Jump to content
IGNORERAD

Stockholmsträff Lördag den 6/12


HajKaj

Recommended Posts

vi ja men dom är på sue ellen och hon är i dallas

På avgiftningen ja, där hamnar inte vi hoppas jag...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    13

  • Sam sip sam

    12

  • husse

    11

  • Benriach

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det fanns Clirre mat 41dcf9623921f2a3e7d11591692968fb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och rocknroll pilsner

54a15ad2f3ebd97be2dda89e667d9ce3.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

No Pics?

näää vi hade för trevligt för att ha tid med bildtagningar...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

No Pics?

Provar igen då... förb form

 

Swampen, här får du en forumträffsbild, men du va inte med på den heller ? hårt hållen :huh: eller

 

post-5552-0-57193400-1417979612_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Provar igen då... förb form

 

Swampen, här får du en forumträffsbild, men du va inte med på den heller ? hårt hållen :huh: eller

 

attachicon.gifDSC_0113.jpg

Men den gamle va  :give_rose:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade anmält mig men skulle bara äta en julmiddag med snaps innan. Gick upp till lägenheten för att göra mig redo för en färd men skulle bara vila lite i soffan. Jo tjena klockan 10 väckte frugan mig och undrade om jag skulle gå och lägga mig i sängen.

Får ta nya tag till nästa träff.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...