Kenneth4618 Inlagd September 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2014 Vi får inte vara sämre än andra träffar så jag får härmed påannonsera hemliga gäster Hemlig/anonym medlem med exotiskt följe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2014 Har tråden kackat i brallan ??? Visst fattas det inlägg bland annat sista deltagarlistan HJÄLP någon mod som lyssnar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 (ändrad) Ändrades September 4, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2014 (ändrad) ? Vi var lixom uppe i 21 personer och om jag inte mins fel + några till Ändrades September 4, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 (ändrad) ? Vi var lixom uppe i 21 personer och om jag inte mins fel + några till Jag kan bekräfta att den listan såg jag tidigare i dag, och nu är den borta. Enligt den lista av raderade inlägg som jag kan se så har inga inlägg överhuvudtaget raderats i dag och då kommer jag inte längre. Något för P3 kanske. Herr Chang har talat. Ändrades September 4, 2014 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 P3 har väl nå nya modereringar på gång, ingen vet som vanligt nåt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2014 Vi väntar till i morgon för just nu är det mörka natten i Tjhailand P3 fixar detta .........tror jag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Hmmm, min USA resa blev ju framflyttad från den 18:e till 21:a så man kanske skulle göra ett försök att hänga på. Hytt behöver man väl inte, bara att ta sikte på fyllecellen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Jag kan bekräfta att den listan såg jag tidigare i dag, och nu är den borta. Enligt den lista av raderade inlägg som jag kan se så har inga inlägg överhuvudtaget raderats i dag och då kommer jag inte längre. Något för P3 kanske. Herr Chang har talat. Finns inga raderade inlägg. Kan inte göra så mycket åt detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Hmmm, min USA resa blev ju framflyttad från den 18:e till 21:a så man kanske skulle göra ett försök att hänga på. Hytt behöver man väl inte, bara att ta sikte på fyllecellen. Tror att den kommer vara upptagen av en hel del andra personer. Det är ju trots allt Löningshelg Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 (ändrad) Det börjar bli ett litet gäng nu Odin och Aya Husse och Lynn Kenneth, Phat och Jittra Tallviking med tjej Måne med fru Fibromorsa med Bihang Börje222 med fru Stefan och Kesorn ellim63 och Pin gst med fru Lägger in denna också som en påminnelse Hej alla glada och hungriga resenärer Mejlade Birka och fick detta svar Hej Kenneth, Ni måste utse en utav er som "huvudbokare" lämna sedan ut det bokningsnummret till var och en som bokar och meddela till bokningen att ni ska sitta tillsammans med just det sällskapet Hälsningar Titti Kundsupport Birka Cruises AB Stadsgårdsterminalen Box 151 31, 104 65 Stockholm Växel: +46 8 702 72 00 www.birka.se Huvudbokare blir då Nuphat Thongkoen med bokningsnummer 6407631 Nu är det bara för er att kontakta Birka. Detta är vad jag hittade då jag kollade igenom Kenneth4618:s "karma-logg" Hoppas det är till någon hjälp!!! Ändrades September 5, 2014 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Detta är vad jag hittade då jag kollade igenom Kenneth4618:s "karma-logg" Hoppas det är till någon hjälp!!! Har för mig att det tillkom någon mer efter mig också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Tror att den kommer vara upptagen av en hel del andra personer. Det är ju trots allt Löningshelg Är väl bara pensionärer som har löning då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Saknar BMS namn Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 (ändrad) Hmmm, min USA resa blev ju framflyttad från den 18:e till 21:a så man kanske skulle göra ett försök att hänga på. Hytt behöver man väl inte, bara att ta sikte på fyllecellen. Har heller inte anmält mig än kulorna kommer in på kontot den 19 Buffen är antagligen fullbokad så det får bli baren Ds såg att bussar går från Linköping Och Lidköping har ännu inte Fått in i kacpsylen vilken håla som är närmast.ha ha tror det är den som börjar På Lin tänkte ta bilen till orten Ha Ha Ändrades September 5, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Har heller inte anmält mig än kulorna kommer in på kontot den 19 Buffen är antagligen fullbokad så det får bli baren Ds såg att bussar går från Linköping Och Lidköping har ännu inte Fått in i kacpsylen vilken håla som är närmast.ha ha tror det är den som börjar På Lin tänkte ta bilen till orten Ha Ha Lidköping är närmast för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Lidköping är närmast för dig Lidköping ska skriva upp det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2014 (ändrad) Finns inga raderade inlägg. Kan inte göra så mycket åt de Fel Ändrades September 5, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Detta är vad jag hittade då jag kollade igenom Kenneth4618:s "karma-logg" Hoppas det är till någon hjälp!!! Detta inlgg finns kvar som #97. Tror dock att det fanns ett senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2014 (ändrad) Det börjar bli ett litet gäng nu Fattas det någon så hojta till Odin och Aya Husse och Lynn Kenneth, Phat och Jittra Tallviking med tjej Måne med fru Fibromorsa med Bihang Börje222 med fru Stefan och Kesorn ellim63 och Pin gst med fru Hemlig/anonym medlem med exotiskt följe Lägger in denna också som en påminnelse Hej alla glada och hungriga resenärer Mejlade Birka och fick detta svar Hej Kenneth, Ni måste utse en utav er som "huvudbokare" lämna sedan ut det bokningsnummret till var och en som bokar och meddela till bokningen att ni ska sitta tillsammans med just det sällskapet Hälsningar Titti Kundsupport Birka Cruises AB Stadsgårdsterminalen Box 151 31, 104 65 Stockholm Växel: +46 8 702 72 00 www.birka.se Huvudbokare blir då Nuphat Thongkoen med bokningsnummer 6407631 Nu är det bara för er att kontakta Birka. Ändrades September 5, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Mycket märkligt. Alla PD s golfinlägg är borttagna och där försvann även den senaste deltagarlistan Pd:s golfinlägg ligger i Uppsalaträffens tråd, här har han inte vart å kladdat än Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2014 Pd:s golfinlägg ligger i Uppsalaträffens tråd, här har han inte vart å kladdat än Kom på det nu Dubbelt :bag: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Kom på det nu Dubbelt :bag: Du får sluta med den där alkoholfria ölen, den gör dig snurrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2014 Du får sluta med den där alkoholfria ölen, den gör dig snurrig Ja den var i starkaste laget “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 Saknar BMS namn Som de verkar nu så blir de inget för mig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts