Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 3 oktober 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Kan jag väll göra, men om det gäller drickat så har jag inga större problem.

Har ju hängt med Clions trådar och fattat han skulle på avgiftning m.m.

Men de verkar tyvärr inte gå så bra om man kollar bilderna

Tillgjorda inga problem med drickat längre bara jag inte dricker vin eller sprit .nåja 1 glas går ju ann men 2 då blir jag skelögd pga av magoperationen (gastrip)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kenneth073

    5

  • Sangwal

    4

  • Avregistrerad clion

    4

  • FF

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Jag längtar också dit fast att jag inte har nån kärlek där  :crazy:

Nä du har kärlekar över hela jorden lamai  :good:  :give_rose:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju bara du själv som kan ändra din livsstil.

Hoppas det ordnar sig för dig ,har inte hängt med i alla svängar men har du dumpat afrika kärleken och hittat någon ny?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det är ju bara du själv som kan ändra din livsstil.

Hoppas det ordnar sig för dig ,har inte hängt med i alla svängar men har du dumpat afrika kärleken och hittat någon ny?

Nej hon är inte dumpad det chattas varje dag .Sen är det Olga som vill komma och hälsa på  :heat: Och hennes arbetsgivare betalar biljetten  pga

av nån belöning ja ja.ok jag skrev till henne att hon får söka visum på svenska ambassaden i Moskva  och dit är det omkr 70 80 mil

ja fortsättning följer  :wink:  kul och chatta  alla fall 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...