Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Ok. en till som sitter och leker i bollhavet...Jag lovar att vi ska hämta upp dig då det är dags att dricka Minttu... Mvh. borje222 Ja kom gärna å hämta mej, för ringa kan du ju inte. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Å fan; dialog som jag? Har du såå gammalt själv ringer jag med en Cobra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Å fan; dialog som jag? Nästan! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jag bokade ett bord så långt borta från Mpr-pöbeln det gick. Vem fan vill sitta å kolla på när vuxna människor slåss för att bordsgrannen har fel telefon? Puss på er intelligensreserven. Kära Odin Det vet du redan att i vårat gäng så skiter vi vilket telefona folk har Som kärringen i Tierp sa när hon lyfte luren på deras nyinstallerade telefon ringde - Hallo hallo i luren Anton är inte hemma och jag kan inte telefona !! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Inga problem, ni kan sitta med oss! både jag och tjejen har rätt typ av telefon. //S Jag har flera olika. För säkerhets skull ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 fast det bästa vore ju naturligtvis om alla låter sina lurar ligga kvar i hytten men,s vi käkar, finns inget värre än dom som sitter å fingra på sina apparater under måltider Den bjuder jag på Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Innan denna tråd blir en telefontråd så stannar vi här med en bild på the one and only OK ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jag har flera olika. För säkerhets skull ! Tar med lite prylar med knappar också! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Blir nog inget av med mopedsnacket under bordet utan det blir ring my bell snack “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 fast det bästa vore ju naturligtvis om alla låter sina lurar ligga kvar i hytten men,s vi käkar, finns inget värre än dom som sitter å fingra på sina apparater under måltider Den bjuder jag på Ja fy fan för folk som sitter å fingrar på apparaten, de e ju obsent för tusan. Tänk på barnen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Blir nog inget av med mopedsnacket under bordet utan det blir ring my bell snack Inga ropplems kompis, har du sålt hela kopparlagret? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 En bild från restaurang Compagniet på Birka Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Inga ropplems kompis, har du sålt hela kopparlagret? Ehh. har dom klockor på båten? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Innan denna tråd blir en telefontråd så stannar vi här med en bild på the one and only Fältapa.jpg OK ? Vi hade lite bättre "utrustning" i kompaniledningsbåtarna på AMF Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2014 (ändrad) Ja fy fan för folk som sitter å fingrar på apparaten, de e ju obsent för tusan. Tänk på barnen... Eftersom det är skaldjursbuffé så finns det servetter med citrondoft till hands att torka sig med. Oj Oj Oj det är nästan två månader kvar innan resan. Undrar hur denna tråd kommer att utveckla sig ?? Nu väntar vi bara BMS och 33:an och alla ni andra som vill hänga på Ändrades Augusti 27, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Eftersom det är skaldjursbuffé så finns det servetter med citrondoft till hands att torka sig med. Oj Oj Oj det är nästan två månader kvar innan resan. Undrar hur denna tråd kommer att utveckla sig ?? Nu väntar vi bara BMS och 33:an Mmm och Hamnoi Å Mackan... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Vore kul om FF och Ea kom med! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Vore kul om FF och Ea kom med! //S Yepp han borde förbarma sej . Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Ja tänk om man kunde boka hela båten för en enda stor MPR träff “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Ja tänk om man kunde boka hela båten för en enda stor MPR träff Vilket långbord det skulle kunna bli Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 De kan ju åka med samma buss som oss, så lite kan man ju begära! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Buffe=rågade fat Bilderna från buffen september 2013. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Eftersom det är skaldjursbuffé så finns det servetter med citrondoft till hands att torka sig med. Oj Oj Oj det är nästan två månader kvar innan resan. Undrar hur denna tråd kommer att utveckla sig ?? Nu väntar vi bara BMS och 33:an och alla ni andra som vill hänga på Saknar Towe samt hennes "Kotte" bland deltagarna. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Tar med lite prylar med knappar också! skräp.jpg //S Hur ringer man med den längst till höger. jag har inte fått min att fungera ännu /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Vore kul om FF och Ea kom med! //S Få Ea med på en skaldjursmiddag, då skulle hon hamna hamburgar stället, Ea fisk skaldjur går inte ihop. Man tackar i alla fall att det någon som saknar mig, Men jobbet på Eas kök har dragit ut på tiden, men snart blir det klart.. Sen ska jag ta tag i och ordna nått.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts