Jump to content
IGNORERAD

Kalas i Surin


Surin P3

Recommended Posts

Ja jag kör här ifrån vid 4-5 på Fredag morgon, sedan har jag cirka 45 mil och det tar väl 5-6 timmar-

Då ses vi på fredag och jag hoppas jag har dina varor med så jag inte super bort dom  på min isaantour som startar på tisdag 

det är nog lugnt dom kommer med all säkerhet fram 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    38

  • Herr Chang

    26

  • stefan5300

    21

  • Surin P3

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Då ses vi på fredag och jag hoppas jag har dina varor med så jag inte super bort dom  på min isaantour som startar på tisdag 

det är nog lugnt dom kommer med all säkerhet fram 

Fan tar dig om du missar demangry_smiley.thumb.png.ee0d931016fa78a8b, då får du bara äta lingonsyltemoticonblog.thumb.jpeg.2660fd8a84c3cc79

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan ta med alla dom som blir över köper jag för ett rejält överpris, för såna läckerheter kan man inte finna i surin.

MVH FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan ta med alla dom som blir över köper jag för ett rejält överpris, för såna läckerheter kan man inte finna i surin.

MVH FANTASY

Då ska jag göra 60 kroppkakor till.33955916-okay-smiley.thumb.jpg.902a2c5d3

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan ta med alla dom som blir över köper jag för ett rejält överpris, för såna läckerheter kan man inte finna i surin.

MVH FANTASY

Då ska jag göra 60 kroppkakor till.33955916-okay-smiley.thumb.jpg.902a2c5d3

Nä fan ingen försäljning på sådana här fester får man gehungry-emoticon.thumb.jpg.af33ee095b66eb och tafull.thumb.jpg.9784c2d390d62b05a7fe127f7.l.thumb.jpg.12573c37d375cf51d4743bd763d4

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag velat färdigt och planerat resten av min resa. Jag åker från Chiang Mai till Bangkok onsdag 17 februari, för vidare färd till Pattaya/Jomtien. Sen Bangkok till Buriram fredag 19 januari där det blir någon form av transport till Surin. Jag har bokat tre nätter på Manarotee Hotel, och sen blir det tillbaka till Bangkok 22 februari.

Om inte Surin P3 finns på plats 20 februari kommer jag att överväga att bli en drama queen :)

För övrigt har jag mycket bra internet här på Prince Hotel i Chiang Mai, inga problem att boka flygbiljetter och hotell. Apple Music fungerar fint och dessutom kunde jag under eftermiddagen avnjuta en ett bra drama i HD-kvalitet på Netflix.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag velat färdigt och planerat resten av min resa. Jag åker från Chiang Mai till Bangkok onsdag 17 februari, för vidare färd till Pattaya/Jomtien. Sen Bangkok till Buriram fredag 19 januari där det blir någon form av transport till Surin. Jag har bokat tre nätter på Manarotee Hotel, och sen blir det tillbaka till Bangkok 22 februari.

Om inte Surin P3 finns på plats 20 februari kommer jag att överväga att bli en drama queen :)

För övrigt har jag mycket bra internet här på Prince Hotel i Chiang Mai, inga problem att boka flygbiljetter och hotell. Apple Music fungerar fint och dessutom kunde jag under eftermiddagen avnjuta en ett bra drama i HD-kvalitet på Netflix.

Herr Chang har talat.

livet är inte bara motvind o uppförsbacke alltså..? :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Nu har jag velat färdigt och planerat resten av min resa. Jag åker från Chiang Mai till Bangkok onsdag 17 februari, för vidare färd till Pattaya/Jomtien. Sen Bangkok till Buriram fredag 19 januari där det blir någon form av transport till Surin. Jag har bokat tre nätter på Manarotee Hotel, och sen blir det tillbaka till Bangkok 22 februari.

Om inte Surin P3 finns på plats 20 februari kommer jag att överväga att bli en drama queen :)

För övrigt har jag mycket bra internet här på Prince Hotel i Chiang Mai, inga problem att boka flygbiljetter och hotell. Apple Music fungerar fint och dessutom kunde jag under eftermiddagen avnjuta en ett bra drama i HD-kvalitet på Netflix.

Herr Chang har talat.

Det finns flyg till Utapao direkt från Chiang Mai, om du vill slippa Bangkok..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns flyg till Utapao direkt från Chiang Mai, om du vill slippa Bangkok..

Ojdå, det visste jag inte. Nu är det bokat och ej återbetalningsbart.

Men tack för tipset, ska tänka på det nästa gång!

Herr Chag har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

livet är inte bara motvind o uppförsbacke alltså..? :thumbsup:

Absolut inte... jag lever trots allt ett ganska komfortabelt liv. Lite motgångar kan jag stå ut med.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut inte... jag lever trots allt ett ganska komfortabelt liv. Lite motgångar kan jag stå ut med.

Herr Chang har talat.

det låter bra det, önskar dig en fortsatt trevlig resa! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag velat färdigt och planerat resten av min resa. Jag åker från Chiang Mai till Bangkok onsdag 17 februari, för vidare färd till Pattaya/Jomtien. Sen Bangkok till Buriram fredag 19 januari där det blir någon form av transport till Surin. Jag har bokat tre nätter på Manarotee Hotel, och sen blir det tillbaka till Bangkok 22 februari.

Om inte Surin P3 finns på plats 20 februari kommer jag att överväga att bli en drama queen :)

För övrigt har jag mycket bra internet här på Prince Hotel i Chiang Mai, inga problem att boka flygbiljetter och hotell. Apple Music fungerar fint och dessutom kunde jag under eftermiddagen avnjuta en ett bra drama i HD-kvalitet på Netflix.

Herr Chang har talat.

den här gången ska vi nog lyckas med kalaset. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag velat färdigt och planerat resten av min resa. Jag åker från Chiang Mai till Bangkok onsdag 17 februari, för vidare färd till Pattaya/Jomtien. Sen Bangkok till Buriram fredag 19 januari där det blir någon form av transport till Surin. Jag har bokat tre nätter på Manarotee Hotel, och sen blir det tillbaka till Bangkok 22 februari.

Om inte Surin P3 finns på plats 20 februari kommer jag att överväga att bli en drama queen :)

För övrigt har jag mycket bra internet här på Prince Hotel i Chiang Mai, inga problem att boka flygbiljetter och hotell. Apple Music fungerar fint och dessutom kunde jag under eftermiddagen avnjuta en ett bra drama i HD-kvalitet på Netflix.

Herr Chang har talat.

 3 Tai Wang Road är det där som du är Prince Hotel.Där har jag många trevliga minnen från,mitt favorit hotell , från mina första resor till th

Link to comment
Dela på andra sajter

 3 Tai Wang Road är det där som du är Prince Hotel.Där har jag många trevliga minnen från,mitt favorit hotell , från mina första resor till th

Ja, det stämmer. Har bott här många gånger, ursprungligen tack vare rekommendation från Hakancnx. Hotellet är väl i behov viss ytterligare renovering, men 800 baht natten är klart prisvärt med tanke på läget. Och internet är lika bra som hemma i Göteborg, något man inte är bortskämd med i Thailand.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och Claes391 räknar att ryka upp på fredag em. Bil från Hua Hin.

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och Claes391 räknar att ryka upp på fredag em. Bil från Hua Hin.

 

 

ryk inte upp på vägen bara 

Link to comment
Dela på andra sajter

ryk inte upp på vägen bara 

Så går det med en Appleprodukt och dess rättstavning, det kan bli vilka roliga ord som helst :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så går det med en Appleprodukt och dess rättstavning, det kan bli vilka roliga ord som helst :) 

Så går det om man är för lat att läsa igenom sitt inlägg innan man skickar det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får hoppas att dom som inte kommer säger det men vet att det kommer 4-5 st som inte är anmälda också 

ska kolla hur många dom är ,du åker väl ner på fredag så till dess hoppas jag det blir lite klarhet i frågan 

Ja jag kör här ifrån vid 4-5 på Fredag morgon, sedan har jag cirka 45 mil och det tar väl 5-6 timmar-

Åker från obygden redan i morgon formiddag Torsdag så att jag slipper att åka så tidigt på Fredag morgon, har bokat på Majestic.

Väl mött.7c92e2ef385767b1a6645986c581f3ed.thumb.jimages.thumb.jpg.288a563fd9016cae66371fe

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag på Hotel Majestic i Surin.

Nu kör vi 

IMAG0557.jpg

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu kör vi 

IMAG0557.jpg

Tummelisa sitter med nästan samma skrota skojar bara Tumordok  :buba:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...