Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen lördag 2 augusti 2014


Herr Chang

Recommended Posts

Avregistrerad clion

 Info till "festgeneralerna" att,Hans och Jonas har gett klartecken för toaletterna som fick brukas förra året i "Ruckmans byggnad",och jag förväntar mig givitvis att det lämnas

lika rent och prydligt som vid ankomst.Om anvisningen på dörren finns kvar vet jag dock inte,men såg att ni målade sådan fin banner vid Slottskogsträffen,så det löser ni säker.

Förväntar mig även lite Skypetjöt framåt er eftermiddag :dirol:

Det var en bra påminnelse Drivern vi måste ju va rädda om området och sköta oss .För slottskogen som var på tapeten om vi blivit nobbade är ju ingen höjdare  Ha det gott och hälsa damerna både den stora och den lilla 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 744
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    59

  • husse

    46

  • måne

    43

  • Sam sip sam

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skriv upp FF o Ea..

 

  FF

 

Noterat!

 

 

Excellent!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Skriv upp FF o Ea..

 

  FF

Oj oj vad ska jag nu hitta på till Ea?

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

 Info till "festgeneralerna" att,Hans och Jonas har gett klartecken för toaletterna som fick brukas förra året i "Ruckmans byggnad",och jag förväntar mig givitvis att det lämnas

lika rent och prydligt som vid ankomst.Om anvisningen på dörren finns kvar vet jag dock inte,men såg att ni målade sådan fin banner vid Slottskogsträffen,så det löser ni säker.

Förväntar mig även lite Skypetjöt framåt er eftermiddag :dirol:

 

Nja, snyggt och prydligt kan jag inte påstå att det var hela kvällen men undertecknad gjorde ett städning efter halvtid, så därefter såg det nog hyfsat ut när allt var över..

Vill uppmana de manliga deltagarna som kanske lever i övertron om att de har världens längsta "dingelidong" att vara ödmjuka inför det faktumet att så är inte verkligheten och istället sätta sig ner för att pissa om man inte kan träffa rätt....

Alternativt torka upp efter sig om man inte träffar holken...

Papperskorgen är till för att slänga papper i, det gör man inte på golvet...

 

Ordningsmannen har talat.. :giggle:  

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, snyggt och prydligt kan jag inte påstå att det var hela kvällen men undertecknad gjorde ett städning efter halvtid, så därefter såg det nog hyfsat ut när allt var över..

Vill uppmana de manliga deltagarna som kanske lever i övertron om att de har världens längsta "dingelidong" att vara ödmjuka inför det faktumet att så är inte verkligheten och istället sätta sig ner för att pissa om man inte kan träffa rätt.

Alternativt torka upp efter sig om man inte träffar holken...

Papperskorgen är till för att slänga papper i, det gör man inte på golvet...

 

Ordningsmannen har talat.. :giggle:  

 

Hmm vi kan väl ha en granskning vid ankomst av en opartisk granskare som bestämmer om vi ska sitta eller stå?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är ett tips till festgeneralerna om lämplig barnaktivitet

post-5552-0-96236800-1405277847_thumb.jp

 

Och med 2 bubblor i badet

post-5552-0-69464900-1405277849_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här är ett tips till festgeneralerna om lämplig barnaktivitet

attachicon.gifThaifestival Sundsvall 021.JPG

 

Och med 2 bubblor i badet

attachicon.gifThaifestival Sundsvall 022.JPG

Vad kostar en sån pol ? Sitter med her chang

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kostar en sån pol ? Sitter med her chang

Behöver man en pool om man sitter med Changen :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver man en pool om man sitter med Changen :crazy:

Klart att det behövs för clirre en badpool o changen ett fotbad..

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Klart att det behövs för clirre en badpool o changen ett fotbad..

Glor ni inte på vm finalen ?

 

   FF

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, snyggt och prydligt kan jag inte påstå att det var hela kvällen men undertecknad gjorde ett städning efter halvtid, så därefter såg det nog hyfsat ut när allt var över..

Vill uppmana de manliga deltagarna som kanske lever i övertron om att de har världens längsta "dingelidong" att vara ödmjuka inför det faktumet att så är inte verkligheten och istället sätta sig ner för att pissa om man inte kan träffa rätt.

Alternativt torka upp efter sig om man inte träffar holken...

Papperskorgen är till för att slänga papper i, det gör man inte på golvet...

 

Ordningsmannen har talat.. :giggle:  

Gorocco inser sina begränsningar i Verkligheten och sätter sig ner, tar även med sig en tratt för att vara säker på att den lilla räcker fram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gorocco inser sina begränsningar i Verkligheten och sätter sig ner, tar även med sig en tratt för att vara säker på att den lilla räcker fram.

Kommer ni? Hopas kann man ju

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Hmm vi kan väl ha en granskning vid ankomst av en opartisk granskare som bestämmer om vi ska sitta eller stå?

 

 

He he he, ja jag tänker då inte granska i alla fall.. :not_i:  :crazy:

 

 

 

 

Kötthandlarn har också insett sina egna begränsningar för längesedan.... :crazy:

Kan man få låna tratten? :giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det här blir kul hoppas bara vädret blir bra .Var hemma hos herr chang i går och glodde på vm finalen

och ett jäkla åbäke till tv har changen inhandlat som kommer att sättas upp

nya hopp påsar  nya medaljer .Nu jävlar kör vi Ha Ha :crazy:  :17:   

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

drivernsSon

Hejsan! Även jag kommer ner till Göteborgs träffen men Ea och FF! :) 

 

/ Mvh Andreas Kärrdin

Link to comment
Dela på andra sajter

Tullaren med lilldotter kommer.

Så all smuggelsprit tar jag hand om på festen.

men får jag komma in i erat gäng så lovar jag inte vara så hård.  :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

He he he, ja jag tänker då inte granska i alla fall.. :not_i:  :crazy:

 

 

 

 

Kötthandlarn har också insett sina egna begränsningar för längesedan. :crazy:

Kan man få låna tratten? :giggle:

Det skall vara roligt och lekfullt att få lätta sig.

post-4617-0-48804100-1405566250_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Det skall vara roligt och lekfullt att få lätta sig.

Skvättar det inte om dendäringa mackapären så skvättar det aldrig.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Tullaren med lilldotter kommer.

Så all smuggelsprit tar jag hand om på festen.

men får jag komma in i erat gäng så lovar jag inte vara så hård.  :haha:

 

Smuggelsprit? Vad är det? Har jag aldrig hört talas om.  :crazy:

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Smuggelsprit? Vad är det? Har jag aldrig hört talas om.  :crazy:

Hola amigo.

Du har pm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag enväldigt fastställt ett preliminärt program för lördagen:

 

14.00 Västgötaträffen börjar officiellt

 

Utan tvivel har dock en del redan tjuvstartat då  ;)

 

14.15 Hemliga hedersgäster anländer

 

Undanber mig frågor om vilka det är. Har jag lyckats hålla det hemligt i tre månader ska jag nog klara 12 dagar till  ;)

 

14.30 Fia med knuff

 

Individuell tävling. Vi får se hur många som vill vara med, exakt utformning av denna tävling beror på antalet deltagare. Medaljer kommer att utdelas.

 

15.15 Irländsk julafton

 

Fyrmannalag som springer ett i taget med tidtagning, och bästa tid vinner. Medaljer kommer att utdelas.

 

16.00 Säckhoppning

 

Individuell tävling, även här beror exakt utformning på hur många som vill delta. Medaljer kommer att utdelas.

 

17.00 Ölhävning

 

Fyrmannalag som så att säga dricker i stafett, ett lag i taget med tidtagning. Exakta regler kommer att meddelas i ett separat inlägg. Medaljer kommer att utdelas.

 

17.30 Medaljutdelning och dragning i lotterierna

 

18.00 Grillning

 

Det som grillas av oss ingår i deltagaravgiften, har man speciella önskemål kan man förstås ta med sig eget och använda grillen om det behövs. Vi kommer att erbjuda någon form av kött med potatissallad, troligen även grillkorv med bröd för den som hellre äter det.

 

19.00 Specialvisning av bilder för intresserade

 

Vi får försöka hitta en lämplig plats i skuggan under något träd. Bilder och filmer visas på 42" TV. Det blir också bildspel från tidigare Västgötaträffar. Ta med USB-minne med egna bilder om ni har något ni vill visa, det finns också möjligt att koppa laptop till TV med HDMI.

 

22.30 Officiell avslutning av Västgötaträffen 2014

 

Då vill hotellet att det ska vara någorlunda avslutat… vi får se hur det blir med det  ;) Men bara det inte blir något oväsen går det nog bra.

 
Detta program finns även i denna tråds första inlägg. Det kan förstås tillkomma en del, vad gäller tävlingar så har jag bara tagit med de som det kommer att finnas medaljer för. Medaljerna återkommer jag till när de levererats.
 
Herr Chang har talat.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer! med fru och dotter

 

Åker ner fredag morgon och går på Liseberg, men hoppas det blir lite förfest vid Nya varvet på fredagskvällen

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...