måne Inlagd September 30, 2014 Dela Inlagd September 30, 2014 (ändrad) Då kunde väl man bli anställd på livstid också tills man själv lämnar in. har haft några sådana uvar på mitt jobb. /Enis Det existerade inte i min bransch :nono:Där fick man va glad om man levde när man kom hem Ändrades September 30, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 30, 2014 Dela Inlagd September 30, 2014 Hade gärna hakat på denna tripp med ett gott gäng och en båt som verkar trevlig men vid tid för avgång sitter jag och hårbollen ovan moln och smuttar på lämplig dryck Jag sitter med goda vänner och dricker ädla drycker på söder, men jag önskar er lyckliga resenärer en fröjdefull trip, med sång dans och mat eller annat skoj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 30, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2014 (ändrad) Det börjar bli ett litet gäng nu 28 stycken Fattas det någon så hojta till Odin och Aya Husse och Lynn Kenneth, Phat och Jittra Tallviking med tjej Måne med fru Fibromorsa med Bihang Börje222 med fru Stefan och Kesorn ellim63 och Pin gst med fru Hemlig/anonym medlem med exotiskt följe Thure och Tuk Sundelin med fru Skaldjursbuffén är fullbokad men det går bra att hänga med ändå Ändrades September 30, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 30, 2014 Dela Inlagd September 30, 2014 Det börjar bli ett litet gäng nu 28 stycken Fattas det någon så hojta till Odin och Aya Husse och Lynn Kenneth, Phat och Jittra Tallviking med tjej Måne med fru Fibromorsa med Bihang Börje222 med fru Stefan och Kesorn ellim63 och Pin gst med fru Hemlig/anonym medlem med exotiskt följe Thure och Tuk Sundelin med fru Skaldjursbuffén är fullbokad men det går bra att hänga med ändå Vet inte varför jag osökt kommer att tänka på Clion, och hans nyfunna familj... ( Ska bli roligt att se vem som dyker upp... ) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 30, 2014 Dela Inlagd September 30, 2014 Det börjar bli ett litet gäng nu 28 stycken Fattas det någon så hojta till Odin och Aya Husse och Lynn Kenneth, Phat och Jittra Tallviking med tjej Måne med fru Fibromorsa med Bihang Börje222 med fru Stefan och Kesorn ellim63 och Pin gst med fru Hemlig/anonym medlem med exotiskt följe Thure och Tuk Sundelin med fru Skaldjursbuffén är fullbokad men det går bra att hänga med ändå hemliga gästen är alltså ett sällskap på 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Oktober 1, 2014 Dela Inlagd Oktober 1, 2014 Man har väl rätt till ledighet om man säger till minst 30 dgr i förväg eller. inte där jag jobbar. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 1, 2014 Dela Inlagd Oktober 1, 2014 Otur att jag åker denna båt dagen före då, möts i terminalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 1, 2014 Dela Inlagd Oktober 1, 2014 Otur att jag åker denna båt dagen före då, möts i terminalen ta med dig Kicken,(p)enis ,Rolba och ta en runda till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 1, 2014 Dela Inlagd Oktober 1, 2014 ta med dig Kicken,(p)enis ,Rolba och ta en runda till Ja de skulle vara något de, tror inte det blir så glada miner hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2014 hemliga gästen är alltså ett sällskap på 3 Nja de kan vara både fler eller färre [emoji6] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 1, 2014 Dela Inlagd Oktober 1, 2014 Nja de kan vara både fler eller färre [emoji6] Eftersom du fick det till 28 måste det vara så [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Härligt att vi blir så många på kryssningen. Ser fram emot nästa helg och hoppas på bra väder, vindstilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Härligt att vi blir så många på kryssningen. Ser fram emot nästa helg och hoppas på bra väder, vindstilla. Samma här... hoppas veckan går fort. //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 fan att det är jobbhelg perkele voi wittuuuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 fan att det är jobbhelg perkele voi wittuuuu Kanske herrn börjar känna sig lite krasslig, och kanske ska hålla sig hemmavid, (Ålands hav), framåt helgen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 fan att det är jobbhelg perkele voi wittuuuu Du har ju haft ett par månader på dig att byta med någon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 fan att det är jobbhelg perkele voi wittuuuu Det finns säkert någon öststatare som är villig att ta över din körning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Du har ju haft ett par månader på dig att byta med någon. Byta med vem ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Byta med vem ? Med någon som inte har jobbhelg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Med någon som inte har jobbhelg. då måste vi byta bilar och det funkar inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Husse! Har du varit till centrum och gjort ett uttag inför helgen ?? http://www.unt.se/uppland/uppsala/ran-vid-gottsunda-centrum-3415133.aspx Bjuder du på lördag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 (ändrad) Husse! Har du varit till centrum och gjort ett uttag inför helgen ?? http://www.unt.se/uppland/uppsala/ran-vid-gottsunda-centrum-3415133.aspx Bjuder du på lördag Var det en Puch eller Zundapp så har vi 2 alternativ.Ang.resan så har jag börjat ladda,gått över på mellanmjölken nu.Nu blir det upp till bevis för Måne,inte en droppe alkohol på 3 månader(hur ska detta sluta?)Ska iaf.bli jäkligt roligt att träffa alla stofiler igen Husse sa nåt om nån stänkare på terminalen först(eller intill)kan man få guidning från kajen av lokalborna?Bussen härifrån går visst 11.30 så vi borde vara framme vid senast 15.00 hoppas jag,blir 3 timmar mjuköppning(på bussen först med Mille o Pin) Ändrades Oktober 14, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Jag är inte helt hundra men jag tror att båten ni syftar på är flyttad pga. ombyggnationen av Slussen. Å då blir det nog att promenera till Slussen för dom som e törstiga. 4-500m. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Husse! Har du varit till centrum och gjort ett uttag inför helgen ?? http://www.unt.se/uppland/uppsala/ran-vid-gottsunda-centrum-3415133.aspx Bjuder du på lördag Va där strax innan, men hittade inga pengar å ingen vespa, så det får bli snikdricka på båten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Jag är inte helt hundra men jag tror att båten ni syftar på är flyttad pga. ombyggnationen av Slussen. Å då blir det nog att promenera till Slussen för dom som e törstiga. 4-500m. Verkar vara tillbaka http://www.gustafafklint.se/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts