Jump to content
IGNORERAD

Kryssning med Birka Paradise den 18/10 2014 kl 18:00

Kenneth4618

Recommended Posts

Jag är inte helt hundra men jag tror att båten ni syftar på är flyttad pga. ombyggnationen av Slussen. Å då blir det nog att promenera till Slussen för dom som e törstiga. 4-500m.

Enligt deras hemsida, så är båten tillbaka vid slussen och har öppet som vanligt 

http://www.gustafafklint.se/index.php?page=startsida

Däremot Patricia är på annan adress

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

är det nån som vet om det räcker att säga bokningsnumret vid incheckning eller måste man skriva ut bokningen?

Dela på andra sajter

Tror det räcker med bokningsnummer

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Sedan går det för dom som anser sig att starta "griseri" att ta med bad-kläder

Öl och Bastu finns ju uppe på Relax-däck.

Lämpligt ställe för en liten förträff ombord på den stora båten

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Det här med vad som finns tillgängligt på båten verkar vara en dagsfråga. Kollade idag hur det var med skaldjursbuffén, och nu var det återigen kl 18 det var fullt. När jag bokade var det fullt kl 18, men fanns plats kl 21. När min kusin bokade var det fullt kl 21, men fanns plats kl 18. Idag var det åter fullt kl 18, men fanns plats kl 21.

Ringde min kusin och påtalade detta, så nu har även han bokat buffén kl 21. Han hade naturligtvis tappat bort mitt mail med Phats bokningsnummer (vilket var mycket viktigt när han ringde kl 17.59), så han ringer igen i morgon bitti. Räkna således in Sundelin med fru vid vårt bord oxå :)

Dela på andra sajter

Det här med vad som finns tillgängligt på båten verkar vara en dagsfråga. Kollade idag hur det var med skaldjursbuffén, och nu var det återigen kl 18 det var fullt. När jag bokade var det fullt kl 18, men fanns plats kl 21. När min kusin bokade var det fullt kl 21, men fanns plats kl 18. Idag var det åter fullt kl 18, men fanns plats kl 21.

Ringde min kusin och påtalade detta, så nu har även han bokat buffén kl 21. Han hade naturligtvis tappat bort mitt mail med Phats bokningsnummer (vilket var mycket viktigt när han ringde kl 17.59), så han ringer igen i morgon bitti. Räkna således in Sundelin med fru vid vårt bord oxå :)

Trevligt :good:

Kan vara avbokningar som kommer in

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Trevligt :good:

Kan vara avbokningar som kommer in

Tror det är olika bussbolag som har standardbokningar som nu definitivtbokat

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

är det nån som vet om det räcker att säga bokningsnumret vid incheckning eller måste man skriva ut bokningen?

efter samtal med birka så räcker det med boknings nr!

det ska bli fantastiskt roligt att träffa er alla o äta o dricka gott! :nyam:  :wai:  :) 

Dela på andra sajter

Väderprognosen talar om stormvindar på söndag,

fan va kul, det va några år sedan jag åkte med Tor brittania till England i 34 m/s,

klart de va hummer till mat, vi va 2 pers i hela restaurangen,

vilken service vi fick :14: 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

efter samtal med birka så räcker det med boknings nr!

det ska bli fantastiskt roligt att träffa er alla o äta o dricka gott! :nyam:  :wai:  :) 

Vad blev det för gott dricka till kvällsmaten? :nyam: Du långledige man  :crazy:

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Vad blev det för gott dricka till kvällsmaten? :nyam: Du långledige man  :crazy:

Vatten får man hoppas...En öl före och en wirre efter vore gott... :)

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

ingen öl o inte heller nån wirre utan ett gott rödtjut från chile! :54: 

Dela på andra sajter

ingen öl o inte heller nån wirre utan ett gott rödtjut från chile! :54: 

Jo, det är väl ok. men till maten, vilka Nordiska krögare har svårt att begripa, skall det stå bordsvatten, och däröver kan gemene man beställa övrig dryck...

Det är ett av kännetecknen som skiljer ett hak från en bättre restaurang. :good:

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Jo, det är väl ok. men till maten, vilka Nordiska krögare har svårt att begripa, skall det stå bordsvatten, och däröver kan gemene man beställa övrig dryck...

Det är ett av kännetecknen som skiljer ett hak från en bättre restaurang. :good:

Mvh. borje222

Ähh vad är det för fel på sprit???

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Mvh. borje222

Jag är uppfödd på hak som serverade grogg i plastglas,även egengjord sprit smakade utmärkt(ibland i ölglas)Snaps till skaldjur har oxå alltid funnits(när så önskades)

Måne

Dela på andra sajter

Kan bli så att det är den sidan man får följa... :mellow:

Mvh. borje222

Hur menar du där! Kommer ni inte ??

Dela på andra sajter

Mvh. borje222

självklart så har jag ett gott glas vatten till....!

Dela på andra sajter

Hur menar du där! Kommer ni inte ??

Jag hör av mig i morgon, hänger inte på mig,andra omständigheter...via PM

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Mvh. borje222

hoppas verkligen ni kan åka med, vore trevligt att träffas!

Dela på andra sajter

Mvh. borje222

Ok! Hoppas det löser sig

Dela på andra sajter

självklart så har jag ett gott glas vatten till.!

Det är just det jag menar... Att ens behöva beställa vattnet separat, förminskar deras verksamhet enormt...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Undrar om skepparn är full på Birka för dom navigerade konstigt inatt

post-3404-0-74369300-1413518187_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Undrar om skepparn är full på Birka för dom navigerade konstigt inatt

attachicon.gifSkärmklipp.JPG

Kanske var spiknykter och hjälpte nån i trångmål.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...