Jump to content
IGNORERAD

Kryssning med Birka Paradise den 18/10 2014 kl 18:00


Kenneth4618

Recommended Posts

Nu kan vi prata moppar Odin å jag, för vi fick också plats på långbordet :54:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 424
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    57

  • husse

    46

  • Odin

    36

  • måne

    35

Absolut ska vi prata moppar Husse, det blir skitbra efter att 2 promille passerats.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut ska vi prata moppar Husse, det blir skitbra efter att 2 promille passerats.

jaja det är under bordet diskussionerna med minst 2 primille :im_happy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

jaja det är under bordet diskussionerna med minst 2 primille :im_happy:

 

Mmm fan va mysigt vi ska ha det där under dom vita Linnedukarna.. 19 Bing eller Mikuni... Mmmm

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger in en liten instruktionsvideo så alla kan träna hemma inför kvällens disco den 18:e

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Även vi fick en liten plats längst ute på hörnet... Tydligen 8 st vid samma bord i skrivande stund...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Skandalfotografen med vidhängande Bihang kommer också att sitta vid samma bord som er andra! :good:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grov censur kommer att utövas då det gäller tagna fotografier!

 

 

Inte alla kommer att visas, då risken är stor att någon kommer att anmäla mig annars!

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även vi fick en liten plats längst ute på hörnet... Tydligen 8 st vid samma bord i skrivande stund...

 

Mvh. borje222

 

Borde ju vara 21?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde ju vara 21?

 

Alla har kanske inte bokat in sig på Kennets bokningsnummer, det finns kanske de som vill sitta för sig själva...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag ringde var det redan 5 bokningsnummer vid samma bord och det är 2-3 personer per bokningsnummer

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag ringde var det redan 5 bokningsnummer vid samma bord och det är 2-3 personer per bokningsnummer

 

Hon var så virrig, hon jag pratade med, men hon sa faktiskt 8 pers. Kanske hon menade bokningsnummer... Hur som helst, folk får väl sitta var dom vill, och man kan ju mingla, och umgås ändå... :good:

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Honnörsbordet är nu utökad med oss två också !

 

För dom av oss som är plattfotade malajer, var ska vi få sitta :fool:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

För dom av oss som är plattfotade malajer, var ska vi få sitta :fool:

Sitta :ahh:

Jag trodde du skulle servera oss diverse kylda drycker

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan få sitta bredvid en fänrik om du har lust, vad min tjej har för grad är jag osäker på, hemma är hon dock minst general!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan få sitta bredvid en fänrik om du har lust, vad min tjej har för grad är jag osäker på, hemma är hon dock minst general!

//S

Själv mucka man som Överfilur

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

För dom av oss som är plattfotade malajer, var ska vi få sitta :fool:

 

Har inte ni en egen avdelning... :prank:

 

post-7126-0-75713200-1409166779.jpg

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att jag hade en fem-uddig stjärna på axelklaffarna samt något emblem på baskern, skit samma, tycker vi glömmer detta och inriktar oss på mat och dryck!

(om nu inte kapten lång-viking beordrar något annat)  :fie:

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bokade ett bord så långt borta från Mpr-pöbeln det gick. Vem fan vill sitta å kolla på när vuxna människor slåss för att bordsgrannen har fel telefon?

Puss på er intelligensreserven.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bokade ett bord så långt borta från Mpr-pöbeln det gick. Vem fan vill sitta å kolla på när vuxna människor slåss för att bordsgrannen har fel telefon?

Puss på er intelligensreserven.

Inga problem, ni kan sitta med oss! både jag och tjejen har rätt typ av telefon.

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem, ni kan sitta med oss! både jag och tjejen har rätt typ av telefon.

//S

 

Å fan; dialog som jag?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bokade ett bord så långt borta från Mpr-pöbeln det gick. Vem fan vill sitta å kolla på när vuxna människor slåss för att bordsgrannen har fel telefon?

Puss på er intelligensreserven.

 

Ok. en till som sitter och leker i bollhavet...Jag lovar att vi ska hämta upp dig då det är dags att dricka Minttu... :y2:

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...