Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen lördag 2 augusti 2014


Herr Chang

Recommended Posts

Kenneth4618

Min gissning

 

post-3485-0-84583300-1398861991.jpgpost-3485-0-33880600-1398861992.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 744
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    59

  • husse

    46

  • måne

    43

  • Sam sip sam

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gissar på Scandinavian Corner och BTT.

 

Hoppas på Atom och MBFPK, Wille kunde vart kul, tror vi lyckades undvika varann trots flera år i samma byhåla.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar på Scandinavian Corner och BTT.

 

Hoppas på Atom och MBFPK, Wille kunde vart kul, tror vi lyckades undvika varann trots flera år i samma byhåla.

 

 

MVH Tommy

Kommer SC så kommer jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer SC så kommer jag.

Han har ju lovat att komma förbi och knacka in nåra pannben...

 

Kommer du så kommer jag!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har ju lovat att komma förbi och knacka in nåra pannben...

 

Kommer du så kommer jag!

 

 

MVH Tommy

Jag ska försöka komma, jag hör av mig till dig ifall jag dyker upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Gissar på Scandinavian Corner och BTT.

 

Hoppas på Atom och MBFPK, Wille kunde vart kul, tror vi lyckades undvika varann trots flera år i samma byhåla.

 

 

MVH Tommy

 

Trevligt att höra att någon vill träffa mig, tyvärr måste jag dock dementera att jag skulle vara en hemlig gäst. Jag hade gärna varit med men vi åker alltid till Sverige direkt när dottern har sommarlov i månadsskiftet juni/juli och så lång semester har jag inte.

 

Hade jag kommit så hade jag satt upp mig på listan då jag hyser viss aversion mot uttrycket "hemlig gäst" som härrör sig fån min tid på universitetet under 90-talet. Inför en Valborgsmässoafton hade Kåren gått ut aggressivt i annonseringen och lockade med en känd DJ samt ett antal halvkända band, huvudattraktion var dock "hemlig gäst". Spekulationerna gick vilda och många trodde på Eric Gadd, Eldkvarn eller kanske Thåström; någon av de mer fantasifulla drog till med Blur eller Oasis. När vi sedan vårt kollektiva alkoholrus ser Svante Grundberg och hans Nattsuddspolare äntra scenen var fiaskot, eller Västgötaklimaxet, totalt och därifrån kommer alltså min tveksamhet för uttrycket "hemlig gäst".

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Sätt mig och M.L.S på kanskelistan. Får se om hon får visum eller inte innan jag bokar upp mig.

 

Noterat!

 

 

Jag förstår vad du menar och får väl medge att jag våndades en del över huruvida jag skulle benämna dessa personer hemliga gäster eller inte.

 

Men nu är beslutet taget och jag ändrar mig inte.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ord och inga visor från envåldshärskaren HC  B)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

De som är självklara för dig kanske inte är självklara för mig. Men varför inte delge oss vilka du då pratar om?

 

Jag har väl mina personliga favoriter jag föredrar att träffa framför andra men rent allmänt tycker jag väl varje gäst har samma värde.

 

Hej Mankan.

 

Att de två mest självklara hedersgästkandidaterna skulle vara forumvärden med fru tyckte jag var så självklart att jag inte behövde nämna deras namn!

 

Men jag hade tydligen fel!

 

 

Du skriver:

 

"Jag har väl mina personliga favoriter jag föredrar att träffa framför andra men rent allmänt tycker jag väl varje gäst har samma värde."

 

Har någon ifrågasatt detta?

 

 

Med Vänlig Hälsning.

 

Luttrad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hej Mankan.

 

Att de två mest självklara hedersgästkandidaterna skulle vara forumvärden med fru tyckte jag var så självklart att jag inte behövde nämna deras namn!

 

Men jag hade tydligen fel!

 

 

Du skriver:

 

"Jag har väl mina personliga favoriter jag föredrar att träffa framför andra men rent allmänt tycker jag väl varje gäst har samma värde."

 

Har någon ifrågasatt detta?

 

 

Med Vänlig Hälsning.

 

Luttrad.

japp många har gjort det

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är tågresan bokad och betald.

De billiga biljetterna till resan hem på söndagen släpptes idag så nu är både dit och hem betalade.

233 kr x 2 för mig och PiBaeng vilket ger 466 kr ToR för två personer ( ett barn) med snabbtåget X2000. 

Om det är några som vill göra sällskap ner så är tiderna för vår avgång som följer nedan:

 

receipt_away.gif Stockholm C - Göteborg C   fredag, 1 augusti 2014, 08:14  08:14 Stockholm C - 11:25 Göteborg C SJ, Snabbtåg, SJ 2000, tåg 425

Vagn 7, plats 15, Gång, Salong

Vagn 7, plats 16, Fönster, Salong

Ändrades av Gorocco
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är tågresan bokad och betald.

De billiga biljetterna till resan hem på söndagen släpptes idag så nu är både dit och hem betalade.

233 kr x 2 för mig och PiBaeng vilket ger 466 kr ToR för två personer ( ett barn) med snabbtåget X2000. 

Om det är några som vill göra sällskap ner så är tiderna för vår avgång som följer nedan:

 

receipt_away.gif Stockholm C - Göteborg C   fredag, 1 augusti 2014, 08:14  08:14 Stockholm C - 11:25 Göteborg C SJ, Snabbtåg, SJ 2000, tåg 425

Vagn 7, plats 15, Gång, Salong

Vagn 7, plats 16, Fönster, Salong

Tänker du ta långsemester i Glenneborg? eftersom du inte bokat hemresa ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666

Tänker du ta långsemester i Glenneborg? eftersom du inte bokat hemresa ???

ToR Husse, hur är det med lässvårigheterna? 466 kr ToR för 2 pers, vad kan de betyda? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är tågresan bokad och betald.

De billiga biljetterna till resan hem på söndagen släpptes idag så nu är både dit och hem betalade.

233 kr x 2 för mig och PiBaeng vilket ger 466 kr ToR för två personer ( ett barn) med snabbtåget X2000. 

Om det är några som vill göra sällskap ner så är tiderna för vår avgång som följer nedan:

 

receipt_away.gif Stockholm C - Göteborg C   fredag, 1 augusti 2014, 08:14  08:14 Stockholm C - 11:25 Göteborg C SJ, Snabbtåg, SJ 2000, tåg 425

Vagn 7, plats 15, Gång, Salong

Vagn 7, plats 16, Fönster, Salong

 

 

 

:police:

Link to comment
Dela på andra sajter

ToR Husse, hur är det med lässvårigheterna? 466 kr ToR för 2 pers, vad kan de betyda? :crazy:

Hittar inte avgången hem mot bebodda trakter bara :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag bokat också, men tackan som inte släpper iväg mig själv, orkar inte gå upp så tidigt :17:

osså är det ju såna köer i el stockkholma på morron så vi tar nästa kärra

 

avgång  1 augusti 9,14 från el stockholma med tåg 427 vagn 7 plats 36/40 fönsterbord,

 

och returen 3 augusti med  tåg 442 vagn 5 platserna 10/14 fönsterbord

 

195 Spänn / Skalle, det tankar man inte bilen för ens. :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Jag har funderat fram och tillbaka om jag inte skulle ta och besöka Göteborg i sommar. Det är ju minst tio år sedan jag var där senast och den gången var det bara ett par timmar i jobbets vägnar.

 

Nu har jag bestämt mig. En tågresa är bokad och betald. Jag åker med tåget som lämnar Stockholm den första augusti kl. 08:14 och landar i Götet kl. 11:25.

Återresan blir måndagen den fjärde augusti kl. 16:30

 

Och nu när jag ändå kommer att vara i stan under samma helg som MPR's västgötaträff så dyker jag nog upp på den.

 

Jag anser mig härmed som anmäld till träffen  :)

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Jag har funderat fram och tillbaka om jag inte skulle ta och besöka Göteborg i sommar. Det är ju minst tio år sedan jag var där senast och den gången var det bara ett par timmar i jobbets vägnar.

 

Nu har jag bestämt mig. En tågresa är bokad och betald. Jag åker med tåget som lämnar Stockholm den första augusti kl. 08:14 och landar i Götet kl. 11:25.

Återresan blir måndagen den fjärde augusti kl. 16:30

 

Och nu när jag ändå kommer att vara i stan under samma helg som MPR's västgötaträff så dyker jag nog upp på den.

 

Jag anser mig härmed som anmäld till träffen  :)

 

// Luke the Drifter

 

Härligt! Det finns biljardhallar i Gbg också :)

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Härligt! Det finns biljardhallar i Gbg också :)

När du har honom på hemmaplan så får du utmana honom i krabbfiske eller något liknande så att oddsen hamnar på din sida :-) gäller att välja en gren där chansen till vinst är som störst!

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

När du har honom på hemmaplan så får du utmana honom i krabbfiske eller något liknande så att oddsen hamnar på din sida :-) gäller att välja en gren där chansen till vinst är som störst!

 

Jag är bra på ALLT!!! :D

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Jag är bra på ALLT!!! :D

Det är jag helt övertygad om men ville bara rekomendera dig att ta din paradgren!

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Det är jag helt övertygad om men ville bara rekomendera dig att ta din paradgren!

 

Min paradgren är nog att tjöta! :)

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

happyharry

Anmäler oss till vår första MPR  träff, Jag+fru och dotter (3år) .

 

Ser fram emot en liten utflykt till födelsestaden (bott i Partille mina första 5 levnadsår)

 

Väl mött alla deltagare!!

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...