husse Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Jag är inte helt hundra men jag tror att båten ni syftar på är flyttad pga. ombyggnationen av Slussen. Å då blir det nog att promenera till Slussen för dom som e törstiga. 4-500m. Enligt deras hemsida, så är båten tillbaka vid slussen och har öppet som vanligt http://www.gustafafklint.se/index.php?page=startsida Däremot Patricia är på annan adress Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2014 Dela Inlagd Oktober 15, 2014 är det nån som vet om det räcker att säga bokningsnumret vid incheckning eller måste man skriva ut bokningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2014 Tror det räcker med bokningsnummer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 15, 2014 Dela Inlagd Oktober 15, 2014 Sedan går det för dom som anser sig att starta "griseri" att ta med bad-kläder Öl och Bastu finns ju uppe på Relax-däck. Lämpligt ställe för en liten förträff ombord på den stora båten Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Det här med vad som finns tillgängligt på båten verkar vara en dagsfråga. Kollade idag hur det var med skaldjursbuffén, och nu var det återigen kl 18 det var fullt. När jag bokade var det fullt kl 18, men fanns plats kl 21. När min kusin bokade var det fullt kl 21, men fanns plats kl 18. Idag var det åter fullt kl 18, men fanns plats kl 21. Ringde min kusin och påtalade detta, så nu har även han bokat buffén kl 21. Han hade naturligtvis tappat bort mitt mail med Phats bokningsnummer (vilket var mycket viktigt när han ringde kl 17.59), så han ringer igen i morgon bitti. Räkna således in Sundelin med fru vid vårt bord oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Det här med vad som finns tillgängligt på båten verkar vara en dagsfråga. Kollade idag hur det var med skaldjursbuffén, och nu var det återigen kl 18 det var fullt. När jag bokade var det fullt kl 18, men fanns plats kl 21. När min kusin bokade var det fullt kl 21, men fanns plats kl 18. Idag var det åter fullt kl 18, men fanns plats kl 21. Ringde min kusin och påtalade detta, så nu har även han bokat buffén kl 21. Han hade naturligtvis tappat bort mitt mail med Phats bokningsnummer (vilket var mycket viktigt när han ringde kl 17.59), så han ringer igen i morgon bitti. Räkna således in Sundelin med fru vid vårt bord oxå Trevligt Kan vara avbokningar som kommer in “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 (ändrad) Trevligt Kan vara avbokningar som kommer in Tror det är olika bussbolag som har standardbokningar som nu definitivtbokat Ändrades Oktober 16, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 är det nån som vet om det räcker att säga bokningsnumret vid incheckning eller måste man skriva ut bokningen? efter samtal med birka så räcker det med boknings nr! det ska bli fantastiskt roligt att träffa er alla o äta o dricka gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Väderprognosen talar om stormvindar på söndag, fan va kul, det va några år sedan jag åkte med Tor brittania till England i 34 m/s, klart de va hummer till mat, vi va 2 pers i hela restaurangen, vilken service vi fick Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 (ändrad) efter samtal med birka så räcker det med boknings nr! det ska bli fantastiskt roligt att träffa er alla o äta o dricka gott! Vad blev det för gott dricka till kvällsmaten? Du långledige man Ändrades Oktober 16, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Vad blev det för gott dricka till kvällsmaten? Du långledige man Vatten får man hoppas...En öl före och en wirre efter vore gott... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Ni som inte skall följa med på båten kan följa oss här http://www.marinetraffic.com Sök på "Birka Stockholm" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Ni som inte skall följa med på båten kan följa oss här http://www.marinetraffic.com Sök på "Birka Stockholm" Skärmklipp.JPG Kan bli så att det är den sidan man får följa... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Vad blev det för gott dricka till kvällsmaten? Du långledige man ingen öl o inte heller nån wirre utan ett gott rödtjut från chile! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 ingen öl o inte heller nån wirre utan ett gott rödtjut från chile! Jo, det är väl ok. men till maten, vilka Nordiska krögare har svårt att begripa, skall det stå bordsvatten, och däröver kan gemene man beställa övrig dryck... Det är ett av kännetecknen som skiljer ett hak från en bättre restaurang. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Jo, det är väl ok. men till maten, vilka Nordiska krögare har svårt att begripa, skall det stå bordsvatten, och däröver kan gemene man beställa övrig dryck... Det är ett av kännetecknen som skiljer ett hak från en bättre restaurang. Mvh. borje222 Ähh vad är det för fel på sprit??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Jo, det är väl ok. men till maten, vilka Nordiska krögare har svårt att begripa, skall det stå bordsvatten, och däröver kan gemene man beställa övrig dryck... Det är ett av kännetecknen som skiljer ett hak från en bättre restaurang. Mvh. borje222 Jag är uppfödd på hak som serverade grogg i plastglas,även egengjord sprit smakade utmärkt(ibland i ölglas)Snaps till skaldjur har oxå alltid funnits(när så önskades) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Kan bli så att det är den sidan man får följa... Mvh. borje222 Hur menar du där! Kommer ni inte ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Jo, det är väl ok. men till maten, vilka Nordiska krögare har svårt att begripa, skall det stå bordsvatten, och däröver kan gemene man beställa övrig dryck... Det är ett av kännetecknen som skiljer ett hak från en bättre restaurang. Mvh. borje222 självklart så har jag ett gott glas vatten till....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Hur menar du där! Kommer ni inte ?? Jag hör av mig i morgon, hänger inte på mig,andra omständigheter...via PM Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Jag hör av mig i morgon, hänger inte på mig,andra omständigheter...via PM Mvh. borje222 hoppas verkligen ni kan åka med, vore trevligt att träffas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Jag hör av mig i morgon, hänger inte på mig,andra omständigheter...via PM Mvh. borje222 Ok! Hoppas det löser sig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 självklart så har jag ett gott glas vatten till.! Det är just det jag menar... Att ens behöva beställa vattnet separat, förminskar deras verksamhet enormt... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Undrar om skepparn är full på Birka för dom navigerade konstigt inatt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Undrar om skepparn är full på Birka för dom navigerade konstigt inatt Skärmklipp.JPG Kanske var spiknykter och hjälpte nån i trångmål. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts