Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg lördag 6 september 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Jag slutade dricka mjölk, när jag började kunna försvara mej...

 

 

MVH Tommy

Men så blev du ett klenbygge oxå  :good:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    9

  • born41

    6

  • Tommy

    6

  • Avregistrerad clion

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men så blev du ett klenbygge oxå  :good:

Skål då starke man :friends:

 

Ser förresten ut som om vädret blir bra på Lördagen, bara det att vi har nån fest inbokad på Thai House, den börjar 13, bör väl vara över ett par timmar senare, inget fylleslag, om man säger så...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är någon som är i behov av lite kvalitetsketchup eller senap imorgon så kan jag ta med detta för de bidde några skvättar över på Västgötaträffen.

 

Men jag släpar inte med mig detta om inget behov finnes!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas ni får en trevlig avslutning på sommarträffarna med härligt sk. brittsommarväder, saknar er gubbar o tanter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem eller vilka har grill med på träffen? Korv o bröd får vel var o en ha med sig själv,

Jag har inte gasolgrillen med denna gång

 

Born41

Ändrades av born41
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem eller vilka har grill med på träffen? Korv o bröd får vel var o en ha med sig själv,

Jag har inte gasolgrillen med denna gång

 

Born41

 

Webern till höger kommer om inget oförutsett händer typ ösregn

 

post-3080-0-29607200-1399197105.jpg

 

Bild (©) HC

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet tips, om ni bara ska grilla en vurre eller 2, då är det smutt med en engångsgrill, bara tända på, grilla å kasta sen, inget plock med briketter, tändvätska å rengjör6ng efteråt. Tänk på att kasta den på rätt ställe bara

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man diskutera politik på forumträffarna, och kan man i såfall bli avstängd på MPR för de åsikter man framför IRL?

 

SD regerar, jag menar förstås Secure Digital, Fi är hemska, ja vad kan man säga, har ju övat försvar mot den "lede Fi" ett otal gånger, och de är inte roliga att tas med, kan väl bli IS som kyler ner Fi när Istiden kommer åter för att det skulle vara nån slags Global uppvärmning på gång är det väl bara MuPpar som tror på, och om nån månad eller 2 så önskar vi säkert att det var lite varmare kring stugorna.

 

 

MVH Tommy

 

Skål i stugorna, förresten!

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man diskutera politik på forumträffarna, och kan man i såfall bli avstängd på MPR för de åsikter man framför IRL?

 

MVH Tommy

 

Skål i stugorna, förresten!

 

På forumträffarna är det inte forumreglerna som gäller, dock vanlig vett och etikett förstås. Ingen kommer att bli avstängd från MPR pga vad man sagt på en forumträff. Möjligen kan man bli ombedd att inte delta i nästa forumträff, men det har inte hänt hittills vad jag vet.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att ni har väldigt ofta Forumträffar i Göteborg. Ni verkar vara väldigt törstiga på Västsidan :good:  :friends: .

 

Sakaeo

HC du är underbar.

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

På forumträffarna är det inte forumreglerna som gäller, dock vanlig vett och etikett förstås. Ingen kommer att bli avstängd från MPR pga vad man sagt på en forumträff. Möjligen kan man bli ombedd att inte delta i nästa forumträff, men det har inte hänt hittills vad jag vet.

 

Herr Chang har talat.

Nån gång skall väl vara den första?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla ämnen är välkomna, men man ska inte bli putt om vissa inte känner samma sak. Det kallas för demokrati

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån gång skall väl vara den första?

 

 

MVH Tommy

 

Det är mycket möjligt, men betänk att vid möten IRL har vi helt andra sociala mekanismer i kraft. Om någon säger eller gör något riktigt dumt lär denna person bli rejält klandrad av övriga deltagare och kanske rentav helt utfryst. Och då är det nog inte så intressant för denne person att delta i fler träffar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

På väg från systemet ;)

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är mycket möjligt, men betänk att vid möten IRL har vi helt andra sociala mekanismer i kraft. Om någon säger eller gör något riktigt dumt lär denna person bli rejält klandrad av övriga deltagare och kanske rentav helt utfryst. Och då är det nog inte så intressant för denne person att delta i fler träffar.

 

Herr Chang har talat.

Utfryst vill jag ju inte bli, så jag stannar väl hemma då...

 

 

 

Skojar bara, festen på restaurangen drog ut på tiden, sen kom chefen på att hon saknade en del grönsaker, jag kom nyss hem.

 

Hoppas ni andra har en bra dag!

 

 

MVH Trött

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Till våran välgörare bananfjanten

a5febfd709484796dcd54cc40f782f14.jpg

Du är en grabb med empati Lamai :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt gubbar att se er vid ljugarbordet igen,och fint väder verkar ni ha.Får nog hälla upp en och känna att jag är med er!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...