Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2015


Herr Chang

Recommended Posts

Är du vänsterhänt Rillex ??

Skriver med höger kastar med vänster ? Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 386
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    42

  • Nilsson68

    34

  • Sam sip sam

    17

  • Odin

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HP har träffat LP, så det börjar fylla på med gäster  :haha:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Elfel på järnvägen nu går det inte fort!! Kommit till Lerum heter det visst. ?? Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma problem här men vi ligger strax före, snigelfart till Partille sen ska det släppa heter det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriver med höger kastar med vänster ? Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag såg det på din medpassagerare :pow:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat o Toa stopp. On The way. bac1f8975ab8c052c56c562c4f10246b.jpgce49df37a6ae7f104dbcd800a7419e02.jpg

Hopas att du köte polkagrisar.

Brukar titta på när dom tillverkas på Braehus

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Någon som åker ner till träffen imorgon från Stockholm som har plats för en Swedenfarang t/r? 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Västra stambanan stilla efter ledningsras – två tåg evakueras

En nedriven kontaktledning har tvingat två tåg att evakueras på västra stambanan.

Efter ett totalstopp har tågtrafiken kommit igång.

– Det kommer att köras på ett spår under resten av dagen, säger Johan Tjerneng, presskommunikatör på Trafikverket.

 

En nedriven kontaktledning mellan Partille och Jonsered tvingade på fredagseftermiddagen västra stambanan till ett totalstopp.

– Vi har kört enkelspår sedan halv tre men nu är det två tåg som står stilla på grund av kontaktledningen och behöver evakueras. Så medan de utryms så är det helt stopp eftersom man inte vill ha människor på spåret med trafik igång, sa Johan Tjerneng, presskommunikatör på Trafikverket vid 16.30.

Förseningar under resten av dagen

En kvart senare hade tågen utrymts och trafiken kunde fortsätta – på ett spår. Det gör att alla resenärer mellan Stockholm och Göteborg under fredagen påverkas. Ledningen kommer troligtvis inte att lagas förrän i natt eftersom man vill behålla ett av spåren körbara.

– Vi vill kunna köra på det ena spåret och under reparationen kommer man att behöva stänga av båda spåren av säkerhetsskäl, säger Johan Tjerneng.

Han tror att det främst är pendeltåg som kommer att ställas in och fjärrtåg som kommer att bli försenade.

2
Tråkigt om nån Mpr sitter fast.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit oxå,det blir ingen västgötaträff för våran del. Hade helt glömt bort att lill-pöjken har fotbollsmatch på söndag.Jaja det får bli en annan gång. Får sikta på Udon i vinter eller nått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kö till Götet 6 tåg före står på kö i Floda!

Trevligt litet samhälle hm?????

image.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

SWEDEMAN är på gång väntar på bussen till Göteborg :big_smile:

image.thumb.jpg.14c6eb7f3aa7d415c9afd8e4

Ska du va borta 1 vecka?

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Hämtning sen en bira på balkongen hos Kantarellens  kusin underbar blå himmel SU Tommolow!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hämtning sen en bira på balkongen hos Kantrells kusin underbar blå himmel SU Tommolow!

image.jpg

image.jpg

Sköt dig nu :pudency:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag smitit iväg från den trevliga förträffen till mitt hotellrum för att hämta öl och stol samt glutta lite på MPR! Hinner tyvärr inte ladda upp några bilder just nu, det får bli senare.

Jag kan i varje fall meddela att legenden Swippe med dam har anmält sig för deltagande på lördagen! Nu väntar vi dessutom på att Swedenfarang ska ta sig hit...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

LelleGotland

LelleGotland med fru måste tyvärr lämna återbud. Fru LelleGotland har ramlat av cykeln och fått en lättare hjärnskakning.:pudency: Hoppas ni får en trevlig dag.  :D

Smaken är som baken....en del har ingen!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...