snabbt google sök med t.ex. how many bombs dropped by obama/trump och du blir nog förvånad av resultatet. :burn_joss_stick:

 

Ja visst ja, fake news eller ngt. :lol:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev frason:

Finns inga tankar, det är väl bara se på inläggen i denna tråd.

Å vad bidrar du med mer än gnäll gnäll gnäll . Pröva va lite konstruktiv. Ska du se

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev John Khonken:

Min tanke är att han testar folk I skarpt läge. För att se om dom är lojala till USAs folk eller inte. Håller dom inte måttet åker dom ut. Ingen pardon här inte

Inte för att jag på något sätt vill påstå att jag tillhör dom smarta men jag tror att det är ganska enkelt. 

Det är ett ganska vanligt beteende bland människor med psykopatliknande beteende och även som i detta fall en av dom tydligast fallen av Narcissism jorden har skådat. 

 

Han kan och vet allt bäst och får han inte som han vill så ryker personalen. 

Skulle inte förvåna mig att när allt om Trump någon gång i framtiden blir känt kommer Nixon att framstå som hederligheten själv .

Detta är vad jag tror .

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Hobbe

Tack för dina tankar. Inte omöjligt att du har rätt. Det får tiden visa. Det jag funderar över. Vilka står på hans sida.  Hade han inte stöd hade han varit likviderad redan nu. Någon/några med stora maktbefogenheter står på Trumpens sida. Så måste det vara

Link to comment
Dela på andra sajter

John Boltons motståndare kallar honom för krigshetsare. Helt sant är väl att hans varit i tjänst hos de så kallade republikanska hökarna under 2000-talet, hos både pappa och son Bush tex, och var för både kriget i Irak och Afghanistan. Vill man att USA ska vara hårdföra mot omvärlden så kan man vara nöjd med valet. Högst sannolikt att Trump därmed fortsätter på den inslagna vägen och fortsätter fälla mer bomber än sin företrädare.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

27 minutes ago, spooncreek said:

John Boltons motståndare kallar honom för krigshetsare. Helt sant är väl att hans varit i tjänst hos de så kallade republikanska hökarna under 2000-talet, hos både pappa och son Bush tex, och var för både kriget i Irak och Afghanistan. Vill man att USA ska vara hårdföra mot omvärlden så kan man vara nöjd med valet. Högst sannolikt att Trump därmed fortsätter på den inslagna vägen och fortsätter fälla mer bomber än sin företrädare.

Aj fan, jag läste lite snabbt och trodde han hade tillsatt Michael Bolton. Han har/hade ju annars nästan lika cool frilla som Trump så jag tänkte att kanske Trump, som gammal dokusåpaskådis, körde en klassisk rockad och kallade in en joker för att liva upp stämningen och höja tittarsiffrorna i en allt mindre lyckad dokusåpa.

 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Atom:

Aj fan, jag läste lite snabbt och trodde han hade tillsatt Michael Bolton. Han har/hade ju annars nästan lika cool frilla som Trump så jag tänkte att kanske Trump, som gammal dokusåpaskådis, körde en klassisk rockad och kallade in en joker för att liva upp stämningen och höja tittarsiffrorna i en allt mindre lyckad dokusåpa.

 

Du är dock inne på ett intressant spår där, lite jokrar från underhållningsbranschen kanske är nästa steg. Synd att Monthy Python gänget är britter, tex John Cleese hade ju varit en utmärkt presstalesman nästa gång Trumpen vill byta sådan om en vecka eller så. Jim Carrey kanske är ett bra amerikanskt alternativ? Och varför inte scientologen Tom Cruise som näste utrikesminister för att försäkra sig hjälp från de Aliens som i hemlighet styr världen, när man ska fortsätta bomba de otrogna sönder och samman. Skådisar är ju bra på det sättet att de tar vilket gig som helst om pengarna är de rätta. Putins oligarker eller Saudi-shejkerna kanske kan pitcha in lite cash för att hjälpa till.

 

Sen tycker jag han kan skippa twitter och börja sända live från ovala rummet, exklusivt på Fox News såklart.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr ligger Jim Carrey illa till både hos Trump och NRA.

 

Orsaken till den senaste kontroversen med Trump-lägret, en bild av Sarah Sanders gjord av Carrey:

 

jim-carrey-painting-of-sarah-sanders.jpg.53e6c9f0597d5f101661c0d52c23e712.jpg

 

Och en av orsakerna varför NRA inte tycker om honom:

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minutes ago, spooncreek said:

Du är dock inne på ett intressant spår där, lite jokrar från underhållningsbranschen kanske är nästa steg. Synd att Monthy Python gänget är britter, tex John Cleese hade ju varit en utmärkt presstalesman nästa gång Trumpen vill byta sådan om en vecka eller så. Jim Carrey kanske är ett bra amerikanskt alternativ? Och varför inte scientologen Tom Cruise som näste utrikesminister för att försäkra sig hjälp från de Aliens som i hemlighet styr världen, när man ska fortsätta bomba de otrogna sönder och samman. Skådisar är ju bra på det sättet att de tar vilket gig som helst om pengarna är de rätta. Putins oligarker eller Saudi-shejkerna kanske kan pitcha in lite cash för att hjälpa till.

 

Sen tycker jag han kan skippa twitter och börja sända live från ovala rummet, exklusivt på Fox News såklart.

Jag tror vi har något på gång här. Jag tror vi kanske också borde kunna låna ut några MPR-profiler för att få ordning på Huset.

- Mr ATM som finansminister. Han investerar hela skolbudgeten i någon ny fancy kryptovaluta och efter 2,000% uppgång på en vecka löser han in alla kinesobligationer och köper dessutom Moldavien, Burkina Faso och en liten bit av Polen för mellanskillnaden.

- JKK som informationsminister. Han får en halvtimme med Google och Youtube och sedan ger han ett slumpvist uttalande. När då många undrar och ifrågasätter så håller han med dem. Och nästa dag googlar och youblar han igen och finner en annan vinkel på planet som aldrig slog ner i Pentagon. Efter ett par månader är det ingen som frågar längre.

-80% av MPRs medlemmar som gemensam invandrarminister. Bara för att det är enklast att säga nej.

-BTT som personlig rådgivare. Bara för att han skulle göra Trump mer trovärdig, jämförelsevis alltså. 

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Atom:

Jag tror vi har något på gång här. Jag tror vi kanske också kunna låna ut några MPR-profiler för att få ordning på Huset.

- Mr ATM som finansminister. Han investerar hela skolbudgeten i någon ny fancy kryptovaluta och efter 2,000% uppgång på en vecka löser han in alla kinesobligationer och köper dessutom Moldavien, Burkina Faso och en liten bit av Polen för mellanskillnaden.

- JKK som informationsminister. Han får en halvtimme med Google och Youtube och sedan ger han ett slumpvist uttalande. När då många undrar och ifrågasätter så håller han med dem. Och nästa dag googlar och youblar han igen och finner en annan vinkel på planet som aldrig slog ner i Pentagon. Efter ett par månader är det ingen som frågar längre.

-80% av MPRs medlemmar som gemensam invandrarminister. Bara för att det är enklast att säga nej.

-BTT som personlig rådgivare. Bara för att han skulle göra Trump mer trovärdig, jämförelsevis alltså. 

Om Trumpen lyckas skrapa ihop ett sånt stjärngäng från MPR  så vill jag själv vara med. Men jag kan mer blygsamt ta befälet över underhållningsdetaljen. Trumpen verkar ju ha rätt mycket ledigt och spela rätt mycket golf. Dessutom en riktig festprisse av vad man fått höra om bland annat hans äventyr i Ryssland.

 

Han kan få komma till Pattaya under skenmanöver att han ska på golfrunda, fixar vi via anmälan till en av Harrys golfturer, sen kör vi en ordentligt "bar-crawl". Efter en inledande stenbordsdiskussion, under ledning av BTT givetvis, om invandring och med ett urval av Pattayas expats (vars åsikter om invandring till 80 % motsvarar Trumps, precis som med MPR:s medlemmar) så har vi fått gubben (f-låt Mr President menar jag) på gott humör. Bra läge att gå på lite a gogos.  Kan avslutas med lite "ass-grabbing" på Windmill eller motsvarande, för ett nyp i rumpan av en rik kille med makt är ju vad alla brudar vill ha, har vi fått lära oss av Trumpen. Om behov uppstår tar vi en morgonbikt hos Pastor Fritz.

 

När Trumpen är åter till Vita Huset får Khonken fixa strategin för "deniability". Bara att hänvisa till "Fake News" och snacka med gubbarna på Fox News om någon avledande nyhet som handlar om Hillary, en så kallad "Khonken special". 

 

Det kommer att bli bra för Trumpen det här. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tack alla snälla. Ni börjar förstå. Ni är något på spåret. Så gratis och sov nu gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Carl Bildts drastiska tweet efter att ha hört om utnämningen säger väl det mesta.

"Bolton? Är det sant? Var ligger bunkern?".

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Fritz said:

Carl Bildts drastiska tweet efter att ha hört om utnämningen säger väl det mesta.

"Bolton? Är det sant? Var ligger bunkern?".

 

Fritz..

 

Då kanske det var Michael Bolton han utsett ändå, mycket bra ljudisolering i de flesta bunkrar. Den där andre Bolton tror jag inte alls på, jag såg precis en intervju på CNN men det kunde ju vem som helst se att det faktiskt var Pigge01. Och det kan ju inte vara så farligt;  det farligaste som kan hända med Pigge Bolton är nog att det blir väldiga trafikstockningar runt Kastrup när Trump ska ta alla flygningar därifrån. Det är säkert ICAs judiska ägare och Thais lömska kvasibuddhistiska judar som lurat i Trump att Pigge nu ska vara rådgivare. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Carl Bildts drastiska tweet efter att ha hört om utnämningen säger väl det mesta.

"Bolton? Är det sant? Var ligger bunkern?".

 

Fritz..

Jag lovade faktiskt mig själv att bygga, kanske inte bunker, men i alla fall ett "Fort Spooncreek" om Trump vann valet. Har slarvat med påbörjandet av det, kanske ska lyssna på Calle B, och börja nu.  Fortet ska ligga i sambons risby och vara självförsörjande på mat, dvs allt ett risfält har att erbjuda i form av fisk, grodor, råttor och annat gott. Öl brygger vi eget. Tillgången till vapen är ju god i Thailand så vi kommer att vara väl rustade att försvara fortet. Välkommen när smäller till, pastor Fritz. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...