Towe Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 jag e på väg nu:wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 jag e på väg nu:wub: Jag tar en raggardusch å ansluter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Det är otroligt,2dagars förfest med otroligt trevliga människor allt är på topp nu när finalen snart börjar. MAGISKT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Idag ska vi grilla alla Stockholmare ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Godmorgon Jag tror vi är grannar på hotellet Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Idag ska vi grilla alla Stockholmare nu har jag inte provat stockholmare men Gudruns är nog den sämsta charkuteristen i stada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Två stockholmare i en tunnbrödsrulle är en klassiker. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Ser du dom Lillbob? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Ser du dom Lillbob? image.jpg Nä men jag ser er... Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Lämnar man anrika Örnsberg med Diset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Nä men jag ser er... Hehe Var är ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Jag tror vi är grannar på hotellet Ser onekligen så ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Hörru - vi kör väl skjorta idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Jag kör på dem sista bilderna från gårdagen Fortsatt glada miner Djupa samtal pågår bland vänner Hur blev bilden? Nu börjar det glänsa i ögonen på dem flesta Nu bestämde sig järngänget att dra vidare, då dem flesta fått dryckesförbud på biljardhallen, vart ska vi då?Mot Thailand. Aah okej, om vi inte blir serverade mer öl i en biljardhall så kommer vi säkert in på ett fullpackat Tigern, där dem egentligen den här tiden på dygnet bara släpper in tjejer, eller max ett par. Japp, vi kommer inte in och en för alla, alla för en så smider vi nya planer Ääh, ingen fara, nästa ställe ligger bara ett stenkast ner på gatan Och hit blev vi välkomnade, vi var väl dem enda där och stängde väl ner stället till slut. Tack alla goa MPR:are, första gången jag träffar någon av er IRL. Djävligt trevligt var det i alla fall. Glada miner fortfarande Detta är den sista bilden för kvällen, här har man själv fastnat på fotot sittandes bredvid Drivern, gött mos allihop. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 De börjar bli lite folk Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 De börjar bli lite folk Vi kommer strax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Man blir lite avundsjuk när man sitter på kammaren bara en timme bort och kollar in era äventyr. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Ser onekligen så ut Gå ut på balkongen Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Lätt frukost idag Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Ful rulle redan nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Dax att lasta bilem och sticka. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Vad vore livet utan mat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Vad vore livet utan mat? 1402140960194.jpg Va, är det bara thailändska helnyktra damer som är med i MPR. Det trodde jag faktiskt inte ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Va, är det bara thailändska helnyktra damer som är med i MPR. Det trodde jag faktiskt inte Hur vet du att dom är nyktra??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Hur vet du att dom är nyktra??? Dom dansar inte.. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts