Jump to content
IGNORERAD

Dalaträff 29/11


amja

Recommended Posts

Kommer

Amja
Sam Sip Sam
Herr Chang
GSt med fru
Familjen Lappen

audirs2 med fru + en ledig thaitjej

Dotcom

 

Kanske kommer

 

Svampen (vet inte hur jag ska tolka hans inlägg om det är en bokningsbekräftelse från hotellet)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 338
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    46

  • gst

    38

  • svampen

    32

  • audirs2

    27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Pratade med svampen tidigare idag och då babblade han om att han inte kunde åka till Falun pga nån 50-års fest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratade med svampen tidigare idag och då babblade han om att han inte kunde åka till Falun pga nån 50-års fest.

Bra att ha en KONTORSRÅTTA som håller reda på mig yes kantarellens syster fyller 50! :ironi:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vart Borlängeborna tagit vägen.

dit går det nattbussar till 2.30!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tyvärr inte komma, skall till syrran och adventsfika

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att inte ta sällskap av Herr Chang till min gamla regementsstad Dalregementet där man haft så otroligt roligt och t.o.m. träffade sin första hustru, tillika mamma till mina två första barn, från Järlinden. 

 

På den tiden hyrde man ut sin åtta år gamla VW- bubbla som var O- registrerad till överpris till de stackars Uppsala och Stockholmsbeväringarna som hade det lite jobbig att få ihop det med dalkullorna i stan. 

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha det ser inte ut att komma så många.

Jaja jag tänker då alla fall äta gott och dricka en del.

Jag slipper ta ledig utan fick ledigt hela helgen med full betalning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att inte ta sällskap av Herr Chang till min gamla regementsstad Dalregementet där man haft så otroligt roligt och t.o.m. träffade sin första hustru, tillika mamma till mina två första barn, från Järlinden.

På den tiden hyrde man ut sin åtta år gamla VW- bubbla som var O- registrerad till överpris till de stackars Uppsala och Stockholmsbeväringarna som hade det lite jobbig att få ihop det med dalkullorna i stan.

Tycker absolut du ska komma :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer
Amja
Herr Chang
GSt med fru
Familjen Lappen

audirs2 med fru + en ledig thaitjej

Dotcom

 

Kanske kommer

Lenno

Ändrades av gst
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade gärna kommit om man inte jobbade den här helgen går inte av perioden förrän den 6 dec. Det blir julbord här i norge istället

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattar här så ingen missar något:

 

Vi träffas den 29/11 på KINGS ARMS i centrala Falun

Tid kl 14.

 

Amja har lovat ägaren att meddela på fredag hur många som kommer, så det är bra om ni anmäler här. Naturligtvis går det ändå bra att bara droppa in.

 

För de som så önskar, finns ett förslag att senare på kvällen Fortsätta på Mimos där det är uppträdande av Steppin' Out med Pelle Lindström.

 

https://www.facebook.com/events/520028401465319/?fref=ts

 

För er som inte känner till Pelle Lindström, är han en levande legend i Dalarna, och en av Sveriges absolut bästa blues-män och munspelare. Lyssna gärna på denna:

 

https://www.youtube.com/watch?v=yIOzeukSPOA

 

Vi hoppas på fler anmälningar under dagen eller i morgon fm, annars får vi se till att ha desto roligare med de som vi blir :)

 

Kommer
Amja
Herr Chang
GSt med fru
Familjen Lappen

audirs2 med fru + en ledig thaitjej

Dotcom

 

Kanske kommer

Lenno

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

He he, har upptäckt att alla andra har namn med stor bokstav, men berömda Audi rs2 har liten bokstav, nu blir man så förnärmad asså! :haha:  (ps:fruga som såg detta) 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

He he, har upptäckt att alla andra har namn med stor bokstav, men berömda Audi rs2 har liten bokstav, nu blir man så förnärmad asså! :haha:  (ps:fruga som såg detta) 

Kärt barn har många namn vet du väl :friends:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffas den 29/11 på KINGS ARMS i centrala Falun

Tid kl 14.

 

Amja har lovat ägaren att meddela på fredag hur många som kommer, så det är bra om ni anmäler här. Naturligtvis går det ändå bra att bara droppa in.

 

För de som så önskar, finns ett förslag att senare på kvällen Fortsätta på Mimos där det är uppträdande av Steppin' Out med Pelle Lindström.

 

https://www.facebook...465319/?fref=ts

 

För er som inte känner till Pelle Lindström, är han en levande legend i Dalarna, och en av Sveriges absolut bästa blues-män och munspelare. Lyssna gärna på denna:

 

 

Vi hoppas på fler anmälningar under dagen eller i morgon fm, annars får vi se till att ha desto roligare med de som vi blir :)

 

Kommer
Amja
Herr Chang
GSt med fru
Familjen Lappen

Audirs2 med fru + en ledig thaitjej

Dotcom

 

Kanske kommer

Lenno

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffas den 29/11 på KINGS ARMS i centrala Falun

Tid kl 14.

 

Amja har lovat ägaren att meddela på fredag hur många som kommer, så det är bra om ni anmäler här. Naturligtvis går det ändå bra att bara droppa in.

 

För de som så önskar, finns ett förslag att senare på kvällen Fortsätta på Mimos där det är uppträdande av Steppin' Out med Pelle Lindström.

 

https://www.facebook...465319/?fref=ts

 

För er som inte känner till Pelle Lindström, är han en levande legend i Dalarna, och en av Sveriges absolut bästa blues-män och munspelare. Lyssna gärna på denna:

 

 

Vi hoppas på fler anmälningar under dagen eller i morgon fm, annars får vi se till att ha desto roligare med de som vi blir :)

 

Kommer

Amja

Herr Chang

GSt med fru

Familjen Lappen

Audirs2 med fru + en ledig thaitjej

Dotcom

 

Kanske kommer

Lenno

Jou bro, den där Pelle har ett skönt tugg!  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej undra var och när dalaträffen blir någon stans. från lars273

 

Hej!

 

Hade missat din fråga, men det stod tidigare i första inlägget, numera även i det senaste. Kings Arms från 14 på lördag är det som gäller. Hoppas du kommer :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

 

Hade missat din fråga, men det stod tidigare i första inlägget, numera även i det senaste. Kings Arms från 14 på lördag är det som gäller. Hoppas du kommer :)

 

Hehe, om sanningen ska fram råkade inlägget från lars273 fastna i kön av nya inlägg som ska godkännas.

 

Hur som helst håller jag nu på med förberedelser inför morgondagens resa.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Om Knasen,Wuttan och TV kommer så kommer jag så vi för en gång skull avgöra vilken mobil som är bäst :wink:

å vem är wuttan :fool:  :fie:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag deltar och hoppas någon vill träffa mig :wink:

 

Anländer Falun fredag 28 november 16.34 och lämnar söndag 30 november 13.38. Bor på Bergmästaren, hoppas det är krypavstånd till mötesplatsen!

 

Herr Chang har talat.

Helvite va snabb du e på mpr träffar .Ja jag förstår här nere börjar de bli lite slentrian

va kostar rummet ?

Med vänlig hälsning den fattige :sFduh:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag deltar och hoppas någon vill träffa mig :wink:

 

Anländer Falun fredag 28 november 16.34 och lämnar söndag 30 november 13.38. Bor på Bergmästaren, hoppas det är krypavstånd till mötesplatsen!

 

Herr Chang har talat.

Huga tyckte förs de stod Borgmästarn :friends:  :good: då hade jag kommit direkt :hi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kommer

Amja

Sam Sip Sam

Herr Chang

GSt (ev med fru)

Lappen

skriv in clirre också .DS jag blandar i hop amja med söderkisen va fan han nu kallar sig :fool:  :fool: nåväl ska försöka komma

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...