Jump to content
IGNORERAD

M33's bästa skoknytartips och diverse.

hamnoi

Recommended Posts

Snart kommer tipsen som får dig att

hänpna , allt från skor till att skilja på

höger och vänster eller hitta till 60 bussen.

Missa det inte!!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• M33

13

• hamnoi

8

• Sangwal

5

• andrejsdenruskige

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Många som vill bli medlemmar av denna gruppen, mestadels märkligt folk som man inte har en aning om vilka de är.

Måste vara denna tråden alla vill åt :) Men här släpps inte vem som helst in utan endast de värsta idi*terna.

Dela på andra sajter

Ja, bara eventuella pizzabesökare får vara med o leka, här kan vi inte låta kreti o pleti vara med.

Men bjud in baa o jive:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Trevligt att folk vill vara med här.

Fläskar man på med inlägg så blir det ännu fler som vill vara med.

Dela på andra sajter

Mackan, vi får skylla på den tunna luften uppe i Lunden...

Så det är 60 bussen, som släpper av mig på fel ställe......

Blir enbart taxi som får föra herr Olsson hem, så man är hemma Innan det ljusnar..

.

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Mackan första tips för en lyckad hemresa efter pizzabesök och Casa hamnoi.

Innan tågresan till gbg så tar man fram sin 50mm breda silvertejp, skriver vänster på en bit och höger på den andra.

Dessa bitar klistras omsorgsfullt fast på respektive arm och vips så vet man åt vilket håll busshållplatsen ligger:haha:

Det kommer mera!!

Dela på andra sajter

Mackan första tips för en lyckad hemresa efter pizzabesök och Casa hamnoi.

Innan tågresan till gbg så tar man fram sin 50mm breda silvertejp, skriver vänster på en bit och höger på den andra.

Dessa bitar klistras omsorgsfullt fast på respektive arm och vips så vet man åt vilket håll busshållplatsen ligger:haha:

Det kommer mera!!

Det hjälper föga när man ändå hoppar av på fel hållplats och även tar fel tåg 

Inte ens taxi är 100% säkert för då måste man ju åka tillbaka och hämta sin telefon.

Dina jävla roppar ställer till det för mina hemresor, får nog börja boka Hotell Örgryte i fortsättningen

Dela på andra sajter

Ja, bara eventuella pizzabesökare får vara med o leka, här kan vi inte låta kreti o pleti vara med.

Men bjud in baa o jive:big_smile:

Exakt, de som har varit med eller kommer att vara med på ett pizzamöte är välkomna, övriga pissar vi på

Dela på andra sajter

Det hjälper föga när man ändå hoppar av på fel hållplats och även tar fel tåg 

Inte ens taxi är 100% säkert för då måste man ju åka tillbaka och hämta sin telefon.

Dina jävla roppar ställer till det för mina hemresor, får nog börja boka Hotell Örgryte i fortsättningen

Betalade du inte med ica kortet, så får man räkna med detta.

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Kan man boka tåget via Nonki?
Det borde garantera att det blir bekymmersfritt

Säkert möjligt, gäller bara att kolla att han bokar rätt månad.... För mig bokade han biljetter i februari istället för mars 

Dela på andra sajter

Kan man boka tåget via Nonki?
Det borde garantera att det blir bekymmersfritt

Nää,boka flyg genom Bengt så är du garanterat säker.

Fick förresten en bild skickad till mig på en halvnaken full Bengt som var påväg till en stor fest på thaien, helvete vad han borstar brandmannen:waaaht:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag tror att jag har guldläge att smita till GBG-området innan november.

Då jag har varit slug och fått firman att boka in mig på en förnyelse av offshorekurs, så saknar jag inte så många flyg för att fortsätta med diamondstatus på bonuskortet.
Förklarar jag för frun hur mycket extrabagage det innebär när vi åker till Thailand så lär ju en och annan flygresa få bokas utanför jobbet.

Fan så hårt hållen man är.

Dela på andra sajter

Jag tror att jag har guldläge att smita till GBG-området innan november.

Då jag har varit slug och fått firman att boka in mig på en förnyelse av offshorekurs, så saknar jag inte så många flyg för att fortsätta med diamondstatus på bonuskortet.
Förklarar jag för frun hur mycket extrabagage det innebär när vi åker till Thailand så lär ju en och annan flygresa få bokas utanför jobbet.

Fan så hårt hållen man är.

Det låter bra! Vi får väl försöka skrämma upp Tuttan samtidigt

Dela på andra sajter

Ett bra tips: detta var visst inte okej, fick lära mig den hårda vägen

Unknown.thumb.png.5f5ee1a44830840d3e1e57

Var ligger problemet?

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Var ligger problemet?

Fattar inte heller. Polisen kom och körde bort mig, de borde jaga tiggare istället för att trakassera en hårt arbetande fotslickare

Dela på andra sajter

• 2 år senare...
On ‎2015‎-‎08‎-‎15 at 20:21, skrev M33:

Många som vill bli medlemmar av denna gruppen, mestadels märkligt folk som man inte har en aning om vilka de är.

Måste vara denna tråden alla vill åt :) Men här släpps inte vem som helst in utan endast de värsta idi*terna.

Skönt att äntligen ha kvalificerat sig :big_smile:

Har fan kämpat hårt i många år för att bli en riktig idi*t :waaaht:

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev samet:

Haha, är du för normal på fredag blir du bannad...

Dela på andra sajter

Wtf, den här hade jag glömt av hahaha.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Haha, är du för normal på fredag blir du bannad...

Fuck! Då får jag fan se till att leverera :beat_plaster:

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

Nja, kan du bevisa att du har problem med vänster/höger, sätta på dig/knyta skorna osv, ja då är du kvalificerad på riktigt.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Nja, kan du bevisa att du har problem med vänster/höger, sätta på dig/knyta skorna osv, ja då är du kvalificerad på riktigt.

Fan det kan bli problem... kör bara med kardborreband på skorna och rosa foppatofflor när det är fest :big_smile:

Dela på andra sajter

Denna tråd har några år på nacken....

Det har blivit ett antal fyllor, sen denna tråden skapades.....

Och nu har även jag fått hjälp av fru Hamnoi, med skopåtagning.... Kanske inget att berätta för barnbarnen...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...