Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg lördag 6 september 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    9

  • born41

    6

  • Tommy

    6

  • Avregistrerad clion

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Efter HC:s äventyr på sjukstugan så är det ju fantastiskt att se att han är tillbaka på sin ordinarie stol!

Link to comment
Dela på andra sajter

kul å se att både Snömannen och Krögarn är med på ert möte idag, det är inte altför ofta man ser dom i bild längre

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

kul å se att både Snömannen och Krögarn är med på ert möte idag, det är inte altför ofta man ser dom i bild längre

Ja det är 2 kanon grabbar

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är fan inte kloka (tolka det på ett ytterst trevligt sätt, om det nu går. giraffer och annat), men trevligt att vara med såhär på fjärr i alla fall.

 

Mysigare forum har jag inte varit med om.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är det ingen bild på Clions mysiga negress;

- Stannade hon hemma?

Vi kan bara gissa!

Varning för ebola kanske :fie:

 

På bilden av flaskan med Chang Mjölk så syns inte varningstexten längst ned!

FÅR EJ GES TILL BARN UNDER 50 ÅR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen va perfekt men alla va runda så det va en mix ev det duga

Fxxn va kul vi hade me kula

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Till våran välgörare bananfjanten

a5febfd709484796dcd54cc40f782f14.jpg

 

Ja då får man hoppas att ölen är inköpt i Tyskland.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till våran välgörare bananfjanten

a5febfd709484796dcd54cc40f782f14.jpg

 

Tack, ett mycket trevligt initiativ som klart motbevisar di belackare som säger att Götlaborgare skulle vara empatilösa.

Hur mycket blev det månne i koppen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, ett mycket trevligt initiativ som klart motbevisar di belackare som säger att Götlaborgare skulle vara empatilösa.

Hur mycket blev det månne i koppen?

Det är väl bara att räkna burkarna..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara att räkna burkarna..

Rock on!

 

Svårt att se på fotografiet så betydligt enklare att fråga, var han för full får man hoppas att di sparade kvittot.

En får hoppas att den däringa Uppsala träffen antar Götlaborgarnas utmaning och krökar på rejält  med köpealkohol, allt för koppens skull. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Svårt att se på fotografiet så betydligt enklare att fråga, var han för full får man hoppas att di sparade kvittot.

En får hoppas att den däringa Uppsala träffen antar Götlaborgarnas utmaning och krökar på rejält  med köpealkohol, allt för koppens skull. 

 

Den träffen är ju på krogen så där lär det inte bli några pantburkar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Den träffen är ju på krogen så där lär det inte bli några pantburkar..

 

Mja, säg inte det.

Har hört att många snåljåpar tar sig flera stänkare hemma innan di går ut för att dricka på lokal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Varför är det ingen bild på Clions mysiga negress;

- Stannade hon hemma?

Vilken av dompost-3713-0-61560200-1410079656.jpg

Och en bonus ha ha

post-3713-0-11158500-1410079586_thumb.jp

post-3713-0-99741300-1410079620.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt på sommarhalvåret hölls vår lilla sammankomst i den vackraste av parker, Slottsskogen.

post-3517-0-45521900-1410078085_thumb.jp

 

Klädsel: Valfri.

post-3517-0-88228200-1410078143_thumb.jp

 

Fick inte klart för mig om vår gode medlem var ett halvår försenad till Studenternas i Uppsala för bandyfinalen eller till ett viktigt revisorsmöte. Imponerande blickar får han iaf.

post-3517-0-89676900-1410078482_thumb.jp

 

Här har A- lagarna från Hisingen träffat sina polare Fastlandslagarna för att lösa världsproblem.

post-3517-0-04054300-1410078679_thumb.jp

 

Hisingsgänget försökte tydligen sälja in idèn om en bro med fyra körfält, spårvägsspår, bussfil och såväl gång som cykelbanor. Och max 2 meter hög.

post-3517-0-42228700-1410079048_thumb.jp

 

Fastlandslagarna kunde inte riktigt engagera sig i denna lokala intressefråga utan försökte mer få stöd för slopande av pant på ölburkar redan vid inköp.

post-3517-0-28217800-1410079338_thumb.jp

 

Annars var det som vanligt en riktigt lattjolajbans picknick med många goa historier och skratt. Ser fram emot nästa då vi kryper inomhus i pubmiljö igen. Inte så illa det heller.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tack, ett mycket trevligt initiativ som klart motbevisar di belackare som säger att Götlaborgare skulle vara empatilösa.

Hur mycket blev det månne i koppen?

Det var faktiskt jag som samlade på burkarna tänkte få lite kulor inför Båt träffen nu glömmer jag ju burkarna vid genomgång. Var där i morse men då Hasse Rumänerna redan nypit dom Men min keps missade han. Så inget för den fattige pensionären som måste kriga med damsugarna

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var faktiskt jag som samlade på burkarna tänkte få lite kulor inför Båt träffen nu glömmer jag ju burkarna vid genomgång. Var där i morse men då Hasse Rumänerna redan nypit dom Men min keps missade han. Så inget för den fattige pensionären som måste kriga med damsugarna

 

Du får ena skaffa dig en egen kopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...