Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen lördag 2 augusti 2014


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 744
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    59

  • husse

    46

  • måne

    43

  • Sam sip sam

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lugna och fina nu,jag vet att detta gratis erbjudande myntas ur Changens egna plånbok och de är sådeles hans gäster,men det förstog ni nog.Förra årets överskott finansierar barnens deltagande som ju är fritt,om jag förstått generalen rätt  

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon fick en ölflaska kastad in genom fönsterrutan som svar, såna är de Bajenvraken! :crazy:

men dom slår inte ihjäl motståndarsupporttrarna iallafall som vissa andra(AIK och DIF)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Phom/Khun Lasse och vad han nu hette. Mannen som bodde i sitt Isaangarage

EDIT: Kolba var det han hette.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Lugna och fina nu,jag vet att detta gratis erbjudande myntas ur Changens egna plånbok och de är sådeles hans gäster,men det förstog ni nog.Förra årets överskott finansierar barnens deltagande som ju är fritt,om jag förstått generalen rätt

Det förstår nog alla att han gör ,men den ända jag kan tänka mig som hedersgäst är väl Drivern i så fall så välkommen till västgötaträffen Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

men dom slår inte ihjäl motståndarsupporttrarna iallafall som vissa andra(AIK och DIF)

Jasså vem har dif och Aik supportrar slagit ihjäl ?
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är vitsen med hemlig gäst egentligen? För folk som tror dom är extra populära och omtyckta å tror att det kommer bli hej hejdundrande succé när dom ramlar in ungefär som om dom vore Elvis eller något?  

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vad är vitsen med hemlig gäst egentligen? För folk som tror dom är extra populära och omtyckta å tror att det kommer bli hej hejdundrande succé när dom ramlar in ungefär som om dom vore Elvis eller något?

Ja det brukar ju vara så om det dyker upp hemliga gäster oanmälda naturligtvis typ som grabbarna åkte ner till Maitans 60 årsdag ,
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla va alla ska vara avundsjuka på att man får nått gratis och att dom minsann  får betala sitt själva...

 

ok ok ok jag kommer väl inte då, får be HC att avboka mitt rum.

 

( klart kul att det blir en snackis om det iaf...)

 

 

*IRONI* *STOR BLINK SMILYGUBBE*

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Exactemente vem ska tro att dom är nåt speciellt :3:

precis är nog ingen som tror förhoppningsvis , men jag blir i alla fall glad om det dyker upp ngn gammal vän som jag inte räknat med ska komma   :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jävla va alla ska vara avundsjuka på att man får nått gratis och att dom minsann  får betala sitt själva...

 

ok ok ok jag kommer väl inte då, får be HC att avboka mitt rum.

 

( klart kul att det blir en snackis om det iaf...)

 

 

*IRONI* *STOR BLINK SMILYGUBBE*

är väl ingen som är avundsjuk på det , men spekulera får man väl göra forza dif

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente vem ska tro att dom är nåt speciellt :3:

Känner inte du dig speciell?Alla är vi speciella,men en del har inte insett det  :ahh:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang kan du skicka bokningen på rummet en gång till jag lyckades deleta den.

:-)

/ Normale Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugna och fina nu,jag vet att detta gratis erbjudande myntas ur Changens egna plånbok och de är sådeles hans gäster,men det förstog ni nog.Förra årets överskott finansierar barnens deltagande som ju är fritt,om jag förstått generalen rätt  

 

Stämmer bra det!

 

 

Detta var helt min egen idé... de hemliga gästerna har inte uttryckt något önskemål om det. Vitsen är att övriga deltagare ska bli överraskade när de hemliga gästerna anländer.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fritz med fru skulle ju på semester i Sverige i sommar

Visserligen men GBG ligger alldeles för avsides för att passa oss ;) . Dessutom är det inte min stil att vara nån slags hemlig gäst.

Men annars är jag övertygad om att det blir en trevlig tillställning.

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är vitsen med hemlig gäst egentligen? För folk som tror dom är extra populära och omtyckta å tror att det kommer bli hej hejdundrande succé när dom ramlar in ungefär som om dom vore Elvis eller något?  

 

Word :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Jag har fått ihop det ... tror jag. Jag kommer. Tar med mig DS också

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått ihop det ... tror jag. Jag kommer. Tar med mig DS också

 

Härligt! Ni är välkomna.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sätt mig och M.L.S på kanskelistan. Får se om hon får visum eller inte innan jag bokar upp mig.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det spekuleras om vilka de två hemliga gästerna skulle vara, men hittills har ingen gissat på de två självklara hedersgästskandidaterna?

 

 

Med Vänlig Hälsning.

 

Luttrad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det spekuleras om vilka de två hemliga gästerna skulle vara, men hittills har ingen gissat på de två självklara hedersgästskandidaterna?

 

 

Med Vänlig Hälsning.

 

Luttrad.

De som är självklara för dig kanske inte är självklara för mig. Men varför inte delge oss vilka du då pratar om?

 

Jag har väl mina personliga favoriter jag föredrar att träffa framför andra men rent allmänt tycker jag väl varje gäst har samma värde.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...